Multimedyada Defne ve Poyraz var. Merhaba ? Nasıl bu kadar yüzsüz olabiliyordu ki ? Bunca şeyden sonra nasıl böyleydi ? Hislerim. tek taraflıymış.
- Merhaba dedim.Ciddi bir ses tonuyla.Poyraz da ''Merhaba'' dedi.
- Uzun zaman oldu görüşmeyeli Defne . Yanımdaki yeni kız arkadaşım. Tanıştarayım Gamze.Kız sarışındı. Nedir benim çektiğim bu sarışınlardan ? Elimi uzattım ama elim boş kalınca hemen geri çektim. Kız tam Mervenin çakmasıydı.Daha fazla sinirlenmemek için Poyraza dönüp sordum :
- İçki alacağım ister misin ? dedim
- Olur dedi ve hemen Burağın olduğu yerden uzaklaştım. Garsondan içki alıp tam gidicekken Burak tek başına karşımda durmuştu. Yolumu engelliyordu mal.
- Beni hala unutmadın biliyorum.Senin de gördüğün gibi ben seni unuttum . O yüzden karşıma çıkıp beni takip etme.Katıksız mal. Evet hala onu unutmamış olabilirdim ama unutacaktım. Hem takip etmemin tek sebebi İntikamımı almak.
-Seni çoktan bir kenara attım.Sadece karşılaşmamız tesadüftü.Önümden çekil de Poyrazın yanına gideceğim dedim. Hızlıca çekildi. Poyrazın yanına gittim. İkimiz aynı ortamdaydık ama yanyana değildik. Bu çok tuhaftı. Ben onunla yaşamıştım tüm ilklerimi , en özelimi ona açmıştım. Şimdi sadece imreniyordum. Gamzeyi de alıp galeriden çıkmışlardı. Derin bir nefes almaya ihtiyacım vardı. Poyrazın koluna girip '' Gidelim buradan '' dedim. Galeriden bizde çıktık. Limuzine bindik. Poyraz konuşmaya başladı.
-Üzülme Defne , Burak senin güzelliğini farkedemeyecek kadar aptal.dedi Poyraza baktım. Sanane Buraktan ya niye yorum yapıyorsa. Sinirim bozuktu Poyraz da ayrı bozmuştu. Cevap vermemiştim. Limuzinden inerken :
- Herşey için teşekkürler dedim. Hemen arkamdan bağırarak :
- Yarın babama gideceğiz .Seni alırım .İyi akşamlar deyip gitmişti. Eve girdiğimde annem ve babam aşağıda beni bekliyorlardı.
- Hoşgeldin kızım dedi ikisi de. Dört gözle Poyrazla neler yaptığımı anlatmamı bekliyorlardı ama anlatmayacaktım.
- Hoşbulduk,çok yorgunum yarın konuşuruz diyerek odama çıktım. Güzelce makyajımı temizleyip pjimaları giydim. Tam ışıkları kapatmış yatağıma yatmış uykuya dalacekken balkon kapımı biri tıklatıyordu. Açıkcası korkmustum. Korka korka giderken camda Burağı görmüştüm. Pisliğin burada ne vardı acaba ?? Elinde de bir içki şişesi. Sarhoş sarhoş balkonuma mı çıkmıştı ? Hemen balkonun kapısını açarak odama aldım kimse görmeden.
- Ne yapıyorsun ? Git buradan.Birde zıkkımlanıp gelmişsin. diye onu azarlıyordum. Bir anda bana dokunmaya başlamıştı . Pis pis gülüyordu :
- Defne gitmeyeceğim hiçbir yere.Benim huzuru bulduğum yer burası senin yanın. Bir ara sustu ve eliyle bana dokundu :
- Sana dokunmayı özledim.Sadece benim olmanı özledim. git gide daha da yaklaşıyordu. Kendimi kaybetmekten korkuyordum. Ona teslim olmaktan. Dur diye bağırdım.
- Sen sarhoşsun , git ve ayrıca ben senin tanıdığın eski Defne değilim.
-Umrumda değil gitmeyeceğim bir yere , buradayım. Sen o çocukla konuşmaya devam ettiğin sürece hiçbir yere gitmeyeceğim.Kıskanmış mıydı gerçekten ? yoksa herşey gibi yine bana oyun mu oynuyordu ?
- Sen bilirsin. Eğer gitmezsen babamı çağıracağım. O yüzden olay çıkarma ve git.
-Şu an gitmemi istemiyorsun bile.Bu istediğin en şey benim senin yanından gitmek. Bana ihtiyacın var Defne.Ona muhtaç değildim.Gitmeliydi.Eğer burada kalırsa ona hayır diyemeyeceğimi biliyordum. Aklıma hep beni bıraktığı dediği sözleri duyuyordum.Nefretim güçleniyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşka Giden Yol
RomanceElimde telefon kulagimda kulakliklar ve karsimda sıkıcı hayatımın görüntüsü.Her elini kaldırdığında anneme vuruşunu seyrediyorum .Ve anneminden ses çıkarmayışını sadece izliyorum.Kaç kere dedim anneme boşa onu ama aşkından gözü körelmiş. Anlayamiyo...