Capitolul 20

2K 145 12
                                    

Adam

Mă uit de la ea de când a adormit,astăzi trebuie sa plece,nici nu știu când a trecut timpul alaturi de ea. Am statajoritatea timpului dezbrăcați , după toate partidele de sex ce le-am avut cu ea nu știu cum voi mai putea fi cu o alta femeie. N-am adormit de frica sa nu plece fără să-și ia rămas bun de la mine.

După ce l-am rugat pe Rey să-mi aducă bagajul ei de la hotel și telefonul ce l-a luat de la prietena ei, a reușit să mă convingă să ieșim la o plimbare prin oraș,cu aparatul foto după ea și îmbrăcată lejer arata că o adolescentă. N-am văzut o femeie mai frumoasa că ea,nici nu cred că m-am mai uitat în jurul meu.

Oare sa mă fi îndrăgostit de aceasta superbă făptură?

La naiba,Adam,am stabilit cu ea sa fie doar o noapte și eu că un încăpățânat ce sunt am vrut mai mult de la ea. Iar acum nu știu cum o să-i mai dau drumul.

Trebuie sa stau la distanta față de ea,trebuie sa vad daca nu cumva e doar un moft de moment. Nu se poate să mă fi îndrăgostit doar în câteva zile.

Rahat, sper sa mă înșel ..e doar o femeie și după ce o să-mi încep iar viața, acolo de unde am lăsat-o înainte să apară ea. Adică femeia și noaptea,o sa-mi revin.

La ora 11are avionul,știu că am tinut-o trează până la ora 3dimineata însă nu mă mai satur de ea și vreau să o mai simt încă o data înainte de a pleca. Sta cu piciorul drept peste al meu și cu capul pe pieptul meu,ii simt răsuflarea egală și calda pe pielea mea. Cu mana stânga încep să-i mangai chipul și cu cea dreaptă trasez cerculețe pe spatele ei perfect. Mă aplec și încet ii depun un sărut pe buzele rozalii și umflate. Am sărutat aceste buze și am pipăit acest trup in ultimile o zile încât îi știu fiecare curba,îi știu toate punctele sensibile,însă nu înțeleg de ce nu m-am saturat de ea. După fiecare partidă de sex urma o alta și mai intensa,încât mă mir și eu de tot ceea ce-mi trezește aceasta femeie.

După ce ii musc încet buza de jos începe să se foiască și să mârâie.

Mă așez încet peste trupul ei tinandu-ma in brațe și-i depun un șir de săruturi pe mandibula apoi cobor încet și-i sărut lobul urechii,îl musc ușor apoi iar îl sărut. Mâinile ei îmi mângâie brațele și apoi spatele cu mișcări atât de line încât trupul meu tremura. La naiba,trebuie să înceteze că-mi face praf toate simțurile.

Ii i-au mâinile și i le duc deasupra capului ei și cu o mana stânga i le țin iar cu cealaltă încep să-i mangai trupul de zeiță.

Ea este tot cu ochii închiși și se arcuieste in brațele mele.

Of,ce-mi faci tu mie mai femeie? E atât de frumoasă!

-Buna dimineața ,Afrodita mea!

Zâmbește atât de suav încât aș vrea să-i fac o poză și să-i păstrez acest zâmbet doar pentru mine.Si atunci îmi vine o idee in minte.

-Ramai exact așa,vin imediat. O mai sărut o data suav și cobor rapid din pat,merg in living și-mi i-au de pe măsuța telefonul . Deschid camera și-l setez să facă el poze. Intru in camera și merg încet spre noptiera,îl așez în așa fel încât să ne prindă doar fetele in poze,nu că nu mi-ar placea să-i fac și restul trupului ei,însă n-aș vrea sa se supere pe mine,apoi merg înapoi în pat.

Incep sa-i sărut gatul și începe să se foiască sub mine,adormise inapoi dar n-o pot lăsa să plece fără să mă mai infrupt din dulceața ei macar o data. Cobor cu săruturile pe sânii ei frumoși și încep să musc încet și să sug puternic,respirația și țipetele ei îmi fac sangele să fiarbă însă acum vreau sa o gust,cobor încet intre coapsele ei și-i ling și musc pielea catifelata dar fara sa o ating acolo unde își dorește ea cel mai mult.

Doar Al Tau 🔞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum