Capitolul 48

937 59 19
                                    

Adam 

Știam, la naiba ,chiar știam!
Trebuia să-mi dau seama.
De aceea numele îmi era atât de cunoscut,că doar detectivul ce-l angajasem pentru a descoperi criminalul părinților mei mi-a adus în mâinile mele trecutul Isei,iar acel nume era trecut în dosar,acest dosar ce acum îl țin între ale mele degete. Îl arunc de parcă m-ar arde și aterizează pe biroul plin de hârțoage ce mă așteaptă pentru a fi semnate. Știam că acel Luis este acel Luis ce a lăsat-o pe Isa în ziua nunți lor. Dar ce mama masii caută el în preajma ei, în viața ei, în firma ei, odată ce a fost părăsită de tâmpitul ăla?

Luis Contreras,35 ani,este cel ce ține în frâu cifrele familiei Reyes de dinainte ca el s-o părăsească la altar. Ce dracu a fost în capul tatălui ei? De ce l-a mai ținut în viața lor daca el i-a frânt inima? Atât de puțin ia păsat de suferința fiicei lui?

Mă ridic de la birou și încerc să-mi astâmpăr întrebările ce nu-mi contenesc în a mea minte, în legătură cu acel Luis și nu scap bine de întrebările despre el că mintea îmi zboară spre o alta persoana ce nu are ce sa caute în preajma mea și a Isei,Ingrid.

Persoana ce m-a părăsit când eram un adolescent amorezat, și care credeam că nu pot trai fără ea. Uite-mă acum,terminat psihic din cauza Isei, și a iubirei ce i-o port, însă nu știu cum voi gestiona toate aceste sentimente. 

Ura față de al sau tata.

Iubirea ce i-o port..

Una mai puternica decât alta.

Iubirea v-a putea acoperi tot ceea ce tatăl ei mi-a făcut,sau mai bine zis : ne-a făcut?!

Bătaia puternică al ușii mă face să-mi întorc chipul de la imaginea orașului ce niciodată nu doarme,cu mainile adânc îngropate în buzunare privesc cum al meu prieten se așează confortabil în scaunul meu. Este la fel de prins în gânduri ca și mine, după întâlnirea mult prea îndelungată ce am avut-o ieri cu Ingrid și acel nenorocit.

-Deci. Îmi zici și mie cine dracu este tâmpitul ăla ce se crede deșteptul Pământului și cine este tipa ce mai avea un pic si ți-o sugea în camera aia de consiliu?

Ridică din sprâncene și duce degetele la tâmplă,semn că este destul de încordat.

Înainte să-i răspund îmi trec mâna dreapta peste față și degetele mele cureieră scalpul cu părul meu destul de lung.

-Aa,si apoi îmi vei zice când naiba ai să mergi la un coafor să-ți pui bigudiuri în păr sau eventual să-l tai. Ferească Sfinții că numai cu el prins te văd,nu mă mir de ce este geloasă Carmen pe tine.Ea cică se chinuie de ani de zile să-i crească. În fine..

Îmi dau ochii peste cap si încerc să nu comentez la ultima remarca, fiindcă prietenia asta a lor mă calcă pe bătături.La naiba,sper că ăștia doi să nu depășească limitele prietenie,n-aș vrea să-i stâlcesc iar mutra.

-Îmi răspunzi azi? mă atenționează începand să-și piardă răbdarea.

-Ok. Pe scurt! Ingrid este tipa ce mi-a frânt inima,așa credeam eu, acum multi ani în urmă,când eram un adolescent imbecil, iar Luis Contrerars este tipul ce i-a frânt inima Isei și-a lăsat-o baltă chiar în fața altarului.

Fața lui spune multe după a mea dezvăluire.

-Asta este destul de grav!
Se uită încă câteva minute la mine și continuă cu o mină serioasă.
-Adam,acest bărbat încă este în viața ei și tu nu mai ești prin preajmă. Cauzele despărțirii le știi?

Mă întorc și-mi stăpânesc tumultul interior pe când gura mea scapă un NU prea răspicat.
Și la naiba,eu chiar nu știu de ce s-au despărțit! In acel raport nu era trecut și cauzele despărțirii.

Inima îmi galopează și mâinile m-i se încleștează în pumni deși sunt cu ele in buzunare iar pantalonii mă strâng excesiv.

-Adam, încearcă să-ți asculți inima și fă ceva pentru ea ,pentru voi! Trecutul este și v-a rămâne unul dureros însă de ce nu vrei să faci ceva în privința viitorului?

Mă întorc într-o clipită spre Rey și-l fulger cu privirea iar el se ridică imediat de pe scaun făcând un pas spre mine.

-Văd că pumnii îi ai deja pregătiți și să știi că voi sta s-o mai încasez încă o dată dacă v-a fi nevoie,însă nu tac fiindcă ție îți place să te complaci în durerea asta. Da,Reyes cu ale lui alegeri ți-a cauzat ție o durere de nedescris și în același timp o copilărie fără părinți însă gândește-te că mulți alți au părinți și copilărie a lor a fost mult mai de rahat decât a ta. Ai avut parte de oameni ce te-au iubit și încă te iubesc. Carmen suferă fiindcă tu suferi! Fă ceva pentru tine și uită trecutului, fiindcă el nu mai poate fi schimbat. Reyes nu mai este și la naiba cu el, fiindcă în urma lui a lăsat o fiică ce sigur suferă la fel de mult că și tine. Suferă pentru ceea ce tatăl ei a făcut! Voi nu sunteți responsabili pentru nimic. Demonstrați că nimic nu va poate înfrânge !

Se întoarce și din câțiva pași părăsește încăperea trântind în urma lui și ușa,ecoul acesteia îmi sună în timpane,iar cuvintele prietenului meu îmi străpung creierul ca niște sulițe.

Știu doar atât: Orice ar scrie în acea scrisoare ..ceea ce simt eu pentru Isa este mult mai important,deci v-a rămâne necitită și sigilată, în al meu seif.

Pentru totdeauna!

***

Bună,dragilor!
Dorul de voi este infinit!
Sper sa nu vă supărați că nu postez așa des însă timpul îmi este un mare dușman!
Va îmbrățișez cu drag





Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 17, 2022 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Doar Al Tau 🔞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum