Sandalyeye baglı bir sekilde bos odada etrafa bakiniyordum.Nasil kacabilecegimi dusunuyordum.Uzun suren sessizlikten sonra iceri pis herif ve adamlari girdi.Bana yaklasti .
- Simdi Nihali arayacagiz dedikten sonra tuslari cevirip telefonu kulagima koydu.
Nihal endiseli sesiyle
- Defne, iyi misin ?? O herif sana birsey yapti mi ??
- İyiyim.Burak nasil yaninda mi ??
- Burak da yanimda.İyi.Seni kurtaracacagiz.
- Nihal kac git diye bagirinca adam telefonu adama verip yuzume sert bir yumruk gecirdi.Yumrugun etkisiyle ruya dunyasina gecis yapmistim. Ruyamda Buragi goruyordum.Sahildeydik ve beni kovaliyordu ayagim takılıp yere dusuyordum.Sonra oda ustume cikiyordu.Tam beni opecekken Burağin surati pis herifin suratina donusuyordu.İmdat diye bagiriyordum ama kimse duymuyordu.Hayir diye bagirarak uyanmistim.Ne kadar sure baygindim bilmiyordum. Pis herif ruyalarima da girmeye baslamisti.Odaklandigim tek sey Nihal gelmeden benim bu yerden kurtulmam gerekiyordu. Gozlerimle odayi incelemeye basladigimda karsimdaki masanin yanindaki yaninda kucuk cam parcasini gormustum.Sonunda sans gercekten benimle miydi ? Sandalyeyi de pesimde surukleyerek cam parcasinin bulundugu yere geldim.Sandalye ile egilmem her ne kadar zor olsada kucuk cam parcasini alip ellerimi cozmustum.Artik hem ellerim hem bedenim serbestti. Odanin kapisini acip etrafi gozetlemeye baslamistim.Ama kimse yoktu.Arazi bostu.Olabildigince hizli davranarak cikisi ariyordum.bir anda birisi eliyle bilegimi kavradi .Bu sefer adam kesin beni oldurecekti.Gozlerimi kapamistim .
- Korkma benim Burak demesiyle birlikte irkildim.Sasirmistim beni nasil bulmustu.
- Sana ne yaptilar boyle defne ? Gozlerinin ici korku doluydu.Elimdeki cam parcasinin cizdigi kesigi ve yuzumdeki morlugu gorunce Pis herifi sovmeye baslamisti bile.Oldukca sinirliydi.
- Hadi hemen gidelim su yerden dedikten sonra kosarak arabaya gittik ve bindik.Uzaklasmistik.Artik ikimizde guvendeydik.Merak ettigim 1 kisi daha vardi.Nihaldi.
- Burak Nihal nerede? Diye sordum buyuk bir heyecanla.Buragin sinirli yuzu biranda solmustu.
- Neler oluyor ? Diye bagirmistim.Yine cevap yoktu gozlerimin icine bakmiyordu.İcimdeki kotu his de git gide artiyordu.
- Durdur arabayi !! Dedim gozlerini bana dondurerek ne kadar cidde ve kotu oldugumu anlayinca durdurmustu.Arabadan ofkeyle inmis kapiyi sertce kapatmistim.Biraz ileride gorunen ormanin icine dogru kosmaya baslamistim. Aklimdaki cumleyi duymak istemiyordum.Burak da pesimden gelmisti. Zorla o cumleyi kurmustu.
- Defne Nihal kendini vurdu.O öldü. Uzun sure Buragin gozlerinde kaybolmustum.Beni durtuyordu ama ben tepki vermiyordum.Beni korkutuyorsun diye bagiriyordu.Aniden kendime gelerek ittim onu.Yere oturdum ve Hayir diye bagirdim.Annemin yaninda Nihali de kaybetmistim. Ben bir katildim.Annemi sarhostan Nihali de pis heriften koruyamamistim. Burak sarilmak icin yaklastikca ben bir adim geri gidiyordum.Gozlerimi kapayip icimdsn gitmesi icin dua ediyordum. Etrafimdaki herkese zarar veriyordum.
- Defne gozlerini ac hicbir yere gitmeyecegim biliyorsun degil mi ?
Gozlerimi acmis ona dik dik bakiyordum.
- Anlamiyorsun degil mi ? Ben bir el bombasiyim.Etrafimdaki herkesi kaybediyorum.Bu yuzden lutfen git Burak.Senin iyiligin icin.
- Hayir sen bana zarar vermiyorsun beni iyilisteriyorsun.İcimdeki tum kotulukleri yok ediyorsun. Gidemem,Gitmeyecegim. Benim iyiligim senin yaninda olmam
- Benim yolum karanlik yol.Seni de kendi karanlik yolumda surekleyemem.
- Hayir senin yolun karanliga giden yol degil. Aska giden yol tatlım.
Daha fazla konusmamin geregi yoktu.Yerden kalktim ve yurda gitmek icin arabaya dogru yurumeye basladik.Ne o bana bakiyordu ne de ben bakiyordum.Arabaya gelmis ve binmistik.Yurda da gelmis inmistik.Yurda girip esyalarimi toplamam gerekiyordu cunku kovulmustum.Boylelikle yurt isim hallolmustu.Esyalarimi toplarken Buraga sorular soruyordum.
- Nihal neden intihar etmisti ?
- Caresiz oldugunu dusundugu icin kendisini vurmustu.Tek kurtulusun olum oldugunu dusunuyordu.
- Cenazesi ne zaman ?
- Yarın sabahleyin.
Aklimda bir suru bu konuyla cok soru vardi ama daha fazla kurcalamak istemiyordum.
- Defne sen yurtdan kovuldun ama nereye gideceksin ?
Bu kargasa da nereye gidecegimi dusunmemistim.Kucuk pansiyonda kalir idare ediyor diye dusunuyordum ama son paramda alisverise gitmisti.
- Bilmiyorum diyince kocaman mavi gozleri parladi. O sirada bavulumu da toparlamistim.Hersey hazirdi.
- Benimle geliyorsun diyerek eliyle sertce bilegimi kavrayip cekti.Cevap vermemi bile beklememistim.O beni ben bavulu cekiyordum.Hemen karsida onlarin yurdu vardi. Onlarin yurdunun kapisindan adimlarimizi atiyorduk.Herkes bize bakıyordu.Kizarmistim.Erkek yurdunda bir kiz ve hemde elinde bavul ile. Odasina goturmustu.Kapiyi kapattiktan sonra birseyler demesini bekledim ama demiyordu.Onun bu rahatligi beni deli ediyordu.Bavulu bir kenara birakip karsina oturmustum.
- Ne yapiyorsun Burak ?
- Sana bir yer bulana kadar burada kalacaksın.
Alayci bir gulumseme atarak
- Burda mi kalacagim ? Oda arkasina ne olucak ve ayrica burasinin erkek yurdu oldugunu hatirlatmama gerek yok sanirsam. Daha fazla dayanamiyip bavulumu alip kapinin kolunu tutarken Dur dedi.Ve aklina guzel bir fikir gelmis gibi gulumsedi.
- Birlikte eve cikalim.Nee tamam simdi iyice sacmalamisti.Paramiz yoktu ev bakmamiz gerekiyordu.Ciddi olmadigini dusunuyordum ama oldukca ciddiydi.Sok olmustum .Ben ve biriyle ayni evde yasamak.Burakla.Kucuklukten biri hicbir erkege guvenemiyor baglanamiyordum. Ama Burak farkliydi.Benim hem annem hem babam gibiydi. Hersey fazla gelismiyor muydu ? Ben deli gibi para ev konularini dusunurken Burak biriyle konusuyordu.Kapattiktan hemen sonra donup
- Artik ikimizin de kalacagi bir evimiz var.Artik gidip yerlesebilir miyiz lutfen ?
Aciklama bekliyordum.Bu adam beni deli edecekti ve ellerimi kana batiracaktim.Ulan sen parayi ne ara buldun da evi ayarladin.Bu kadar dusunen biri olmak hic de yaramiyordu.Onun her isi cocuk oyuncagiydi.Ellerimi ellerimle tutup Sana bir sey soyleyecegim dedi Defne ben zengin birisiyim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşka Giden Yol
RomanceElimde telefon kulagimda kulakliklar ve karsimda sıkıcı hayatımın görüntüsü.Her elini kaldırdığında anneme vuruşunu seyrediyorum .Ve anneminden ses çıkarmayışını sadece izliyorum.Kaç kere dedim anneme boşa onu ama aşkından gözü körelmiş. Anlayamiyo...