''Biz '' dediginde zamanda durmustu sanki.Bu kadar alcalabilcegini , benimle bu kadar oynayabilecegini tahmin bile etmiyordum. Ama Burak hakkinda bildigim birsey varsa karsisindakini dusunmedigidir.
- Benimle oynama Burak ben senin oyuncagin degilim
-Seninle oynamiyorum Defne . Biz derken kardes konusmasindan bahsetmistim ama.bakiyorum da sen baska sey anlamissin.Bence sende benden hoslaniyorsun.
- Kardes konusmasi mi ?? Cidden mi baska birsey bulamadin mi ?? Keske istediginin sana verebilsem ama benim sana karsi hissetigim ve hissedebilecegim tek duygu Ask degil Nefret.
- öyle mi
- oyle dedikten hemen sonra her zaman yaptigi gibi beni o bankta birakip gitti.Ben yine mal gibi tek basima kalmistim.Mervesiyle olsun ama benden uzak olsun .Burak yakinimda oldugu surece benim tum dengemi bozuyor.Akil sagligimi da bozmuyor degil hani. Odama geldigimde Nihal nefes nefese:
- O cocuk seni seviyor.
- Kim ?
- Burak . Ve bence sende ondan hoslaniyorsun. ( NEDEN BEN BURAKTAN HOSLANİYORMUSUM DUSUNCESİ VAR HERKESTE HOSLANMİYORUM BENİM TEK DUYGUM NEFRET.
- NİHAL Bence bu konuyu kapamalisin.Cunku sacmaliyorsun yok oyle birsey. Yuzune dik dik bakinca ne kadar sinirli oldugumu anlamis olmali ki sustu. Yatagimda yuvarlanirken ard arda. Hizla vurulan odamin kapisini actigimda karsimda Merve belirmisti.Bagiriyordu
- Senin yuzunden .Hersey senin yuzunden ama sana odetecegim bunu Defne.Ben amigolarin lideri guzellerin guzeli bunun altinda kalmayacagim.
-Ne diyorsun kizim sen ya hic havamda degilim.Sonra gel dedikten sonra kapiyi kapicakken arasina ayagini koyarak acti. Ve sacimdan tuttu ve kendine cekti : Bedeli agir olucak Defne dedi ve beni aniden yere itledi.Panik ve rezilligimden dolayi aglamaya basladim.Yine koridordaki herkes gormustu. Nihal yanimda sakinlesmem icin birseyler soyluyordu .Ama ben aklimdaki sorularla bogusurken onu dinleyemiyordum.Merve neden bu kadar kizgindi ne yapmistim ona ? Daha dogrusu bu neyin Bedeliydi ??..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşka Giden Yol
RomanceElimde telefon kulagimda kulakliklar ve karsimda sıkıcı hayatımın görüntüsü.Her elini kaldırdığında anneme vuruşunu seyrediyorum .Ve anneminden ses çıkarmayışını sadece izliyorum.Kaç kere dedim anneme boşa onu ama aşkından gözü körelmiş. Anlayamiyo...