==5==

468 42 0
                                    

San türelmetlenül várta az óra végét. Egész végig az órát bámulta, s figyelt, hogy mikor szólal meg a csengő. Amikor ez végre megtörtént egyből felpattant helyéről és rohant Mingihez. Ráfogott a srác karjára és kihúzta őt egy szó nélkül a teremből. Mingi egy kissé elszomorodott ettől, mivel elég jól elszórakozott Yunhoval.
~San! Mi bajod van?-kiáltott legjobb barátjára. San ignorálva őt megállt azon a bizonyos elhagyatott folyosón. Senki sem jár oda. Azt rebesgetik, hogy valaki öngyilkos lett itt a többi diák előtt. San és Mingi pontosan tudták, hogy mi történt akkor.
~Mi az?-sóhajtott egyet Mingi. Próbált megértő lenni, San sosem rángatja csak úgy el Yunhotól. San pontosan tudja, hogy Mingi hogyan érez a fiúval kapcsolatban.
~Wooyoung.-San csupán ennyit nyögött ki, ami teljesen összezavarta Mingit.
~Láttad a szemeit?-az alacsonyabb fiú a másik felé fordult. Mingi csak a fejét rázta, képtelen volt összerakni a képet. Semmi furcsát sem talált Wooyoung szemeiben.
~Pontosan ugyan olyan, mint Minwoo szemei.-magyarázta el egyszerűen San. Minginek mintha leesett volna a dolog. Ajkai szétnyíltak, miután realizálta, hogy barátjának igaza van.
~Mingi az lehetetlen, hogy valakiknek teljesen megegyezzen a szemszíne! Nem beszélve a formájáról!-San hadonászott beszéd közben. Hiába tagadta volna, tisztán látszott rajta, hogy pánikol és aggódik. Mingi ezt egyből ki is szúrta, nem véletlen. Több évtizede ismeri Sant.
~Van egy kérdésem. Wooyounghoz is úgy kötődsz, mint hozzá régen?-szólalt fel Mingi a semmiből, ezzel a kérdéssel szíven ütve a másik felet. San pár pillanat erejéig csendben maradt, valahogy képtelen volt szavakat formálni. Szimplán csak vállat rántott. Valamilyen oknál fogva nem tudta megmagyarázni, hogy mit érez a szőke fiú iránt. Mindenáron védelmezni akarta őt, és Wooyoung illata rendkívül csábító volt. Valamiért vére sokkal jobban húzta Sant, mint máshoz eddig valaha. Emiatt San kíváncsivá vált. Érdekelte, hogy ösztönei miért akarják ennyire a fiút. Tudni akarta, hogy mi olyan különleges Wooyoungban..

Yunho szomorúan nézte, ahogy Mingi elhagyja a termet Sannal

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Yunho szomorúan nézte, ahogy Mingi elhagyja a termet Sannal. Próbálta lerázni az érzést és Wooyounghoz fordult.
~Úgy látszik a pasid elhagyott.-gúnyolódott Wooyoung. Yunho csak a szemeit forgatta.
~A tiéd vitte el.-egy perverz vigyor került a magas srác arcára. Wooyoung kicsit meghökkent.
~San nem a pasim.-váltott komoly arckifejezésre.
~Mingi sem az enyém.-Yunho sértődötten felállt székéről, majd kirohant az ajtón. Így hátra hagyta Wooyoungot, akinek fogalma sem volt, hogy merre kell mennie. Már egy hete az iskolába jár, de még nem volt képes megjegyezni mindent. Az összes osztálytársa eltűnt, de velük sem érne semmit. Azoknak a nyolcvan százalékát nem is ismeri. Még arcról sem. Végül úgy döntött megkeresi egyedül Yunhot. Teljesen elveszve sétált a folyosókon. A diákok is hirtelen eltűntek. Egy teljesen kihalt részen találta magát. Két hangra lett figyelmes. Lassú és halk léptekkel elindult arra. Sant pillantotta meg, ahogy egy ismeretlen személlyel beszélget.
~San?-csúszott ki ez Wooyoung száján. Nem tervezte, de mégis megtörtént. Mindkét fiú Wooyoungra pillantott. Az ismeretlen szemei kitágultak.
~Minwoo?! Te még élsz?-Wooyounghoz rohant, aki lefagyva állt egyhelyben.
~T-Tessék?-pislogott párat zavarodottan.
~Felix! Hagyd békén!-jelent meg mellettük San. Ráfogott Wooyoung karjára és maga mellé húzta a megszeppent fiút. Felix bólintott egyet, majd elsétált.
~Elmondanád, hogy mégis mi a francot csinálsz itt?-fordította magával szembe San a szőke fiút.
~Én Yunhot kerestem, mert egyedül hagyott. De fogalmam sincs, hogy merre kell mennem.-Wooyoung meglepően halkan beszélt. Ez nem szokása, nem is értette miért vált ilyen csendessé az elmúlt napokban.
~De ki volt ez a srác? És ki az a Minwoo?-kíváncsiskodott Wooyoung. San egy kérdésre sem válaszolt, csak elhúzta az elhagyatott folyosóról az értetlen fiút. Wooyoung egy kicsit zakón vette a dolgot. Nem gondolta, hogy olyat kérdezett, ami ennyire privát lenne. Inkább elengedte, és hagyta, hogy San húzza őt. Fogalma sem volt hova tartottak éppen, de nem érdekelte. Ha rajta múlna San a világ végére is elvihetné. Hogy miért? Wooyoung, még ha tagadja is, mélyen legbelül tudta, hogy San nem közömbös számára..

ADDICTED || WOOSAN (16+)Where stories live. Discover now