Senden Ayrılmak mı?

489 18 4
                                    

Yüzüm kipkirmizi olmustu.Burak hemen elimden telefonu aldi ve ekranina bakti.Sonra geri verdi.Acmaya korkuyordum.

- Burak ne yapayim ? Açayım yok yok bence açmamalıyım degil mi ?

- Sakin ol güzelim aç ve hopörlere al. Telefonun calmasi kapanmadan hemen acmistim.Titreyen sesimle konusmaya baslamistim.

-Alo ?

- Oo Defne hanım sonunda açabildiniz.Sarhostu telefondaki.Lanet olsun icimdeki son umutum da kaybolmustu.Annemin cesedi bulunamadi diye belki olmemistir diyordum.

- Seni lanet pislik olasi herif ! Katil.

- Ayıp oluyor ama Defne ben senin babanım.Hem anneni öldürdüğümü nerden biliyorsun ?? Pislik ya birde dalga geciyordu.Konustukca sinirleniyordum.Burak da oldukca sinirliydi ama sakin gorunmeye calisyordyu.

- Ne istiyorsun ya ne istiyorsun ?

- Defne ne istedigime gelicek olursak oğlumdan ayrılmani istiyorum. Buraktan ayrilmak mi delirmisti.Burak tam telefonumu alicakken Onu ellerimle durdurdum.

- Bunu neden yapicakmisim ? Diye sordum.Birkac dakika gecmisti cevap yoktu.

- Alo Defne kızım .Kızım iyi misin ?? Bu annemin sesiydi.Öldüğüm sandıgım annemin sesi. Annem konusmaya devam edicekken telefonu sarhoş almiştı.

- Bu senin için yeterli sebep değil mi Defne ?  Dedikten hemen sonra telefonu kapamisti. Burak da herşeyi duymuştu. Ben burda annemi dusunurken bir anda elimden tuttu.

- Yürü gidiyoruz.

- Nereye ?

-Polise

- Polis olmaz.Burak hayır.Bırak diye bagiriyordum.Eger isin icine polis de karisirsa hersey mahvolacakti.Tam o sirada iceriden Berk girdi.İkimizin de sinir ve korku dolu yüzlerimizi görünce Neler oluyor diye sordu.

- Berk lütfen yardım et diyerek kurtulacagimi dusunuyordum.Berk hemen Buragin yanina gidip sakinlestirmeye baslamisti.Bu sirada o guclu ellerinden kurtulmustum.Burak sinirden sertce duvara vurmustu eli kirilacakti malin.Bu sarhoş da Bu iliskiyi onaylamiyorum diyenlerdendi.Burağın ailesinin benimle ne sorunu vardı ki ?? Bundan daha da önemlisi Annem yaşıyordu.Yasadigi icin sukrediyordum.Daha nerde olduğunu bile bilmiyordum.Büyük ihtimalle sarhoş yine arayıp haber vericekti.Burak ve Berk hava almaya disari cikmislardı.Baska yolu olmaliydi.Buraktan ayrilmadan annemi geri almamin yolu olmaliydi.Caresizce telefona bakıyordum.  Simdi benimde Nihal gibi arkadaşım olsaydı birlikte yol düsünürdük.Burak gelmisti yaninda Berk yoktu.

- Berk nerde?? Dedim korkuyla.Yoksa onun kafasini kurcalayip polise mi gondermisti ??.

- Bu akşam Özge ile takılacakmis.Buyuk ihtimalle orada kalirmis.Yani anlayacagın ev bize emanet fıstık. Suan buna sevinicek bile gücüm yoktu.

- Burak ben senden ayrılamam.Annemi nasıl geri alacağım??

- Korkma birseyler bulacagiz.Zaten o babam olucak pic bizi ayiramayacak anneminde ayiramacagi gibi.deyince hemen beni kendine cekti ve yanagima baskili bir sekilde opucuk kondurdu.Bir gözüm hala telefonumdaydı.

- Butün günü telefonun başında gecirmeyeceksin herhalde Defne ?!

- Ya olsun ben durayım basında her an telefon calabilir. Bana kizgin kizgin uzun süre baktı.Ama benimde yapabilecegim tek sey bu vardi.Annemin nasil oldugunu merak ediyordum.Saatler gectikce daha cok panik yapiyordum.Burak playstation oynamisti.Tam bir öküz cok rahatti bakiyorum da.Bir anda oyunu kapadi.Herhalde aklina birsey gelmisti.Aniden bana yaklasti ve beni bacaklarimdan tutup omzumdan asagi dogru sarkitti.İnanmiyorum ne yapiyordu bu mal.Beni nereyr goturuyordu??

- Birak beni yoksa seni affetmem diye tehdit etsemde kalkani var gibi ise yaramiyordu.En sonunda:

- Ya telefonu alsaydık en azından dedim sinirle.Hala kucagindaydim.Arabanin kapisini acip beni bindirmisti.O da hemen binip kapiyi kitlemisti.Ustumde bir bluz  altinda kot pantolan ayaklarimda converslerim vardi.Uzerimdede ince hirka ve atki vardi.Allahtan pjimalarimla degildim.Evde hep pjimalarimla takildigimdan suan uzerimde olmadigi icin sukretmistim.

- Nereye gittigimizi söyleyecek misin acaba? Bana cevap vermiyordu acayip kıl olmustum.Sonunda Eskisehirin barlar sokagı gibi Antalyada full barlar olan bir sokaga gelmistik.Bu gerizakali beni bu tipimle ve iyi olmadigimi bildigi halde eglenmeye mi getirmisti.Aklında hep eglenmeyi dusunuyordu sanirsam.Biraz sorumlu olsa sasardim.Hemde beni bu yere zorla getirmisti.Arabadan inmisti.Tabiki ben inmeyecektim.Geldi kapimi acti.Ve yine bir zorlulukla beni disariya cıkardı.

- Küçük hanim suan bana cok kizginsin biliyorum ama boyle zamanlarda kafa dagitmak icin en ideal yer bardir.

Artık ona birsey demeye veya anlatmaya calismaya cok yorulmustum ki pes etmistim.Barlardan birine girdik.Daha saat erken oldugu icin pek insan yoktu. Sandelyeye oturduk.Barmene ickimizi söyledi. Ne o konusuyordu  ne de ben sadece onumuzdeki ickileri iciyorduk.Tam o sırada telefonum calmisti.Lanet olsun sarhoş da tam arayacağı zamani bulmustu.Açtım ve hemen :

- Alo dedim ?

- Defne adresi mesaj atacağım.2 günün var.O da kızım olduğun icin.Polis karisirsa bu sefer anneni öldü bil.

-Polis yok.Herşeye tamam ama Buraktan ayrılamam benden ne istersen yaparım.Lütfenn?! Resmen yalvariyordum.

- Tamam kabul.Burağı almayacagim bunun yerine bana 50.000 lira getir.Burak da Annen de senin olsun.Lanet olsun yine yüzüme kapamıştı.Yarı sarhoştum.Benim o parayı bulmam imkansızdı.Hele de 2 gün içinde.Burak da artık annesi yuzunden veremezdi.Peki simdi ne olacaktı ?? Telefonuma bu sefer mesaj gelmisti.Antalyada olduklari kesindi artık. Burak benden daha fazla ictigi icin benden daha önce sarhoş olmuştu .

- Güzelim ben bir lavobaya gidiyorum demisti.Yarım saat geçmisti ama ortada burak yoktu.Bende icmeye devam ettiginden sarhos olmustu.Bir ara yanima Burak oturdu sanmistim ama bu Burak degildi.Basım agriyordu ve net goremiyordum.

- Defne iyi misin ? Sesinden tanimistim bu Mertin sesiydi. Onun barinda degildik.Peki o bu barda ne ariyordu ??

- İyi degilim hic iyi degilim Mert diyordum.Görüntüm biraz olsada netlesmisti.Buyuk ihtimalle Buraktan ayrıldigimi dusunuyordu.

- Anlat ne oldu tatlım demisti.Tabi bende sarhos oldugumdan herseyi sakiyan bülbül gibi anlatmistim.Bu olanlardan sonra asla icmeyecegime yemin bile etmistim. Merte baktıgımda pis pis gülümsüyordu.

- Sana bir teklifim var Defne dedi gulumseyerek.

- Eğer benimle yatarsan o adamin istedigi parayi sana veririm.Beni biliyorsun bir bar sahibiyim.O kadar param var ve yalan söylemem. Hem anlasmayi kabul edersen Anneni ve Burağı da almis olursun.

- Nee ?! Diye bagirmistim.Agzimdaki ickiyi yere puskurtmustum.Tamam sarhostum ama duyduklarimi ne istedigini kestirebiliyordum.Bir yanım hala Burağı arıyorken diger yanım bu teklifi dusunmeye baslamisti.

- Hemen cevap vermene gerek yok.Hem yatarsan da Buraga soylemem iki türlü de karlı iş.Cep telefonumu ve adresimi biliyorsun Defne? dedikten sonra bardan cikmisti.Hemen arkasindan Burak ayilmis bir sekilde gelmisti.Birlikte arabaya binmistik.Ben uyuyor gibi yapiyordum ama uyumuyordum.Tek düşündügüm Mertle yatacak mıydım ??

Aşka Giden YolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin