Uçak ✈

487 22 9
                                    

''Unutmaya calışsan da hayat kendini hatırlatır.Bir ayna gibidir geçmis ve yaşanılan her acı o aynada iz bırakır.''

Şu an aklımdan önceden izlediğim bir filmin repliği geçiyordu.Burağa baktığımda hayal kırıklarını hatırlıyordum. Burağa bakan yüzümü Poyraza doğru cevirip yürümeye basladım.Gidiyorum demek kolay olandi asil zor olan gitme eylemeni gerceklestirebilmikti.Burağa simdi hoscakal diyemezsem baska hicbir zaman yapamayacaktım.O gidemezsin demisti ama ben gidiyordum.Burakla yaşadığım tum anilarimi zihnimde tekrar yaşadım.Hayatta yapmam dedigim seyin basrolündeydim.Burakla Amerikaya gitme hayalımı Poyraz ile gerçekleştiriyordum. Arkama dönüp de Burağa bakmaya cesaretim yoktu.Ona gelmedigimi gorünce vazgecip gitmistir zaten.Poyraz mutluydu cünku onu yari yolda birakmamistim.İkimizde ucaga binip yerlerimize oturduk.Poyraz cam kenarında oturuyordu bense tam ortada oturuyordum yanimda bostu.Acaba yanıma nasıl biri oturacaktı diye kafamı bu saçma düsuncelerle oyalıyordum.İcimde Buraği biraktigim icin bir burukluk vardi.Ve su an ilk ucak binisimi gerceklestiriyordum ve korkuyordum.Elime en sevdiğim kitabımı almış okuyordum.Poyraz da muzik dinliyordu.

-Benden kaçabilecegini mi sandın ? Sese dogru kafami cevirdigimde Burağı görmüstum. Kalbim deli deli carpmaya baslamisti ,ne diyecegimi hic bilmiyordum. Poyraz da bana dogru birsey demeye donerken yanima Burağın oturdugunu gormustu.Oldukca sinirlenmisti.

- Ne isin var burada ? Hem kalkar misin birazdan o yerin sahibi gelicek.

Poyraz da araya katilarak

- Kalk yoksa gorevliyi cagiracagim.

-Kalkmazsam ne yaparsın.Defne su herife söyle birdaha birsey derse gecen yaptigim.gibi yine agzini burnunu kiracagım. Bu arada bu yerin sahibi benim.Seninle birlikte geliyorum.

- Ne nasıl son anda bilet buldun hemde benim yanıma ??

- Bana bak güzelim Ben Burak Sevením istediğimi alirim dedi. Egoist tavirla.

Burak ve Poyraz da birbirlerine bakiyolardi. Kesin kavga cikacakti.Ucak hareket etmeye baslayinca gozlerimi kapamistim.Aman tanrim cok hizli bir kalkis olmustu.Ellerim iki koltugun da uzerindeydi. Birseyler soylemek istiyordum ama suan korkudan altima edicektim.Burak  elimi tutmustu.

- Elımı sık ve gözlerini aç. Benim yerime Poyraz konusuyordu resmen.

-Birak kızın elini.Yanlıs tutuyorsun zaten.Defne sen benim elimi tut diyerek diger elimi de Poyraz tutmustu.İkisi de birbirinden inatci birbirinden ukelaydi.Olan bana olacakti.Ne yapacaktim ben bu ikisiyle ?? Yaklasik 10 dk boyle durmustuk.Ben alistigimda aniden iki elimi de cekmistim.Simdi icimdekileri donup Buraga diyebilirdim.

- Ya sen neden vazgecmiyorsun ? Birak artik pesimi.

- Ben birseye istedigim zaman birakirim.Ve suan tek istedigim seninle ugrasmak.Kopegin sahibinin kopegi ile oynadigi gibi.

Somurtkan bir suratim vardi ve yuzum kizarmisti.Birkez daha lanet olsun mu ? Olsun !!Ben susmustum.Poyraza sakin ol bakisimi atinca muzik dinlemeye geri donmustu bende kitabimi okumaya. Arada Buraga baktigimda bana bakiyordu.Ben unutmaya calistikca her denemem basarisizlikla sonuclaniyordu.Bir ara uyuyukalmisim.Birisi sacimla oynuyordu.Ama gozlerimi acmaya o kadar useniyordum ki.Saclardan sonra dudagima biri kucuk bir opucuk kondurdu.Acmaya usendigim gozlerim bir anda acilmisti.Beni open Burakti. Hemen kafami diger tarafa cevirdim Poyraz yoktu.Muhtemelen tualete gitmisti ve Burakta bu zamandan yararlanip opmustu.

- Ben istemedigim surece bir daha beni opersen sonucu kotu olur Burak Seven.

- Öpmemi istedigini biliyorum.Hatta surada benimle oynasmak bile isteyen bir yerde arzun var ,istegin var.
Aslında haklıydi.Burak beni dengesiz bir Defne Armağan yapmıştı.Onun yaptigi hersey bende etki birakiyordu.Ve su an bu dediklerinde hakliydi,onu istiyordum hemde deli gibi.Ama bu yuzden kendime kiziyordum.

- Geveleme Burak,Beni o diğer kizlarla karistirma.Evet bu 1 kez olmustu ve hepte oyle kalicak.Daha ilerisi olmayacak.

- Büyük konusuyorsun Defne.Önceleri beni Sevmeyecegini ve asla asik olmayacagının soyluyordun.Bir de sonuca bak.
Evet ben bir maldim. Ne ara Buraga karsi bu denli hislerim degismisti.Artik onu seviyor muydum yoksa nefret mi ediyordum bilemiyordum.

- Pislik diyerek konuyu uzatmayaya karar vermistim.Uzadıkca canımı sıkıyordu.

Bu arada Poyraz gelmişti.Tamamıyla Poyraza odaklanmaya karar vermistim.O da telefonunu cikarip ''Haydi gel resim cekinelim '' demisti ve bende onaylamistim.Resim cekinmeyi cok seviyordum.Her resim cekinmenin  zamani dondurmak oldugunu dusunuyordum.Cünku eski bir resme baktigimda o zamanda durdugumu hayal ediyordum.Elinden Samsun Galaxy Note ile  bizi cekiyordu.Burak da arkadan cikiyor ve her fotografimizi bozuyordu.

Poyraz sinirli bir sesle : - Senin derdin ne ?

- Piclik yapmasam olmaz dedi alayca bir sekilde.

Cok sinirlenmistim.

- Onun dogasinda var Poyraz bosver dedim.

Bir sure sonra hostes yanimiza gelmisti.

Hepimiz de kavhe almistik.Su yolcugun biranonce bitmesini Poyraz ve Buragin arasindan cikmayi istiyordum.Zaman boyle hizli gecmisti.Yarim saat sonra ucak inis yapmisti.Bavullarimizi alip hep birlikte inmistik.İndigimde Bir Buraga bir de Poyraza baktim. Yeni bir ülkedeydim ve basimdada iki bas belasi vardi.Derin bir nefes aldım. Ne yapacagimi hic bilmiyordum.1 tanesi yetiyordu bana simdi 2 tane olmuslardi. Zor günler beni bekliyorr.
Not: Yorum ve voteleriniz icin simdiden tesekkurler.Seviliyorsunuzz

Aşka Giden YolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin