Adam,
-Da,Rey,acum sunt pe drum,vin la club! Vorbim când ajung acolo!
Închid prietenului meu și intru iar în galeria telefonului. Deschid albumul "Afrodita" și încep iar sa glisez încet pozele. N-a trecut nici măcar o singură zi din cele cinci luni sa nu mă uit la aceste poze cu ea.
Știu,știu ce credeți despre mine..sunt un obsedat! Poate chiar sunt !
Însă nu mă pot opri,deși nici eu nu știu de cate ori am vrut sa apăs tasta delete..la naiba,chipul ei,trupul ei,mi-au creat dependenta.
Pozele sunt cele din dimineața dinainte de a pleca,atunci când am făcuto a mea pentru ultima.
Chipul ei când este in extaz îmi face sângele sa clocotească in vene și bineînțeles că mădularul meu pulseaza la vederea imaginilor cu ea. Nici când eram adolescent și răsfoiam revista Playboy nu reacționa trupul meu așa.
Pozele parca sunt desprinse din povesti cu zeițe și zei,bine zeițe și zei facând dragoste.
Afrodita mea!
Gata,Adam,revino cu picioarele pe pământ,lasă zeii in lumea lor.
L-am sunat pe tatăl ei în fiecare săptămână cu pretextul de a discuta despre noua firma ce o va deschide,de fapt o vom deschide,fiindcă sunt și eu actionar. Am inceput să mă apropii mai mult de el intrebandu-l de sănătate și multe altele,după o lună de așteptat vesti de la ea n-am mai rezistat și l-am întrebat ce face Isabel. A rămas un pic surprins de intrebare. E și normal de ani buni facem afaceri și era pentru prima dată când îl întrebam de fiica lui.
Am crezut că înnebunesc când l-am auzit că a plecat de acasă. Acum cutreiera diferite orașe. Știam că-i place fotografia,însă nu înțeleg de ce n-a mai stat cu tatăl ei știind că are probleme de sănătate.
Daca tot nu voia să stea acasa de ce n-a rămas cu mine?
De ce n-a venit înapoi în New York?
De ce nu m-a căutat?Ce intrebari idioate pot mai pun și eu!
Era de asteptat sa plece,doar asta ne-a fost și înțelegerea. Doar o noapte,bine n-a fost doar una,doar sex,deși acum nici eu nu știu ce-a fost..daca nu cumva a fost mai mult decât sex și nu în ultimul rând fara sentimente.
La naiba de sentimente,că mie femeia asta mi-a străpuns toate barierele!
După ce a plecat și până să întreb de ea am stat mai mult la sediu decât pe acasă,fiindcă atunci când intru in casa o vad,o vad întinsă în pat,o vad pe blatul bucătăriei,o vad in cada,o vad peste tot.
Nici alte femei nu mi-a mai trebuit,însă eu sunt marele burlac Adam Smith și bineînțeles că după o mică băută cu Rey m-am întors la vechile mele obiceiuri.Muncă și sex. Cred că le-am avut pe toate femeile ce-au trecut pe la club. Divizia mea: fuți și mergi la departe.
Încercând să mi-o scot din minte pe Isa de patru luni fac asta mai innrait ca niciodata.
Dar imaginea chipului ei nu reușește să mi-o scoată din minte nici-o băutură,nici-o partida dura de sex. Oricât de frumoase și de experimentate ar fi altele pe Afrodita mea nu o egalează niciuna.In seara asta o sa caut iar,o sa caut o alta femeie care să mă facă să uit,să uit de ea și de trupul ei de zeiță.
Intru in vila și recepționeră blonda mă întâmpină cu zâmbetul pe buze.
-Buna seara,domnule! Va pot ajuta cu ceva astăzi?
-O cheie vreau! Ii zic intanzandu-i cardul.
-Doar atât? Întreabă aceasta și flutura din genele ei false. Am futut-o de câteva ori în ultimul timp ai nu cred că ar mai fi indicat,nu de alta dar apoi o să mă creadă stăpânul ei și n-am nevoie de alte bătăi de cap.
CITEȘTI
Doar Al Tau 🔞
RomanceCand fantomele trecutului nu ne lasă să mergem mai departe,incercam sa le eliminam cu orice pret.Iar iubirea ne va ajuta sa trecem peste toate sau ne v-a dezbina complet? Isabel Reyes femeie rebela,cu un tata protector,încearcă să-și croiască propr...