Benim icin bir tek sen varsın

678 26 2
                                    

Mert Burağın sesiyle geri cekildi. Korkmustu belli ki. Burağın gözlerine bakmakaya korkuyordum.Tam birseyler diyecekken Burak beni kolumdan tutup kendi arkasina dogru cekti. Beni birakip Merte yavas yavas yaklasti.Engel olmaliydim yoksa kavga cikacakti.Mert 1 daha sikayetci olursa Burak tehlikede olurdu.İkisinin ortasina gectim ve durdum. Buragin gozlerine bakabilmistim sonunda.

- Burak? Gidelim burdan deyip elini tuttum.Buragin beni dinlemeyip birsey yapayacagini dusunuyordum ki oda elimi tuttmus Merte arkamiza donmus yurumeye baslamistik. Ben kafamda olayin dogrusunu nasil anlatacigimi dusunuyordum.Burak ise tek kelime etmiyordu.Bu beni daha cok korkutuyordu. Hersey daha yeni baslamisken bitmis miydi ?? 10 dakika sessizce yurudukten sonra evimize gelmistik. İceri girdigimizde beni elimden tutup duvara dogru yasladi. Korkudan kalbim cikacakti.Kesin bagirip cagiracakti. Gozlerimi yine kapamistim.Yuzune bakamiyordum.Birseyler demek istiyordum ama diyemiyordum.Aptal gibi kalmistim.Burak konusmaya baslamisti bile.

- Bana bak kızım.Sana benden baskasi dokunamaz,opemez, seninle vakit bile geciremez.Sen benimsin.Benim olani elimden alani ise gerekirse öldürürüm. Katil bile olurum.

Buraga saskinlikla bakiyordum.Ne ara bana bu kadar baglanmisti.

- Hicbirsey gorundugu degil Burak.Mert beni zorla optu.Biliyorsun ben gucsuz bir kizim.Onu itemedim. Biliyorsun degil mi? Ben bir tek seni seviyorum.

- Sana inaniyorum Defne.Sana inanmayi seciyorum.Peki sabahin korunde Antalyanin merkezinde ne isin vardi ??

- Seyy,sana kavhalti hazirlayacaktim.Surpriz  yapacaktim.

- Tamam lutfen bu konuyu kapatalim. Gunumuzu zehir etmeyelim.Sadece sunu bil .''Dunyadaki herkesin parmak izinin farkli olmasi kimsenin sana benim gibi dokunamayacaginin kanitidir.''(Soz poyraz kareyel dizisinden alintidir.) Duvara yapisikken olan konusmamiz bir opucukle sonlandi.Birlikte oturma odasina gecip oturduk. Simdiye kadar Burakla ne yasadigimizi dusunurken bana bir surprizinin oldugu aklima gelmisti.Hemen buyuk bir merakla sordum.

- Surprizim nerede ?? Bakislarini benim gozlerime dogru cevirdi.

- Onun icin biraz daha bekleyeceksin Kucuk hanım.Üzerinde calisiyorum

- Ama ya ben meraktan catlarim. Dedim uzgun surat yaparak.Bu uzgun suratim herkesde ise yarardi ama Burakta yaramiyordu.Surprizin ne oldugunu ogrenememistim malesef.Gune kotu baslamistik. Canım sıkılmisti ve Burağa

- Wii oynayalım mı ??  Bana pis pis sırıtarak bakmisti.

- Sen kiminle kapıstigınin farkinda misin Ufaklik dedi. Tamam seviyorum falan sa su egoist tavirlari yokmu beni cildirtiyor.Ama cidden oyleydi wii oynamayi  biliyordum. Lisedeyken arkadasimin evinde oldugu icin wii oynamayi ogrenebilmistim.Burak eminim bu iste tam bir ustaydi.Wiide en sevdigim oyun tenis oldugu icin tenisi actirmistim. Hemen kendime bir kız secmistim.Burak sectigin kiz tam da sana uygun deyip beni sinir etmeye calisiyordu. Burağı yenmem imkansizdi ama icimde onu yenebilecegime dair bir umut vardi. O vurdukca ben batiyordum.İcimdeki umutta yok olmustu.Yarim saat wii oynama hevesimin gecmesine yetmisti.Pis pis siratiyordu.Agzi kopacak gulmekten.

- Ne oldu Defne Hanım ?? Wii hevesinizi aldiniz mi deyip yuksek sesle guluyordu.Ben kaybetmeyi kabul edemeyen bir insandim.Aman tanrim bu cok sinir bozucuydu.Elimdeki wiinin kumandasini masanin ustune birakip elime yastigi aldim ve Hızla Burağın kafasına fırlattım.İcimdeki tum sinir disariya vurmustu.

- İste bu sefer isin bitti kucuk hanim diye evin icinde kovalamaya baslamisti.İki deli cocuk gibi evin icinde kovalamaca oynuyorduk.

- Tamam haklisin Burak lutfen pesimi birak. Derken bile nefes nefese kalmistim.Ayagim takilmis yere dusmusyum. Allahtan hafif bir dusus olmustu.Burak firsattan yararlanirak o da ustume cikti.Saclarimi oksuyordu.Tam guzel bir romantizme girecekken kapı caldi.Su romantik anlarda insanlar nasil tutturuyordu ya ?? .Kapiyi actiginda karsimizda Yasli ama yasini gostermeyen bir bayan duruyordu.Burak kocaman bir gulumsemeyle

- Hosgeldin Anne dedi.

Aşka Giden YolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin