Wooyoung a földön találta magát. Onnan nézte, ahogy San és egy számára ismeretlen srác verekszik. Nem tudta eldönteni, hogy mit tegyen. Ötletelni kezdett, miközben figyelte környezetét. Megpillantott egy vödröt, amit egyből fel is kapott. Ismét a két verekedő srác felé fordult, majd egy hirtelen mozdulattal Changbin fejére húzta a vödröt. Changbin emiatt bizonytalanná vált, így San könnyen fellökte. San villámgyorsasággal rángatta ki Wooyoungot a mosdóból, aki csak tehetetlenül követte őt.
~San mégis mi volt ez?-jött a kérdés Wooyoung felől, hangja tükrözte kíváncsiságát. San megállt és Wooyoung felé fordult.
~Ezt most elég bonyolult lenne elmagyaráznom, de ígérem, hogy később elmondom.-San ennyivel le is tudta a dolgot és elindult a tantermük felé. Wooyoung még mindig zavarodott volt. Nem értette, hogy Changbin miért akarta őket megtámadni, és úgy látszik még egy darabig nem is fogja megtudni.~Szia apa!-lépett be a házba Wooyoung vidáman.
~Oh Wooyoung! Szia!-apja helyett Moonhee fogadta a fiút, bár ez egyáltalán nem zavarta.
~Moonhee! Jó látni.-Wooyoung egy mosoly kíséretében átölelte a hölgyet.
~Az apukád elment bevásárolni, de ne aggódj. Szerintem mindjárt itthon lesz.-informálta Moonhee a srácot. Wooyoung bólintott párat, miközben helyet foglalt a kanapén.
~Mesélj! Mi van a barátoddal?-Moonhee Wooyoung mellé ült. A szőke fiú csodálkozva fordult a nő felé. Ő csak egy kisebbet kacagott.
~Az apukád folyamatosan emiatt aggódik. De nekem elmondhatod. Belőlem semmit sem fog kiszedni.-Moonhee a szívére tette kezét, csak hogy még hitelesebb legyen. Wooyoung arcára egy mosoly kúszott, majd egy sóhaj után bele is kezdett.
~Igazából nem a barátom. Vagyis hivatalosan nem. Csak kavarunk egymással.. ennyi.-mesélte el tömören és röviden. Moonhee egy vigyort villantott.
~És hogyan csókol? Hmm?-a nő felhúzta egyik szemöldökét játékosan. Wooyoungot lesokkolta a kérdés. Csak kínosan elmosolyodott, közben tördelte ujjait.
~Igazából ő a második srác, akivel csókolóztam, szóval annyi tapasztalatom nincs. De szerintem jó benne.-válaszolt a kérdésre Wooyoung egy kis pírrel az arcán. Moonhee elégedetten hátradőlt.
~Hogy ki csókol kit?-jelent meg a nappaliban Wooyoung apukája.
~Yoonwoo! Máris itthon vagy?-Moonhee felpattant a kanapéról és párjához sietett.
~Wooyoung? Miről beszélgettetek?-az apja tipikus szigorú hangnemét használta. Wooyoung is felkelt a kanapéról és felkapta táskáját.
~Semmi érdekes!-terelte a témát ahogy csak tudta. De Yoonwoo ezzel nem érte be.
~Az a San srác megcsókolt?-kérdezte a férfi, mire Wooyoung apja felé fordult. Arca az eddiginél is vörösebb volt.
~N-Nem..-dadogta Wooyoung, utána felrohant a lépcsőn. Tudta, hogy apja ezt nem veszi be, de csak el akart menekülni onnan. Túlságosan is kínos volt. Szerencséjére csörgött telefonja, ami azt jelezte, hogy üzenete érkezett. Ez legalább elveheti a figyelmét.Új üzenet: San
San
Szia WooyoungWooyoung
Oh
Szia San!
Miért írtál?San
Csak szeretném tudni, hogy hogy vagyWooyoung
Jól, és te?San
Én is..
Oké..
Elmondom miért írtam rád igazábólWooyoung
HallgatlakSan
Kicsit nehéz erről beszélnem itt
Nem tudnánk találkozni?Wooyoung
Most?San
Igen, miért?
Elfoglalt vagy?Wooyoung
Nem..
De apum nem hiszem, hogy elengedSan
Ki mondta, hogy tudnia kell róla?Wooyoung
Szökjek ki?
Hmm.. veszélyesnek hangzik, de nem először tenném megSan
Nem akarom erőltetni
Csak akkor gyere, ha akarszWooyoung
Persze, hogy akarok!
Szerinted nincs elegem a rendszerből, amibe az apám kényszerít?San
Hmmm..
Rendben, akkor gyere a parkba nyolcraWooyoung
Okés, akkor ott :)San
Majd siess ;)
Látta
VOCÊ ESTÁ LENDO
ADDICTED || WOOSAN (16+)
FanficCsak egy pillantás kellett ahhoz, hogy meglássam őt benned. Ő vagy te, és te vagy ő..