==34==

365 29 3
                                    

San lassan kinyitogatta szemeit. Majdnem megvakult a beszűrődő fénytől. Ennek ellenére is tökéletesen látta az előtte fekvő fiút, még mindig teljesen meztelen volt. Igaz, háttal feküdt, de San fogadni mert volna rá, hogy Wooyoung még így is gyönyörű. Észre sem vette, keze végigsimított barátja derekán, képtelen volt megállni. Közben egy puszit nyomott az előtte lévő vállára. Wooyoung meg is fordult, így San végre láthatta őt. Wooyoung arca a párnába nyomódott, haja össze-vissza állt, fáradt tekintete megmelengette San szívét. Az idősebb egyből mosolyogni kezdett, el sem hitte, hogy a fiú az övé.
~Jó reggelt.-motyogta Wooyoung, közben San mellkasába bújt.
~Jó reggelt.-San szerelme hajába puszilt, szorosabban ölelte őt magához. Wooyoung majdnem minden egyes porcikáját érezte, kezei lassan vándorútra tértek. A fiatalabbat ez egyáltalán nem zavarta, csak mosolyogva hagyta neki. Wooyoung a kapcsolatuk elején azt hitte, hogy az ilyesmi zavarni fogja, de ez nem így történt. Sőt, mindennél jobban vágyott San érintésére. A tegnapi estét sem bánta meg, egy kicsit sem. Életében nem érezte magát még ilyen jól, plusz jól is jött ez a párosnak. A tegnap egy nagyon zsúfolt napra sikeredett, Wooyoungnak nagyon sok mindent kellett még feldolgoznia.
~Youngie? A tegnap este..-kezdett bele San, de Wooyoung félbeszakította őt. A szőke srác egy csókot nyomott San szájára.
~Imádtam, Sannie. Emiatt ne aggódj.-nyugtatta Wooyoung barátját, ami úgy tűnt, hogy hatott is. San megfogta Wooyoung arcát, aki vidáman bújt kezébe. San esküdni mert volna rá, hogy majdnem elolvadt a fiú aranyosságától. San szimplán lehúzta magához a srácot, összepréselte ajkaikat. Meglepetésére Wooyoung áterőszakolta nyelvét szájába. Most Wooyoung keze térképeszte fel San felsőtestét, emiatt az idősebb belesóhajtott a csókba. A szőke srác keze egyre lejjebb vándorolt, ezért San lefogta azt. Wooyoung egy meglepett arckifejezés kíséretében szakította félbe a pillanatot.
~Ha nem akarsz még egy kört, akkor jobb, ha befejezed!-figyelmeztette San szerelmét, aki csak felnevetett. Állát barátjának mellkasára helyezte, onnan nézett rá. Egy darabig így is maradtak, elvesztek egymás csillogó szemeiben. San egyszercsak felállt az ágyról, amivel semmi baj sem lett volna, ha nem lenne meztelen. Wooyoung egész feje vörössé vált a látványtól. Sannak ez fel sem tűnt, ő nem gondolt bele sokat.
~Az a cucc tegnap belém fért?!-csodálkozott Wooyoung, először fel sem fogta, hogy kimondta hangosan. San csak most látta meg, hogy barátja milyen állapotba került, ami miatt egy picit nevetett is.
~Ezt bóknak veszem.-jelentette ki San, majd vigyorogni kezdett. Wooyoung lesütötte szemeit zavarában, ő maga nem mert kikelni az ágyból.
~Youngie? Nem kísérsz el az ajtóig?-kérdezte San, időközben fel is öltözött. Wooyoung feleszmélt, rájött, hogy ezt nem fogja megúszni.
~Nem kell szégyenlősnek lenned, Youngie. Gyönyörű vagy.-San észrevette, hogy Wooyoung totál zavarban van, így próbálta őt nyugtatni. Ez úgy látszik hatott, mivel Wooyoung végre kimászott a takaró alól. Eljutott szekrényéig, ahol felöltözött. San próbált nem oda nézni, de ez lehetetlen volt számára. A fiú túl tökéletes volt ahhoz, hogy ne bámulja.
~Gyere, Sannie! A húgod biztos vár már!

~Gyere, Sannie! A húgod biztos vár már!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Yunie💖
Szia Woo

Woo🥰
Jó reggelt Yunie❤

Yunie💖
Hogy vagy..?

Woo🥰
Nagyon jól, köszi :)

Yunie💖
Akkor San mindent elmondott?

Woo🥰
Hát kb
Igazából nem tudom, hogy van-e még valami

Yunie💖
Mit mondott?

Woo🥰
Elmagyarázta, hogy milyen lények vannak és mire képesek
Amúgy el sem hiszem, hogy te is része vagy ennek! Nem is sejtettem

Yunie💖
Igen, tudom
És ne haragudj, hogy nem mondtam semmit

Woo🥰
Semmi baj, én megértem

Yunie💖
Ééés.. történt még valami..?😏

Woo🥰
Hogy érted?

Yunie💖
Ugh tudtam, hogy nincs értelme megkérdeznem
Túl ártatlan vagy😒

Woo🥰
Várj! Ezt honnan veszed?

Yunie💖
Hogy honnan?
Woo! Még egy faszt sem láttál a sajátodon kívül😂

Woo🥰
.....

Yunie💖
Tudom, igazam van

Woo🥰
Nincs

Yunie💖
?
Tessék?

Woo🥰
Nincs igazad..

Yunie💖
Várjvárjvárj
Kiét láttad te?

Woo🥰
Hát..
Szerintem nagyon jól tudod..

Yunie💖
Wooyoung.. te szűz vagy még egyáltalán..?

Woo🥰
Tegnap este óta nem..

Yunie💖
Kinyírom Sant😑
Komolyan lefeküdtetek??

Woo🥰
Aha..?
Gáz?😅

Yunie💖
Nem tudom..
Nem korai ez?

Woo🥰
TE mondod?
Ti még csak nem is jártatok, de már nyögtél alatta!
Én legalább együtt vagyok Sannal🙄

Yunie💖
Először is! Részeg voltam
Másodszor, tegnap is lefeküdtem vele😌
Harmadszor, Mingi és én már együtt vagyunk

Woo🥰
És ezt mikor tervezted elmondani?!

Yunie💖
Most mondtam!
És te mikor tervezted elmondani, hogy San megdugott?

Woo🥰
Najó.. én most megyek és lezuhanyzom😀

Yunie💖
Persze, kerüld csak a dolgot! De ha találkozunk részleteket kérek!

Woo🥰
🙄🙄🙄
Látta

ADDICTED || WOOSAN (16+)Where stories live. Discover now