''Biraz gülecek olsam, vay sen misin gülen? Hemen yetişir hüzün.''
Elimde bir kalem masanin uzerinde ise bir kağıt.Madem Burağın yüzüne söyleyemiyorum bende bu boş kağıda yazarım bilmesi gereken herşeyi,gerçekleri. Burçin hanım bana engel olmayacaktı.Artık ne olursa olsun kafasindaydim.
''Sevgili Burak,
Burada söyleyeceğim şeyleri aslında yüzüne bakarak söylemem gerekiyordu.Ama yapamıyorum çünkü seni mutsuz edecek o kelimeyi sana söyleme cesaretini bulamiyorum.Keşke bunu bende öğrenmemiş olsaydım da kafamızda soru isaretleri olmadan yolumuza devam edebilseydik.Belki dediklerime inanmayacak bunun bir saçmalık olduğunu düsüneceksin,inkar ediceksin. Bunlari benim agzımdan duyacağin icinde ozur dilerim.Bunlari soylemesi gereken kisi her ne kadar ben olmasamda o kisinin tum hayatin boyunca saklayacağını bildiğim icin sana söylüyorum.Senin baban sarhoş degil,bir baskasiymis.Bende kim oldugunu bilmiyorum.Tek bildigim bu.Senin hep yanında oldugumu unutma.Annenin bunu anlatmadigi icin bir nedeni oldugunu biliyorum lutfen ona kızma,konus onunla.
Seni cok seviyorum .
Saygilarimla
Defne ''
Ne yapiyordum ya oturmus aci gercekleri bir mektuba sigdirmistim. Telefonum caliyordu arayan Buraktı.İcim urpermisti.Ben yalan soylemeyi beceren biri olmadigindan acip acmama konusunda kararsiz kalmiştım. Acmassam daha cok suphelenecegini dusundugumden acmistim.
- Burak?
- Merhaba Kücük hanım.Uzun lafın kısası hazırlan 5 dakika sonrada evinin önüne çık.
-Tamam dedikten sonra telefonu suratima kapamisti.Nereye gidecegiz nereye gidecegiz diye dusunurken aklima haftaya bugun evlenecegimiz geldi.Hazirliklar da yarim kalmisti.Ee tabi insanin kafasinda 100 milyon tane sey olursa unutur. Artik hizli hazirlaniyordun. Burak sayesinde en hizli giyinen kisi rekorunu bile kirabilirdim.Cantami alip icine mektubu attim. Buraga verecektim.Kararliydim.Hemen babama yanina gidip Burakla bulusacagimi soyleyip evden ciktim.Evin onune park etmis arabasini disinda guneş gozluklerini takmis cool cool takılıyordu.Baya neşeli gozukuyordu.Kapimi acip
-Buyrun madam,sizi cok guzel bir gun bekliyor.
Gulumseyerek oturdum.Suan nesesini bozmak istemedigimden mektubu donuste vermeye karar verdim.Nasil olacakti bilmiyorum.
-Nereye gidiyoruz ?
- Düğünümüzün yerini, pastasini secmeye kisacasi dugun organize edenlerin yanina.
Nasil da herseyi dusunmus.Bir günde hallolucakti.Ama belli ki uzun bir gün olucaktı.
- Uzun bir gün bizi bekliyor desene
- Hersey halolduktan sonra sizi kucuk bir suprizin bekledigini de soylemezsek olmaz.
- Ne ne suprizi ? Dedim.Bu adam bunca herseyin arasinda birde surpriz mi hazirlamisti pes dogrusu.
Yolumuz cok uzun olmadigindan 15 dakikaya varmistik.Yine kapimi acmis ve iceri elele girmistik.Bir kadin elinde katologla birlikte gelmisti.Bir koseye oturmustuk. İlk dugunun nerede olucagini seciyorduk. Yerlerin resimlerine bakiyorduk.Ben kucuklugumden beri deniz kenarindaki yerlerde dugunumu yapmanin hayalini goruyordum.Kadin bir sonraki sayfayi cevirdiginde de bu hayalimdeki yeri gorur gibi olmustum.''kesinlikle bu olmali '' demistim heyecanla.Burak kabul edecek miydi ? insallah begenmistir diye icimden sayikliyordum.''Bencede bu olmali '' dedi gulumseyerek kadina.Boylelikle yer secimimiz kolay olmustu.Simdi pastayi secmeye gelmistik. Ben cikolatali seviyordum.
- Çikolatalı ,6 katli ve bu resimdeki gibi tepesinde iki kalbin birlesimi olsun.Ne dersin ?
- Mükemmel olur derim.Ona sinir oldugum da ortak hicbirseyimizin olmadigini dusunurdum ama aksine ne cok sey varmis oyle ?!
Simdi sira davetiye gelmisti.Davetiye secmek zor olucak gibi gozukuyordu.Burak eliyle bir kac resim gostermis bende begenmemistim.Ben daha cok davetiye farkli ve bizi anlatan birsey olmasini istiyordum.
- Acaba biz davetiye katologtan secmesek kendimiz tarif etsek yapabilir misiniz ? Diye sordu.Aklinda birsey vardi belli ki.
- Tabi olur,anlatmaya baslayin bende not alayim.
- Davetiye de ikimizin resmi ve ortamizda da bir yol resmi olmasini istiyorum.Yolun tam ustune de bir kalp koymanızı istiyorum. Resim olarak bunlar.Söze gelicek olursak ;
-Birbirini seven iki insanin yolunu izleyin sizi buraya getirecektir.İki aşkın yolunun sonuna.
Kadının gozleri parlamis.Erimisti resmen.Eminim icten icte bu kiz ne kadar sansli diyordur.Bu fikre bayilmistim.Reddedilmeyecek kadar guzeldi.Son olarak da dugunumuzde calinacak sarkilar kalmisti.Listeye bakarak Burakla karisik birseyler yapmistik. Hesap icin haberlesiriz deyip cıkmıştı Burak bende onun pesinden cikmistim.Tek bir sorun vardı.Ben evlenecegimizi unutmusum.Bu nasil bir aptalliksa boyle. Mektubu asla simdi veremezdim.Sabretmeliydim.En azından düğünumuzden sonraya kadar.Arabaya binmiştik .Sira kucuk surprizine gelmişti.
- Surpriz gosterilcek birsey degil soylenilcek birsey.Hazir ol.Defne Annem dugunumuze gelicek ve artik hicbir sorun cikarmayacagini soyledi.Tum masraflarinda ondan olacagını.
Ah bir bilse neden boyle yaptigini.Benim sana gercekleri soylememem icin boyle yapiyordu.Sevinmis rolu yapmakta zorlansam da ortaya birseyler cikiyordu.
- İnanamiyorum.Ne oldu da boyle degisti.Sevincten degil yalan soyledigimden agliyordum.Ama Burak mutluluktan oldugunu dusunuyordu.Sıkıca beni sarmalamisti.Nasil diyecektim ben.Bu yukle nasil yasayabilirdim ki ? Ah ya Burcin hanim onu benden ayirmak icin herseyi anlatir ve benim bildigimi soylerse.Artik endise dolu oldugumdan da ne dusunecegimi sasirmistim. Aklıma birşey gelmişti. Hep Burak bana bir sürpriz hazirliyordu.Sira bendeydi.Hem boylelikle kafam dagilirdi.Aksama ona ben surpriz hazirlayacaktım.
-Eve gitmem gerek
- Ne oldu birsey mi var ?
- Aksama ogrenirsin diyerek Buragi dudaklarindan optum. Artik kizarmiyordum.Bunye alismisti opusmeye.
Fazla itiraz etmeden öpücügün gaziyla arabayi surdu.Hemen gelmistik.Fazla vaktim yoktu.Daha dogrusu aklimda ne yapacagimla ilgili hicbirsey yoktu. Cantami bir kenara firlatip dusunmeye baslamistim . Uzun bir dusunmekten sonra mekan kapatmaya karar verdim.Babamdan bu konuda yardim istemistim o da hemen bir arkadasinin mekanini ayarlayip bana adresini vermisti.Anlayisli babam benim.
*2 saat sonra
Hemen ne giyecegime karar vermistim.Siyah bana cok yakistigindan beni seksi gosteren siyah bir elbise giymistim.Kirmizi ruj ve eyeliner cekmistim.Bu gece ozel olmaliydi.Cantami da aldiktan sonra evden ciktim. Buraga da ne zaman nereye gelecegine dair mesaj atmıştım.Ben mekana gidip hazırlıkları yapmaya baslamistim.Guzelce masamisiz gullerle suslemistim.Mum isiklari yemek hersey hazirdi.İlk surprizim olucakti.Umarim begenirdi.Kapinin onunde Buraga beklemeye baslamistim.Yaklasik 10 dk sonra gelmisti.Hemen yanıma gelmisti iceri girmis ve oturmustuk.Şaşkındı.
- Çok güzel gorunuyorsun ve beni hergun sasirtmaya devam ediyorsun kucuk hanim.
- Sen evlendikten sonra gor birde beni
-Benim icin mekanmi kapattin sen ? Aklindan neler geciyor senin diyerek gulmustu.Kizarmistim. Sozleriyle kizartmisti beni.Yemeklerimizi yedik guzel oldugunu soyledi.Simdi sira en sevdigim ikimizin muzigini acip dans etmekteydi.Hemen yerimden kalkip sarkimizi acip Buraga elimi uzattim - Bana eslik eder misiniz yakısıklı ?
Elimi tutmustu.Elimi belime dolamisti ve bende kafami gogsune yaslamistim.Oyle bir yarim saat konusmadan dans etmistik. Sonra bu ani kaydetmek icin telefonumla resim cekindik. Tualetim gelmisti Hemen geliyordum deyip tualete gitmistim. Tipime aynada baktigimda ilk defa begenmistim.Bu iste bir tuhaflik vardi hadi hayirlisi.Hersey guzel gidiyordu.Ama icimde kotu bir his dogmustu.İsimi hallettikten sonra Burağın yanına dönmüştüm.Karsilastigim manzara hic de hos degildi.Buragin elinde mektubu gorunce kalbim daha hizli atmaya baslamisti. Ben cantamdan cikarmayi nasil unuturum diye kendimi azarliyordum.Belki daha okumamasti ama okumasa bile okuyacakti.Korkuyordum ellerim titremeye baslamisti.Evet surpriz yapmistim bu gecenin asil surprizi Buragin eline gecmemesi gereken mektubun gecmeseydi.
- Ne bu Defne diyordu.Kafam karismisti.Okumus muydu okumamis miydi ? Ama benim kalbim hizlandikca duygularimda birbirine karistigindan gozyaslarim suzulmeye baslamisti.Okumamis aslinda.Ama zarfin icinden mektubu cikarmis yuksek sesle okumaya baslamisti.Neler olucakti ? Bu mektup evlenmemize engel mi olucakti ? Hersey aksayacak miydi ??
Ah Defne senin bu kara bahtin hic pesini birakmiyor birakmayacak da .
Not: Vote ve yorumlariniz icin simdiden tesekkurler .Seviliyorsunuz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşka Giden Yol
RomanceElimde telefon kulagimda kulakliklar ve karsimda sıkıcı hayatımın görüntüsü.Her elini kaldırdığında anneme vuruşunu seyrediyorum .Ve anneminden ses çıkarmayışını sadece izliyorum.Kaç kere dedim anneme boşa onu ama aşkından gözü körelmiş. Anlayamiyo...