==4==

506 48 0
                                    

~Feladom!-kiáltotta el magát Mingi, majd hátra dőlt székében. Ajkait biggyesztette, mivel egyáltalán nem haladt előre.
~Még meg sem próbáltad normálisan!-nevette el magát Yunho. Mingi csak vállat rántott. Semmi kedve sem volt matek házit írni.
~Mingi! Nem olyan nehéz!-sóhajtott unottan San. Szemeit egy percre sem vette le az előtte lévő angol tankönyvről.
~Neked könnyű mondanod miszter matek zseni vagyok!-gúnyolódott Mingi, utána sértődötten becsukta matek füzetét. Wooyoung csak a fejét rázta.
~Én vagyok a legrosszabb tanuló ebben a baráti körben! Nem ér, hogy még Wooyoung is tök okos!-folytatta Mingi hisztériáját, a többiek, pedig csak hallgatták.
~Ez nem igaz! Angolból szörnyű vagyok.-nevette el magát Wooyoung. Yunho is egyetértett vele.
~San segíthetne. Nagyon jól beszél angolul.-jött fel egy hirtelen ötlettel Yunho. Wooyoung egyből San felé fordult.
~Nem, nem! Megoldom. Eddig sem volt bajom vele, csak szenvedtem egy párszor.-Wooyoung pánikolni kezdett, de valamennyire sikerült lepleznie. Fogalma sem volt, hogy miért, de idegessé vált a gondolattól is. Nem mert Sannal kettesben maradni. A fiú túl ijesztő. De ezek mellett Wooyoung számára nagyon vonzó is. Nem akart idiótának tűnni előtte.
~De ha bármi baj van segítek. Szólj nyugodtan.-szólalt fel San a semmiből. Wooyoung zavarában csak bólintott egyet. Nem akart megakadni beszéd közben, így ezt egyszerűbbnek találta. A négy fiú folytatta a tanulást. Mingi mostmár Yunho segítségével írta matek háziját. Wooyoung egy ideig figyelte a párost. Nagyon aranyosak voltak együtt. Mingi értetlen arca, és Yunho próbálkazásai megfizethetetlen látványt nyújtottak. Wooyoung néha elmosolyodott. Leginkább akkor, mikor Mingi ugrálni kezdett a széken, amikor megértett valamit. Még egy darabig nézte a két fiút. Egészen addig, amíg tekintete nem találkozott Sanéval. A fiú szinte Wooyoung lelkébe hatolt ezzel. A szőke srác szíve párszor kihagyott egy ütemet. Wooyoung azt hitte, hogy szívrohama lesz tőle. Ez így folytatódott volna, de megszólalt a csengő.

Wooyoung ismét feszengve ült San mellett

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Wooyoung ismét feszengve ült San mellett. Már pár napja a fiú mellett ül, de még mindig ideges miatta. Próbált a füzetében lévő szavakra koncentrálni. Főleg azért, mert angol órán ült, amivel így is vannak problémái.
~Helytelenül írtad.
~Tessék?-kapta fel a fejét Wooyoung.
~Helytelenül írtad.-meglepetésére San beszélt hozzá. Egy mondatra mutatott közben.
~Az ige ide jön, nem a mondat végére.-magyarázta a hibát San. Wooyoung ismét csak bólintott egyet.
~Tudsz beszélni is? Vagy ma bólogatós kedvedben vagy?-San jobb karjára támaszkodott. Egyik szemöldökét felvonta.
~Ne haragudj. Ma szerintem nem vagyok önmagam.-Wooyoung próbált valamit kitalálni. Annyira izgult, hogy tenyerei izzadni kezdtek. Szívverése mintha egy kissé felgyorsult volna.
~Mondd el, mi a baj?-kérdezte San érdeklődve. Egy mosoly szerűség is került arcára. Wooyoung életében először látta San mosolygós arcát. A fiúnak meglepően aranyos gödröcskéi voltak, amitől a szőke srác majdnem elolvadt.
~Inkább hagyjuk.-terelte a dolgot Wooyoung. Mégsem mondhatja el az igazat. San arckifejezése teljesen megváltozott. Egyik pillanatról a másikra egy üres tekintet jelent meg arcán. Egy mozdulattal Wooyoung combjára fogott, majd a fiú füléhez hajolt.
~Ha valami bajod van velem, azt jobb, ha már most elmondod.-San hangja meglepően sok oktávot mélyült. Miközben beszélt Wooyoung érezte forró leheletét nyakán. Emiatt nem csak a hideg rázta a fiatalabbat, de még saját levegőjét is bent tartotta egy ideig.
~S-San félreérted..-hangja megremegett. Nem tudta kontrollálni.
~Nincs semmi bajom veled..-ezt még sikerült kinyögnie, utána csöndben maradt. San elhajolt a srác fülétől. Helyette farkasszemet nézett vele. Kezét még mindig Wooyoung combján tartotta, amit a másik is megérzett. Wooyoung arca felvett egy halvány rózsaszínes színt, erre San is felfigyelt. Nem véletlenül. Wooyoungnak túl csábító illata volt. San azt hitte, hogy ott helyben letámadja a fiút, de tudta, hogy nem teheti. Mások is láthatnák. De nem ez volt a legfőbb oka. Nem akart Wooyoung halálának okozója lenni..

ADDICTED || WOOSAN (16+)Where stories live. Discover now