''Olaylar hakkında düşünmekten yoruldum. ''
Yogun bakimin disarisinda merakla bekliyordum.Sonunda doktor bey yanima gelmisti ama surati pek de iyi birsey soyleyecek gibi gozukmuyordu.
- Defne hanim elimizden gelen herseyi yaptik.Ama hastamizi kurtaramadik.Basiniz saolsun.
O öldü. Burak öldü.Ve tüm bedenimi acı sardi sarmaladi.
Burçin Hanımın beni dürtmesiyle uyanmiştım.Aman tanrım ne korkunç bir rüyaydı etkisinde kalmistım.Hala rüyada oldugumu ve o korkunç haberi duyacagimi saniyordum taki Burçin Hanım '' Burak uyandı şimdi beni görmek istemez,sen git yanına '' diyene kadar. Allahım nasıl mutluydum.İcimdeki korku tamamiyla yok olmuştu.Vakit kaybetmeden Burağın yanına gittim.Tekrardan o koskocaman mavi gözlere aşık olmuştum.Suan onlari gorebildigim icin sükrediyordum.Buraga dogru yaklasip elini tuttum.Tuhaf olan su ki Burak elini cekmisti.Bana kızgındı ve ben birşeyler demeliydim.
-Biliyorum bana kızgınsın cumlenin devamini dusunurken Burak konusmaya baslamisti.
- Sen kimsin ?? ( O kadar kızmış olmalı ki beni tanımamazliktan geliyordu)
- Simdi de beni tanimamazliktan mi geliyorsun.
- Uzgunum hanimefendi sizi gercekten hatirlamiyorum.( Nasil yaa Peki o bilincalti kapaliyken Defne demeler neydi)
- Burak benim ben Defne.Hatirlamiyor musun ?
- Hatirlamiyorum seni ilk defa goruyorum.Belki de eski kiz arkadasimin arkadasindir.
Aman tanrim !Beni hatirlamiyordu iste simdi panik yapabilirdim hatta altima bile sicabilir daha kotusu kalp krizinden gidebilirdim.
Oylece donakalmis sulu gozlerimle Buraga bakiyordum.Tam cikacakken Burak tekrar konustu.
- Gercekten buna inandin mi Defne ? Seni hatirlayamacagima.Herkesi hatirlayacagima ama seni unutacagima.Merak etme sen benim en unutulmazimsin.
Pis ya tam bir orospu cocugu boyle saka mi yapilirmis.Kalbime inmisti.
- Dua et hastahenedeyiz yoksa sana bunun hesabini cok pis odetirdim.Ayrica hic de komik degil yuregime iniyordu.
Bir gunde 2 kez kalbime iniyordu.Biri ruya birde su saka.İyiye isaret degildi.
- Yanima gel kucuk hanım,ruyalarimda hep seni gordum ve ozledim.
Yanina gittim ve ona dogru egildim bana sarildi.Kokumu icine cekti bende onun kokusunu icime cektim.Ne kadar da ozlemisiz birbirimizi.Ne kadar da korkmusuz bir daha sarilamamaktan,kokumuzu icimize cekememekten. Burcin hanimi kapida gorunce hemen geriye dogru attim kendimi.Kizgin bakislariyla beni korkutuyordu.Eyvah simdi hapi yutmustuk.Burak annesini gorunce yuzundeki o gulumseme de yok olmustu.
- Oğlum lutfen beni dinle
- Gir buradan, yuzunu gormek istemiyorum
-Burak
- Anne çık git buradan diye bagirdi ve dha sonrasinda karnini tuttu.Burcin hanimda aglayarak odadan cikmisti.Her ne kadar konuyu açmak istemesemde acmaliydim.
-Burak biliyorum.beni dinlemeyeceksin ve belki bu soylediklerime kizacaksin ama anneni dinlemelesin.Burcin Hanimin kendince sebepleri vardir belki.
- Defne lutfen bu konuyu kapat ve birdaha acma.
Daha fazla ustune gidemezdim.Sonucta yeni uyanmis ve ona yeni kavusmustum.Yormamaliydim.Buragi alnindan öpüp Doktor Beyden bilgi almak için yanına gidiyordum.Bir kenarda Burcin Hanim ve doktor bey konustugunu gorunce simdi yanina gitmenin pekte dogru bir karar olmadigini anladim. Tekrar Burağın yanina dondugumde karsimda Merve cadisi ve bir de Buragin uzerinde olan elini gordum.Kudurdum mu ? Evet ! Peki oracikta oldurmek istedim mi ? Evet ! Herkes hayatimizdan cikmisti.Mert,Poyraz ama bu Merve orospusu bir turlu hayatimizdan cikamiyordu.Ve bu oldukca sinirimi bozuyordu.Tabi ben bu goruntuyu izleyecek miydim ? Hayır.Hemen Mervenin yanina gidip Merveyi bir kenara ittim.
- Ne yapıyorsun ?
- Hiç sevgilimin elini tutuyorum.Hasta ziyareti kisa olur canim bence gitmelisin.
Sevgilim dedigimdeki surat ifadesi beni daha da cok tatmin ediyordu.İyi cevap vermistim.Bu sozden sonra da kalirsa pes diyorum.
- Burakcığım iyilesince mutlaka ara beni birseyler yapariz.Maglum Defne yuzunden simdi pek birsey yapamiyoruz deyip dudaklarini buzup Buraga opucuk yollayip odadan cikti.Ah kalsaydi da agzini burnunu kirsaydim.Bu kiz gercekten Gel oldur beni Defne diyordu.Burak da ardindan olur diye bagirip pis pis guluyordu.Adam da dunden merakli.
- Olur ha istiyorsan ben cikayim Mervecigin gelsin
- Yok ya simdi senle idare ediyoruz
Anlamiyorun ya beni sinir krizinden mi yoksa kalp krizinden mi oldurmeye calisiyordu. Cevap vermemistim.Yanaklarimda kizarikligin gitmesini bekliyordum. Daha sonra Doktor bey ve hemsireler geldi kontrolleri yaptilar.Refakatci olarak ben kalmistim.Burak yanima gel diye tutturunca ikimiz kucucuk yatakta birlikte uyumustuk.Sabah goren hemsire bizi baya azarlamisti.Kucuk cocuklar gibi yaramazliklar yapiyorduk.En onemlisi beraberdik boyle olmak bana yetiyordu artik daha fazlasini istemiyordum.Artik aklimda tek soru kalmisti.Git gide dugun gunu yaklasiyordu.Peki Burak iyilesebilecek miydi ?? Kendime kahve almak icin aşağı inerken Doktor beye rastladim.Doktor bey yanima geldi ve benimle konusmaya basladi.
- Burcin hanima ulasamadik bu yuzden sizle konusmayi uygun gorduk Defne hanım.
- Buyrun dinliyorum.Hayirdir kotu birsey mi var ?
- Aslinda durum pekte parlak degil.
- Ne oldu soyleyin doktor bey
- Burak Beyin bacaklarini birdaha kullanamayacagindan suphe ediyoruz.Kaza aninda sert bir darbe almis.Henuz pek birsey diyemeyiz.Sonuclar gelince kesinlesir.Bu bir suphe de olsa size soylemeye gorduk.Sizden ricam hersey kesinlesine kadar Burak beye birsey soylemeyin.
Beynim durmus sadece 'tamam' demekle kalmiştım.
Bir kenara oturmus dusunuyordum.Evet bu belki sadece bir supheydi.Ama suphede olsa olma olasaligi vardi.Her iki ihtimali de dusunmustum.Burak icin uzuluyordum.Bu kaza herseye buyuk bir etmen olmustu. Eger bu ihtimal dogru cikarsa nasil soyleyecektim bir daha yuruyemeyecegini ? Bir insana nasil dersin ki sen bir daha yureyemeyeceksin.Araba kullanamayacaksin.İstedigin yere tek basina gidemeyeceksin.Herseyden mahrum kalicaksin. Ben diyemezdim ozellikle de sevdigim adama.Kotu dusunmemeye calisiyordum.Eger sakat kalirsa Dugun de olmayacakti.Peki bizi neler bekliyordu ?Mutlu gunler mi yoksa hüzün dolu günler mi ??
Not:Vote ve yorumlarinizi bekliyorum.Seviliyorsunuz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşka Giden Yol
RomanceElimde telefon kulagimda kulakliklar ve karsimda sıkıcı hayatımın görüntüsü.Her elini kaldırdığında anneme vuruşunu seyrediyorum .Ve anneminden ses çıkarmayışını sadece izliyorum.Kaç kere dedim anneme boşa onu ama aşkından gözü körelmiş. Anlayamiyo...