Üzenetek: Seonghwa
San
Szia Hwa
Kéne a segítségedSeonghwa
Szia San
Mit csináltál már megint?San
Én semmit
Csak szívességet kérnékSeonghwa
Tényleg az anyád vagyok🙄
Mi kéne?San
Egy könyved
Szerintem Yunhonak nincs ilyene, plusz nem is válaszolSeonghwa
Yunhonak talán egy könyve van a varázslatokról, szerintem azokat se tudja😂San
Ne bántsd.. igenis jó varázslóSeonghwa
Nem annyira, mint Minwoo volt..San
Ne kezd elSeonghwa
Oké, bocsánat..
De mégiscsak a legjobb barátom volt, SanSan
Tudom, nekem is fontos volt
De már sajnos nincs itt..
Valahogy muszáj továbblépnemSeonghwa
Ahhoz kell egy könyvem?San
Hát mondhatjuk így is..Seonghwa
San?
Mit tervezel?San
Majd ha odaértem elmagyarázom
LáttaSan rendkívüli gyorsasággal haladt Seonghwa háza felé. Nem véletlen, vámpír oldala megkönnyíti a közlekedést. Amint odaért be is kopogott. Seonghwa pár másodperc múlva már nyitotta is az ajtót. Haja kissé kócosan állt, ingje ki volt majdnem teljesen gombolva. San a szemeit forgatta.
~Esküszöm! Ha Hongjoong itt van nálad és éppen félbeszakítottalak titeket..-felhúzta mindkét szemöldökét beszéd közben. Seonghwa nem válaszolt, csak elállt az ajtóból, ezzel beengedve Sant. Az érkező fiú egyből le is támadta a könyvespolcot.
~Szia San! Nem tudtam, hogy jössz.-Hongjoongot pillantotta meg a szobában. Csak egy póló és egy alsónadrág volt rajta. Haja hasonlított Seonghwaéra.
~Jézusom! Öltözzetek már fel!-kiáltotta el magát San undorodva. Nem is nézett többet a két srácra, a könyvekre koncentrált.
~Te jöttél ide csak úgy hirtelen, mert neked egy könyv kell. Emlékeztetlek, hogy dampír vagy, nem tudsz varázsolni!-szidta Seonghwa Sant, aki mit sem törődve ezzel keresett tovább a sorok között. Szeme megakadt egy könyvön.
~Bingó!-csillantak fel szemei. Leszedte a keresett tárgyat a polcról és olvasgatni kezdte azt. Seonghwa és Hongjoong érdeklődve figyelték Sant. Kíváncsiak voltak arra, hogy Sant mégis mi érdekli ennyire. A fiú mosolya, viszont hamar eltűnt. Leírhatatlan arcot vágott. Még Seonghwa sem tudta eldönteni, hogy mi történik. Hongjoong ugyan úgy tanácstalan volt.
~S-Seonghwa..-San hangja megremegett.
~San? Mi a baj?-a szólított srác rögtön San oldalára állt. Meglátta, hogy a varázslókról szóló könyv lapul San kezei között. Egy "Lélekvándorlás" felirat alatt tartotta ujját.
~Ez meg mi?-San, mintha könnyezett volna. Seonghwa teljesen lesokkolt.
~Ezt igazából csak az erős varázslók képesek megtenni. Annyi, hogy a haláluk után megszállhatnak egy emberi testet. Nem ők fogják irányítani, de nagy hatással lehetnek a test gazdájára. Például a két személy hasonlítani fog egymásra, satöbbi.-magyarázta el Seonghwa egyszerűen a dolgot. San agya elkezdett dolgozni. Szép lassan összerakta a darabkákat.
~Az nem lehet..-súgta maga elé. Az egész házra csend telepedett. Seonghwa és Hongjoong kíváncsisága egyre jobban emésztette őket. Bár nem akartak rákérdezni, mivel San túl sokkoltnak tűnt. Ajkai szétnyíltak, miközben könnyei utat törtek maguknak. Megállás nélkül folytak végig San arcán. A fiú fekete tincsei közé túrt, mellé szipogott egyet.
~San? Minden rendben?-most Hongjoong beszélt. Egyáltalán nem tetszett neki San állapota. Pillanatok alatt, mintha a srác összetört volna.
~Ő az..-San csak ennyit nyögött ki, ezt is a lehető leghalkabban. A többiek pont, hogy meghallották.
~Wooyoung Minwoo és Minwoo Wooyoung..-San összeroskadt maga alatt. Térdeire esett, kezeivel pedig megtámasztotta magát. Barátai egyből elé térdeltek.
~San nyugodj meg!-Hongjoong simogatni kezdte San hátát annak érdekében, hogy megbékéljen.
~Azt mondod, hogy Minwoo megszállt valakit?-próbálta tisztázni a helyzetet Seonghwa. Nem akart tolakodni, nem is várt választ. Meglepetésére két bólintást kapott.
~Semmi baj, San. Minden rendben lesz!-Hongjoong átölelte az éppen reszkető fiút. Nem azért reszketett, mert fázott, a sírás hozta ezt ki belőle.
~Megoldjuk, ne aggódj.-Seonghwa is beszállt az ölelésbe.
~De szeretem őt.. szeretem Wooyoungot..
YOU ARE READING
ADDICTED || WOOSAN (16+)
FanfictionCsak egy pillantás kellett ahhoz, hogy meglássam őt benned. Ő vagy te, és te vagy ő..