Aşk Engel Tanımaz

576 16 7
                                    

Burağı görmeyeli 2 gün olmuştu.Ne telefonlarina cevip veriyordum ne de eve geldiginde kapiyi aciyordum.Babam zengin bir adamdi.Etrafta korumalari sayesinde Burağı kendimden uzaklastirabilmistim. Buraktan ne kadar uzak olursam onu unutup mutlu olacagimi saniyordum ama yaniliyordum.Gün geçtikce daha da kötü hissediyordum.Merve bizi ayırmıştı.Sonunda isteği olmuştu.Babamla güzel bir akşam yemeği yedikten sonra odama cekilip uyudum.

Uykumun ortasında bir soğukluk sonrasinda bir el agzımı kapatmıştı.Hemen gözlerimi acmistim.Burak karsimdaydi.Hayal kirikliklarimin sebebi karsimdaydi.

Bagırmak istiyordum.Ama uzerimde guc uygulamisti.

- Beni dinleyeceksin Küçük Hanım.Sonra beni istemezsen eğer hayatından cıkacagım.

Elini yavasca agzimdan cekti.Her ne kadar bagirmak istesemde ne diyecegini merak ettigim icin sustum.

Elinden bir telefon cikararak ''Annemin telefonu ''dedi. Daha sonrasinda Mesaj bölümündeki Merveye tıklayarak telefony bana verdi.

- Al oku ve herşeyin bir tuzak olduğunu gör.
Mesajlardaki konusmalar :
Merve: Burcin hanim dediginiz mesaji Buraga attim.
Burçin Hanım: -   Yarın Defnenin görüp görmediğìni anlamak için oraya gideceğim.Simdiden hersey icin tesekkurler tatlim.
Merve : - İyiki yurta gelip Defne malı hakkında bilgi toplamaya calistiniz.Boylelikle sizinle tanismis olduk.Tanismis olmamiza minnet duyuyorum.
Burçin Hanım: Zaten oğlumun yanina o sümsüğü değil seni yakistirdim.İkinizin olmasi icinde elimden geleni yapacağım.İyi akşamlar.

1 gün sonra ;
Burçin Hanım:  Günaydin Merve.Oğlum hatasını anladi sonunda .Bugün benimle konuşmaya geldi.Artık ikiniz icin hicbir engel yok.
Merve : İyi is cıkardık.İkimizde istegimizi elde ettigimize göre Burçin hanım buluşup bir yerlerde bir şeyler icip sohbet etmeliyiz muhakkak.
Burçin Hanım: Tamam ben seni ararım.Gorusmek uzere

Konuşma burada bitiyordu.Burağın gözlerine bakamıyordum öyle utanıyordum ki kendime öyle kızıyordum ki.Ben Burağın konusmasina izin vermeden onu  dinlemeden birakip neden gitmistim ? Ben  herseye cok cabuk inanan bir kizdim.İnsanlar bunu kullaniyordu ve bende kolayca tuzağa düşüyordum.

- Burak ben ! Tam devam edecekken elini koyarak;

-Şsst, Birşey demene gerek yok ben seni biliyorum.Herşey bitti tamam mı? Sen sadece inan bundan sonra güzelim o bana yeter.

Tam onu öpecekken babamın ayak seslerini duymuştum.Hemen buraği yataktan yere itledim.

- Yatağın altina gir babam seni görmemeli.

Hemen yerimden kalkıp dolabımı karıştırıyormuş gibi yapmaya başlamıştım. Kapı açılır açılmaz

- Kızım üzerine birşeyler giyde aşagıya gel seni birileriyle tanıştıracağım.Hem kaç gündür odandan da cıkmıyorsun.

- Tamam demekle kalmistim.Burak buradaydı ve odama kapandıgımi duymustu lanet olsun.Eminim egosunu tatmin etmistir.Daha buyuk bir sorunum vardi ben Burak burdayken nasıl giyinecektim ?? Odamın ışıgını da kapayamazdim hem disaradiki korumalar isigimin kapandigini gorucekti hemde babam biriyle tanistiricaksa elbise giymem gerekiyordu.Elbisemde zor giyindiginden bu sefer kacis yolum yoktu.Uzun lafin kisasi Burak pis pis siritmaya baslamisti.

- Hadi bekliyorum diye benim elimi ayagımı  birbirine dolastiriyordu.Elbisemi cikardim arkadan baglamali ve siyah renkliydi.Genellikle siyah ve kirmiziyi tercih ediyordum. Burağa dönüp:

Aşka Giden YolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin