Zaman durdu.Gozlerimiz birbirine kenetledini ama bu fazla uzun surmedi beni bileginden tutu ve beni arkasina dogru cekti.Defne ne zaman disari ciksa olay olmazsa olmaz degil mi ? Burak bana gecirdigi yumrugun belki katlarcasini Merte gecirdi.Mert boyle bir sey beklemedigi icin yerde savunmasiz kaldi. Ben Buraga endise dolu gozlerle bakarken o rahat rahat bakiyordu bana.Tabi ki Burağın zeki olduğunu soylemedim.Mal ya sen koskaca zengin adama vurucan hemde kendi partisinde sonra ordan elini sallaya sallaya cikacagini dusundu kesin. Olaylar dindikten sonra kendimizi karakolda bulduk. Burağı odadan goturduler. Mert de odadan disari cikti.Sikayetinden vazgecmedigi surece bu isin mahkemelere kadar uzayacagını soylediler. Merti sikayetinden nasıl vazgecirecektim ben ? Ne yapacaktım ben tüm sorumluluk bana kalmisti.Mert disari cikmis arabasini. Getirilmesini bekliyordu.
- Mert, Lutfen sikayetinden vazgec.Burağın yaptigi dogru degil biliyorum ama buradaki tek ailemden kisi o.
- Defne kolay mi saniyorsun ?? Sikayetimden vazgecersem benim icin ne yapmayi dusunuyorsun ??
- Ne dedikten sonra arabasi geldi bindi ve gitti. Al iste basimda yine kocaman bir bela.Ben ne yapabilirdim ki ?? Ben icime kapanik kendi karanlik dunyasinda yasayan bir kızdım. Simdi ne degisti de sarhosun oglunu kurtarmak istiyordum ?? İcimdeki ses birak kalsin da akli basima gelsin diyorum ama sonra kalbimin sesine yenik dusuyorum. Bu geceyi Burak karakolda gecirecekti.Bizde hep birlikte yurda donduk. Uyku tutmadı her zamanki gibi camdan dısarı bakıp sordum kendime Mert icin ne yapabilirdim ??
- Defne merak etme canım bir yol bulacağız. Hadi uyu bak yorgunsun.
- Nihal uyuyamiyorum.Aklimda o kadar cok sey varki bunlari dusunmekten uykum kaciyor.
- Su kafandakileri banda anlatmak ister misin ? Gel oturalım canım bir cozum buluruz belki.
- Bugün karakoldan sonra Mertin pesinden koştum ve ona sikayetinden vazgecmesini soyledim o da bana Sikayetimden vazgecirsem benim icin ne yapacaksin dedi? Ben birsey anlamadim.
Nihal birkac kahkaha attiktan sonra
-Ne guluyorsun Nihal?
-Kızım Mert senden etkilenmis ki senin onun icin birsey yapmani istiyor.
- Ben etkilencek bir kiz degilim ki aman neyse konu degil bu simdi.Ne yapmami istiyor ??
- Ben birsey buldum.Eger begenirsen git teklif et ona. Bak simdi Mert boyle dedigine gore senle vakit gecirmek istiyor sende 1 günlügune seninle vakit gecirme firsati sun.
- Nihal harikasin .Ama ben pek kabul edeyecegini sanmıyorum. Neyse vakit kaybetmeden hemen sormaya gidiyim.
-Defne dur kızım gece 2 de nereye gidiceksin.Sabah olmasini bekle ben birakirim seni.
- Of ya akil mi kaldi bende hepsi o Burak yuzunden.Ne aklimi birak da ne de kal..
- Ne aklimi ne de ne Defne ? Dedi imali bir sekilde bakis atip guldu.Bende dik dik Nihala baktiktan sonra
-Neyse ben uyumaya calisacagim canim iyi geceler
-iyi geceler tatlim dedigini duyduktan sonrasını hatirlamiyorum.Hem fiziksel Hem ruhsal olarak yorgundum.Uyukalmisim o yuzden.Sabah olmustu daha Nihal uyanmadan gitmistim. Mertin evini bulmak cok zor olmamisti herkes taniyordu.Tam kapisinin onunde zili caldım gomlekli bir kadin sonra o da geldi ciplak ustu ile karsimdaydi.Kizarmistim.Bir erkegin benden etkilenebilecegini bile dusunmek aptallikti. Bu donemde yalan soylemek cok basitti bebek isiydi. Tum heyecanim teklifimde gitti.Arkami donup gitmeyi dusundugumde aklima Burağin nasil geldigi icin agzimdan tek bir kelime cikti:
-Konusabilir miyiz Mert ?
- Su an uygun degilim yarım saat sonra Evimin yanindaki cafe de bulasalim
- Tamam dedim hizli adimlarla cafeye gittim.Yarim saatin gecmesi icin bekledim.Ve iste Yalancimiz Merte karsima oturdu.Derin bakislariyla bana iskence ediyordu resmen.Bende direkt Konuya girdim:
- Seninle 1 gun vakit gecirirsem sikayetinden vazgecicek misin Mert ?
Uzun sure cevap vermedi.Sadece elveda ediyormus gibi bakti.
-Senden birsey istemiyorum Defne.Sikayetimi geri alacagım.Benim icin birsey yapmana gerek yok dedi Masan kalkti ve gitti. Bende gidisini izleyen ve o masada birakilan kadinlar arasina girdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşka Giden Yol
RomanceElimde telefon kulagimda kulakliklar ve karsimda sıkıcı hayatımın görüntüsü.Her elini kaldırdığında anneme vuruşunu seyrediyorum .Ve anneminden ses çıkarmayışını sadece izliyorum.Kaç kere dedim anneme boşa onu ama aşkından gözü körelmiş. Anlayamiyo...