Ellerim kana bulanmıştı. Gözlerim tek Burağı görüyordu. Onun kucağındaydım ve ona bakıyordum.Ölüyordum.Daha yeni kavuşmuşken,şimdi ''Ölüm'' bizi ayırıyordu.Onun önüne atladığım için pişman değildim.Çünkü bu istediğim ölüm şekildeydi. Sevdiğinin kollarında can vermek,son kez sevdiğin adamı görmek.
- Defne ! Güçlü ol , iyi olucaksın. Ölmeyeceksin. Beni bırakıp hiçbiryere gidemezsin. diyordu ve ağlıyordu. Aman tanrım ! Burak Seven ağlıyordu.Buna gördüğüme göre artık ölebilirdim. Burağa cevap vermek istesemde gücüm yoktu. Tam ''Bur-a-k'' dedikten sonra gözlerim kapandı.Devamını getiremedim.
Gözlerim kapanınca kendimi güzel mi güzel bir rüyada buldum. Hayatım film kesiti gibi gözlerimin önümden geçiyordu sanki.
Boş bir oda vardı . Ve etrafımda da kilitli kapılar. Sadece bir tanesi açıkta o kapıya yönelip içeri girdim .
Küçük ben tam karşımda duruyordu. Annemle yılbaşı akşamı kanepede oturuyorduk.Sarhoş henüz eve gelmemişti.Ben ise 4-5 yaşlarındayım. Anneme soruyorum : - Anne, babam ne zaman gelicek ? Bugün yılbaşı bizde diğer çocukların babasıyla ağaç süslediği gibi bende babamla süsleyecek miyim ? Hadi arayalım. Zaten diğer günler aramıyorsun bugün ara anne lütfen.O gün anneme nasılda yalvarmıştım.Çünkü içimde git gide büyüyen bir baba özlemi vardı. Annemin bana cevap verdiği cevap ise Sarhoş gelince birlikte süslersiniz olmuştu. O benim babam değil desemde bana hep babamın geri dönmeyeceğini ve beni sevmediğini söylüyordu. Odama çıkmıştım ve babama bir sürü birlikte resmimizi çiziyor ,odamı bunlarla dolduruyordum. Çocuk aklı işte bir gün gelip ,bunları göreceğini düşünüyordum. Birden ne olduğunu anlamadan bu kapıdan çıkmıştım ve kapı kilitlenip başka kapı açılmıştı.İkinci kapının içerisinde ise sarhoşun annemi dövdüğü ilk an vardı. O günü asla unutmayacaktım. Sarhoş annemi benim doğum günümde dövmüştü. Anneme çizdiğim resmi göstermek için aşağıya inmiştim. Annem mutfaktaydı. Mutfağın kapısına geldiğimde Sarhoşun annemin yüzüne yumruklaıı nasıl attığını , saçını nasıl çektiğini görüyordum. Belki sevgi az da olsa vardı ama şiddetle ilk o gün tanışmıştım. Elimdeki resim yere düşmüştü koşarak sarhoşa tekme ve yumruk atıp Annemi bırak diye sesleniyordum. Ama küçüksün,kızsın senin gücün koskoca tombul erkek adama yeter mi ? Benimkide akıl işte. Arkasında olduğum için beni ittirdi ve ittirdiğinde dolabın kenarına kafamı çarpmıştım. Kafamın kanadağını görünce annem de sarhoş da paniklemişti. Doktora gitmiştik dikiş atmıştı. Ne oldu diye sorduğunda herşeyi anlatacaktım ama annem susmamı söylemişti. O üzülmesin diye koşarken hızlıca düşüp başımı dolabın kenarını çarptım yalanını uydurmuştum.Ama bana birşey olsa da sarhoşu şimdiliğine durdurmuştum. Doğum günüm de böyle geçmişti .Şiddetle. Ve bu kapıda kapanmış başka kapı açılmıştı.
Üçüncü kapıda ise Burakla tanıştığım ilk gün vardı. Bir gün ev boştu. Sarhoş kafeye gitmişti annem ise iş bakmaya.Bende evde kitap okuyor , müzik dinliyordum açıkçası kafa dinliyordum. Sarhoşun bir oğlu olduğunu biliyordum ama açıkçası buraya geleceğini hiç düşünmemiştim. Zil çalmıştı . Açtığımda ise arkada kırmızı bir üstü açık araba önümde ise sarışın kız onun yanında ise Burak. Tabiki tanımadığım için ''Buyrun'' demiştim.Aklımdan burasının sex oteli olmadığını söylemek geçiyordu.Eliyle iterek sarışın arkadaşını alıp içeri geçmişlerdi.Adam sarışınlara takıktı resmen.Ben sarhoşun oğlunu deyip hemen üstkattaki benimodamın yanındaki odayı geçmişlerdi. İnanmıyorum seks yapıyorlardı. Ben kitaplarıma odaklanamıyordum ve bu çok iğrenç bir durumdu. İğrenç ,sümsük diye en çok o gün Burağa saydırmıştım. Daha sonra kız gitmiş, bu gitmemişti. Bende odamda takılıyordum geldi saçımdan tuttu . Babam nerede ? Diye sordu. Gerizakalının babasığı gibi olduğunu o zaman düşünmüştüm. Anneme yapılanlar gelince saçımı bırak diye bağırıyordum o daha çok çekiyordu. Kedi ve köpek gibiydik. Hayatıma o gün girmiş ve herşeyi değiştirmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşka Giden Yol
RomanceElimde telefon kulagimda kulakliklar ve karsimda sıkıcı hayatımın görüntüsü.Her elini kaldırdığında anneme vuruşunu seyrediyorum .Ve anneminden ses çıkarmayışını sadece izliyorum.Kaç kere dedim anneme boşa onu ama aşkından gözü körelmiş. Anlayamiyo...