Burak , annesiyle içerde oturmuş konuşuyordu,özlem gideriyordu. Bende onlara kahve yapıyordum. Kadın benim hakkında ne düşünüyordu hiç bilmiyordum. En iyi yaptığım şeyin türk kahvesi olduğunu söyleyebilirim. Babam bizi terk etmeden ve annem sarhoşla evlenmeden önce türk kahvesi yapmayı öğrenebilmiştim. Kısa süre de hayatımıza o sarhoş adamı almıştı. Keşke şu an bende annemle konuşup özlem giderebilseydim. Annem güçsüzdü bende güçsüzdüm ama Burağın annesi o kadar güçlü bir kadındı ki sarhoştan kurtulmuştu. Kahveler hazırdı . Tepsiyle önüne uzatcakken kadının bana dik dik baktığını hissedince panik yaptım ve kavheler döküldü. Kadın kim bilir neler düşünüyordu benim hakkımda .Artık becereksiz aptal dese haklıydı. Hemen bez alıp kadının elbisenini silmeye çalışıyordum.Burakta kenarda pis pis gülüyordu. Bana yardım edeceğine daha çok panik olmama sebep oluyordu.Burağın annesi baya genç gözüküyordu. Kadın küçük yaşta evlenmişti herhalde.Sarı kısa saçlıydı.Aralarda beyaz saçları vardı ama pek belli olmuyordu.Gözleri masmaviydi Burağınki gibi. Bezle sıvadıkca sıvıyordum ama elbisedeki kavhe lekesi çıkmıyordu. Kadın en sonunda sinirlenenerek:
- Kızım yeter ,mahvettin güzel elbiseyi. Eşi benzeri de yoktu ya.Sen ne sakar şeysin. Yanaklarım kıpkırmızı olmuştu. Resmen utancımdan ölecektim .Zaten Burak da dengesiz hala gülüyordu.
- Şey ben parası neyse veririm hatta yenisini alırım , Çok ama çok özür dilerim diyerek kocaman utanç dolu gözlerimle kadına bakıyordum. Kadın kadın diyorum ama Burağın annesine Burçin hanım diye kafamdaki düşüncelerimde öyle seslenmeyi sevmiyordum.
- Kızım sen bu parayı kıçını versen alamazsın. Her neyse ben yenisini alırım olan oldu.Burağın gülmesi bitmiş sinirli gözleri ortaya çıkmıştı.
-Anne!! dedi . Yerim ya beni koruyordu ama kadının benden daha çok nefret etmesini sağlıyordu.Benden birilerinin nefret etmesini istemiyordum özellikle de Burağın annesinin.
- Önemli değil tatlım dedim . Ama Burak beni dinlemeyip annesine kaş göz hareketi yapıyordu. Annesine de mimiklerine cevap veriyordu Ne var ?? diye.
-Her neyse ben gidiyorum oğlum.Artık ziyaretine sık sık geleceğim dedi.Burağın yanına gidip öptü ve sarıldılar.Bana da zorla bir güldükten sonra kapıdan çıktı ve gitti.Artık zengin ve beni istemeyen bir kaynanam vardı. Klasik türk dizilerinde olduğu gibi. Benim hayatımdaki klişelerde fazlaydı.Bir an oldğum yerden Burağa imalı bakış attım .
- Burak bence Annen beni sevmedi.dedim suratımı büzerek.Bana her dizide olduğu gibi hayır aslında sevdi veya zamanla seveceğini söylemesini bekliyordum.
- Evet doğru canım. Benim annem kolay kolay seven bir kadın değil. Bunu bana gerçekten demiş miydi ?? Yalan söylemesine bile razıydım.İçimi hiç de rahatlatmıyordu öküz.Benim üzüldüğümü anlayınca geldi ve bana sarıldı. Oyuncak ayısına sarılıyor gibi sarılıyordu.Onun kollarında tüm dertlerimi unutuyordum sanki.
- Defne ,annemi dert etme Aşkımıza engel olmayacak buna izin vermem zaten. Şu dünyada beni senden sen bile ayıramazsın. Gülümsedim oldukça güvende hissettiriyordu. Geçmişdeki acılarımı eliyle kapatıyordu sanki.Acı vardı ama yavaş yavaş siliniyor gibiydi. Ona dönüp :
- Sen ne ara böyle değiştin ? Seni ilk tanıdığım zamanlar kötülüklerin adamı diyordum ama şimdi tam bir aşk adamı oldun . Oyun falan mı ??
Bana kocaman sırıttı.
- Bu oyun olamayacak kadar gerçek. Ben kötülük adamı değilmişim öyle olduğumu düşünüyordum ama değilmişim. Ben senin yanında adammışım meğersem. Daha fazla kızarmadan elimle ittim.Yanağına küçük bir öpücük kondurdum. İyi geceler dedim ve merdivenlerden yukarı çıktım.Zaman oldukça çabuk geçmişti. Buraklayken zaman oldukça hızlı geçiyordu olaylar bile.. Pjimalarımı giyip yatağa yatmıştım hayaller kurmaya başlamışım. Uzun süredir hayal kurmayan ben Aşkla ilgili hayaller kurmaya başlamıştım. Sanırsam bu aşk denen şey insana hayatta yapmam dediğin şeyleri yaptırıyordu.Büyük konuşmamak lazımdı. İlk hayalimi kurmaya başlamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşka Giden Yol
Roman d'amourElimde telefon kulagimda kulakliklar ve karsimda sıkıcı hayatımın görüntüsü.Her elini kaldırdığında anneme vuruşunu seyrediyorum .Ve anneminden ses çıkarmayışını sadece izliyorum.Kaç kere dedim anneme boşa onu ama aşkından gözü körelmiş. Anlayamiyo...