Senin Kahraminınım

387 16 2
                                    

Defneyi benim yanımdan alıp götürmüşlerdi,koruyamamaştım.Sadece olanları izlemekle kalmiştım.Gidisini izlemek ve birşey yapamamak beni tam bir bok gibi hissettiriyordu.Defne bana o güzel yüzü ile bana bakmasaydı asla onlara yardım etmeye gitmeyecektim.Ve şuan birlikte olmuş olucaktık.Ah Defnenin şu saflığı ?! Saf maf ama ona çok yakiştigi da ayri bir gercek.Su an tek bilmek istediğim Mert ve Merveye yardım eden, bu olayların başındaki kişi kim ??Kesin o dangalak herif Poyrazdır.Bana karsı gelemeyecegini anlayınca bu yola başvurdu.Kesinlikle Poyrazdı başka kim olabilir ki ? O piçi bulmaliydim.Ama ilk önce Merti güzelce dövmeliydim.Herkes gitmisti o sokakta ben Merve ve Mert kalmiştık.Çok sinirliydim.İki elimle yanımda duran Mertin yakasına yapişıp onu bu cikmaz issiz sokaktaki evin duvarina hizlica yapistirdim.

- Söyleyin lan Defne nerede ?! Kim yardım ediyor size ?!!

-Sana neden söyleyim Burak ? Defne yeniden senin olmasini neden kendi ellerimle saglayayim ??
Yok bu çocuk kesinlikle kaşınıyordu.Sabirli olmaliydim yoksa bu ibne 2 dk sonrasinda kendini kanlar icinde bulacaktı. Ya Merve ya da Mert farketmez ikisinden biri bugün konuşacaktı.Eger konusmazlarsa azraili ben olacağim.

- Ya ikinizden biri konusur ya da

- Ya de ne Burak

- Sizi şuracıkta öldürürüm.
Mert yutkundu.Altina edicekti herif ama sanki benden çok bunlara yardim eden kisiden korkuyordu.Merve ise ''Burak yapma '' diyordu.Hala neyin kafasini yasiyorsa.Benim sevdigim,evleneceğim kadını kaçırmışlar ben burda çifte telli mi oynayacaktım ,ne bekliyorlardı ki ?Aklıma geldikçe daha da sinirlendim.Geçen her dakika Defne bana daha da uzaklasiyordu.Merte sbir kac kere yumruk indirdim.Gozu morarmisti.Tam karnina dogru isabet alicakken Mervenin telefonla konuştugunu gordum.Bu başlarındaki kişi olmalıydi.Hemen telefonu Mervenin elinden aldım.Mert yere yığılmiş Merve de hemen onun yanına gitmişti.

- Merve kızım akşama mesaj atacağım adrese ver.Plan kusursuz işliyor.Sonunda Oglumun hayatinda Defne diye biri olmayacak.Senin gibi guzellikleri gorucek.Askindan gozu korelmisti artik etrafindakileri dikkate almalı.
Bu duydugum annemin sesiydi.Bir anne oğlunun kötülüğünü nasıl isteyebilirdi ki? Ne yazik ki Defne de bende aile konusunda şansli degildik.Sadece birbirimize sahiptik.Simdi sahip oldugum tek seyi de elimden almaya calişıyorlardi.Öfkem 2 katına çıkmıştı.
Telefonu çoktan kapatmiştı.Ben Burak Sevendim Defneye bulacagim diyorsam bulurum. Hemen Merve ve Mertin yanına gittim.Kisasa kissastı.Güzel bir oyun oynamanin vakti gelmişti.Merveyi kolumdan tuttugum gibi yanima cektim.Saclarını kulağınin arkasina atip kulağına fisildadim : Seninle evlenmek istiyorum.En basindan beri istiyordum ama Defne beni tehdit ediyordu. Dedigimde yuzumde kocaman bir gulumse gorulmus yanaklarida kipkirmizi kesilmisti.Bende diye karsilik vermisti.Bir daha kulagina dogru eğilip ''Akşama annemle buluşacakmişsiniz bende seninle gelmek istiyorum.Anneme evlendigimizi soyleriz '' dedim.Merve heyecanli heyecanli boynuma sarıldı.Mert de azda olsa toparlayip yurumeye başlamıştı.Defne icin endiseleniyordum.Annem ondan hep nefret ederdi ve annem nefretinden herseyi yapabilirdi.Gozunu kirpmadan öldürebilirdi.Annemi güçlü yapan tek şey parasi ve akrabasi olan mafya babalariydi.Defnenin babasi yani Kemal Beye haber vermeliydim.Annemi öldürme tehlikesini de göz önünde bulundurdum adam mafyaydi sonucta.Bu yüzden aklima geleni yaptım.Babam denecek o pis herifi bulup yanına gittim.Defnenin annesine olanları anlattim ve nasil bir oyun oynayip Defneyi kurtaracağımı da anlatinca bana hak vermisti.Hemen Kemal Beyi arayıp Defnenin bu akşam onda kalacağına dair kucuk bir yalan söylemişti. Yapabilcegim baska bir sey var mi diye sormustu.Yok deyip buradaki isimi halledip cikmistim.Zaman hizlica akiyordu burada durup ta Defnenin annesini sakinlestirecek, teselli edicek zamanım yoktu. Gelelim Merveye. Hemen telefonumdan arayıp Beğendik cafede bulusmak istedigimi soyledim.Cafeye gidip iceride oturdum.Sakin rolü yapıp beklemek oldukça beni zorluyordu.Aklimdan ve kalbimden geçen tek bir isim vardı :Defne.
Merve sonunda gelmişti.Beni etkilemeye calisiyordu.O mini elbisesi ve kirmizi rujuyla.Ama hicbir zaman Defne gibi olamayacakti.
-Hosgeldin güzellik.

Aşka Giden YolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin