Aşkına inanan bir Aptaldım.

576 19 2
                                    

Bir cevap herşeyi değiştirecekti.Ya herşey iyi olucak ya da kötü olucaktı.Herşey çok ani olmuştu.Burak kafamin karistigini anlamisti.

- Hemen cevap vermek zorunda değilsin.Ne zaman istersen cevabını söyleyebilirsin.

Bir etrafima baktiktan sonra Bakislarimi Burağa çevirdim.Hayatımın ve en çılgın kararını vermek üzereydim.Bu yaşananlar her ne kadar Buraği degiştirse de beni de değiştirmişti.

- Eveeettt diye bağırmıştım. Beni kucagına alıp sallamayi düsündüğünü anladığım an olmaz dedim.Zaten şu tekne küçüktü ve ben korkuyordum.Korktuğum için fazla durmamiştik.Bu durum farklîydi beni daha da bir rahatsız ediyordu.  Yani iyi bir rahatsizlikti. Eve geldiğimizde herşeyi konuşmaya başlamıştık. Benden daha çok Burak heyecanliydi.Benim için evlilik bir oyun gibiydi.

- Peki ne zaman evleniyoruz ??

- Ne zaman istersen Küçük Hanım.Sen evet dedin ya ben hayatımın cevabimini almis oldum.

- İlk önce bu durumu sindirmeliyim dedim.Fazla sevinemiyordum.Yukari odama ciktim ve yattim.Korkuyordum bu evliligin ikimizi ayiracagini dusunuyordum.Herseyin büyüsü güzelliği gidecek diye. Babam o adamla gorusecektim.Hazirlanirken aklimda evlilik olayini dusunmeden yapamiyordum.Aşağı indim.Buraği göremeyince Burak diye seslendim. Mutfaktan gelen sesini duyunca mutfağa doğru gittim.

- Ben çıkıyorum.Biliyorsun o adamla görüsecegim

- Tamam.

Tamam mı ? İnsan en azinda bir birakayim seni der ne biliyim hoscakal der.Ama dogrusu onun bir Burak seven oldugunu unutmustum.Ben simdi bu adamla mi evleniyordum ?? İkimizde birbirimize bu kadar zıtken nasıl seviyorduk.Galiba acılarımız ortak olduğundan birbirimizi anliyorduk.Yanima dogru geldi.Belimden tuttu.

- Bu evde bazı  kurallar var Küçü k Hanım.

- Neymiş o kurallar dedim alayci bir tavirla.

- Mesela ikimizde bir yere gidiceksek öpücük vermeden kapidan cikmayacağız.

Adam resmen yiyismek icin bahane ariyordu.Tabikide dediklerini takmadim.Ellerimle itecekken ellerimi tuttu ve beni öptü.Her öptüğünde sanki ilk kez öpüyormus gibi heyecanlaniyordum.Koskocaman mavi gözleri beni kendine daha cok cekiyordu.İstedigini alinca birakmisti.Kizarmadan kendimi evin disina atmistim.Bizi terkeden o adamla  parkta bulusucaktik. Gittigimde bankta oturuyordu. Yanina  oturdum.

- Neden parkta buluştuk ?

- Gel benimle

O adam önden gidiyordu bende arkasindan onu takip ediyordum.Salincaklarin olduğu yere geldik.Eliyle salıncağı işaret etti. Ciddi olamazdi.Asla binmeyecektim hele de bu yaşta.Kaybolan yillari geri getiremezdi.

- Lütfen otur seni sallamak istiyorum.Küçükken en cok benim seni sallamami severdin.

O bizi terk eden adami bir anligina unutmus olan olgunlugumdan sonra icimdeki o baba sevgisine ozlem duyan kucuk kiz cikmisti.Bu yuzden de  oturmustu. Sallanmayı cok seviyordum.Sanki daha hizli sallandikca gökyüzüne dokunabileceğimi düşünüyordum. Saçmaydi.Zaten tüm saçma seyler de beni yansıtıyordu.Bu adamin yaptiklarini unutmak istiyordum.Sanki hep bizimleymis gibi.

Baba diye bagirip sarilmak istiyordum ama yapamazdim bu sıcakta olan kardan adam olmasi kadar imkansizdi.Daha sonra bana dondurma aldi.Yine de güzel vakit geciriyordum.Evliligi unutmustum bile panik yapmiyordum.1 saat icinde herseyi anlatmisti ben dinlemistim. Aksama ben ve Buragi evine yemege davet etmisti.Heyecanliydim.Burak gelmek isteyecek miydi bilmiyorum.Hoscakal deyip arkama bakmadan taksiye binip evin onunde indim. Tam iceri gulumseyerek girmistim ki Burcin hanim Buraga bas bas bagırıyordu.

- Hayır bu kizla asla evlenmene izin vermeyeceğim dedikten hemen sonra bana bakti.Yanimdan hizla gecerken

- Benden Kork Defne diyip cıkıp gitmisti.Ben salonun ortasinda mal mal kalmıştım. Burak ise sinirden elini duvara vuruyordu.Kafasini vuracagini anladigim an hizla yanina gittim.

- Ne yapiyorsun sen?? Kendine zarar vericeksin.Hadi gel yüzünü yıkayalım.Onu hic boyle uzgun ve sinirli gormemistim. Ellerimle alnini tuttugumda yaniyordu.

-Sen yanıyorsun ?!

- Sakin ol Defne iyiyim ben .Annemin de kusuruna bakma o hicbirsey yapamayacak korkma.

- Su an tek dusundugum seni hemen iyilestirmek .Elini omzuma at yukari cikariyoruz.

Odama cikarmistim.Ustumdeki ceketi cikarmistim. Hemen onu yatagin ustune oturttum odasindan tisort alip ustundeki tisortu degistirdim.Bana kücük hanım falan diyordu ama kendisi bildigin kücük cocuk gibi hastalanmisti. Yeniden ellerini omzuma atarak banyoyunun yoluna dogru gidiyorduk.Bu durum hosuna gitmis gibiydi.

- Acaba ben hep böyle hasta mı olsam ??

-  Oldu canım valla birdaha hasta olursan bakmam.Bunu çabuk iyilesmen icin yapiyorum cunku evdeki yemekleri sen hazirliyorsun.Umrumda falan degilsin yani.

Sonunda zar zor banyoya gelmistik.Sicak suyu açtım altına soktum.

- Hadi yıkan iyice  diyerek tam gidecekken

-Gitme sen yıka beni lütfen cok kötüyüm.

Benim huyum suyum alnimda mi yaziyordu da ben goremiyordum. Ona arkama donup tabikide gidemeyecektim.Bir an ayagim kayinca tam kabinin icine dusecekken beni tuttu.

- Sakar şey seni diyerek ufak bir tebessümle gülümsedi. İkimizde kabinin icine girmistik boyu uzun oldugundan saclarini sampuani suremiyordum.Egilmesini soylemek zorunda kalmistim.Sacini iyice yikadiktan sonra su ile durulamistim.Hemen  yeni kiyafetlerini almaya gidecekken Burak yine beni tuttu. Boynumdan yavas yavas elinin indigini hissedince Dur gitmem gerek deyip onun odasina gitmistim.Giysilerini alıp ona verdim.Boylelikle banyo islemi tamamlanmisti. Guzelce yatagina yatirdim.

- Sen uyu biraz dinlen ben buradayım.

- Senin kokun bile beni iyilestirmeye yetiyor.

Uzun suren sessizlikten sonra hemen uyumustu.Buragın telefonu calmisti. 4 kereden fazla calinca dayanamayıp bakmıştım.Anaekranda kocaman  Merveden 4 yeni mesaj var yaziyordu.Hemen girdim tabi.Ve karsilastigim  cumleyle hersey paramparca olmuştu.

1.mesaj
Burak Defneye yarina kadar söylemezsen herseyi ona ben anlatacagim.

2 mesaj :
Burak bana inanmalisin.Sana yalan soylemiyorum.

3 mesaj :
Burak karnimda senin cocugunu tasiyorum.Defneden bunu gizleyemezsin.

Son mesaj :
Senden hamile kaldigima pisman degilim.Er yada gec bunu kabulleneceksin.

Az önce onun icin endiselendigim adamın Merveden bir çocugu mu olacaktı ?? Beni aldatmis miydi ?? Bana ne zaman soyleyecekti?? Hayatim entrikalardan ibaret olmustu. Bana evlenme teklifini beni sevdigi icin ettigini dusunuyordum ama o korkusundan teklif etmisti.Bu sefer canim cok yaniyordu. İlk askim olan babamdan sonra Burak da beni yerle bir etmisti.Galiba Askın yolu sevgiden değil acıdan geciyordu.Eşyalarımı toplamistim.Babamin yanina gitmeye mecbur kalmistim.Bana adresini vermisti. Burağa not  ve yuzugumu birakarak evden cıkmistim.
Şimdi anlıyorum sevginin de yalandan ibaret olduğunu.Ask yok sadece buna inanan aptal insanlar var bende bunlardan biri oldum.Keske hic tanismamis olsaydik.Sakin pesimden de gelmi.Bizim yolun sonu burasiymis.

Korktugum her zaman başıma gelmiştir.Tum guzel seyler bozlmustu.Geride yine kitaplarim ve muzikle  olan bir dünya kalmıştı.

Aşka Giden YolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin