Isa,
-Tu tot ce mi-ai povestit este adevărat sau compui acum din cauza aburilor de alcool?
-Bertha,eu mor aici de nervi și tu razi de mine? Am băut doua pahare,sunt cu al treilea în mana deci inca nu sunt chiar atât de beata.
-Doamne,așa nu te-am văzut niciodată.Rade cu gura până la urechi.
-Deci,când ajung la hotel cred c-am să rup vibratorul la câtă treabă am cu el.Baga-mi-as,nu mai pot de frustrata ce sunt. Dar mai bine mergem în alta parte și-mi trag și eu unul pentru o noapte,fiindcă aici nu se poate apropia nimeni de mine.
-Tu te auzi ce vorbești ? Te cunosc de câțiva ani și nu te-am auzit vorbind așa niciodată.Nici n-ai vrut să auzi de bărbați până acum.
-Pai ce sa fac daca nu mi-a trebuit? Mi-a deschis apetitul privirea lui Adam.Pe bune simt că iau foc când mă privește.Iar daca el n-a vrut mai mult atunci îmi caut altul pentru o noapte și gata.Maine o sa fiu la fel că înainte și când o sa-l revăd,daca o sa-l revăd vreodată nu mă voi mai topi pe picoare.
Ea ma privește cu ochii ei mari albaștrii și sta serioasa in fata mea. Că și cum ar medita.
- Ce s-a întâmplat? Ești bine Bertha?
-Uite cum sta treabă,cred c-ar venit timpul să-ți destăinui ceva..
-Auleu și cu privirea asta? Ce e? Zi-mi!
-Uite știi prea bine ca eu sunt cu fotografia,așa cum ești și tu..deci îți dai seama că nu din asta mă întrețin,deocamdată..deci..
-Stiu,familia ta deține un domeniu și te ajută și pe tine. Ce e cu asta?
-Nu,nu familia mea deține vila și toată afacerea..ci eu.
-Waw,super,bravo! Și de ce era așa mare secret?
-Pai,dețin un fel de club.
-Pe bune? Pai de asta ai și intrare prin cluburi fara sa stai la rand,să înțeleg că te cunoști cu mulți patroni de cluburi. Deci e super..dar tot nu înțeleg de ce ai ținut totul ascuns până acum. Doar nu ție rușine că deții un club,nu?
-Pai,nu e că oricare club.. mă privește fâstâcită.
-Pai ce fel de club este?
-Mai tii minte când ai citit cartea Amantul de Jodi Ellen? Mai tii minte ce fel de club adăpostea conacul?
-O Doamne Dumnezeule!!!!! Îmi tin ambele mâini pe piept fiindcă de nu cred că inima mea o sa plonjeze.
-E,cam pe aproape și acest club..Bine nici chiar ca acela..chiar n-are prea multe asemănări.Este și mult mai restrâns..ținând cont de dimensiunea vilei.La etaje nu se întâmplă nimic ieșit din comun.Doar subsolul este amenajat ceva cu totul altfel...
Și se uită cu ochii imenși la mine,de parca mai are un pic și plânge,iar eu sunt tot cu gura căscată și nu mai respir.Si începe să turuie.- Uite,nu eu mi-am dorit să conduc afacerea asta..este o poveste mai lunga și de asta n-am mai zis cuiva.esti singura care știe. Eu sunt doar în spatele afacerii însă eu nu merg acolo sa particip știi tu la ce.. Eu doar fac acte toată ziua și dau telefoane.Am pe cineva care se ocupa cu tot ce se petrece acolo.
-Hei,hei,stai de respira! Nu te condamn daca ai face așa ceva.doar că sunt un pic șocată. Tu o ființă atât de dulce și de cuminte..Uită-te la tine cine ar crede că în spatele unei asemenea afaceri sta o făptură atât de plăpândă?
Parul blond,lung,ușor ondulat,ochii albaștrii calzi și mai mica de înălțime decât mine.cred că are 1.65. Cine ar crede așa ceva? Wawww,așa da surpriza!
-Sunt doar un pic socata,până asimilez ceea ce ai zis,însă nu te condamn deloc,așa da surpriza. Și vad cum se relaxează încet încet.
-Of,mă gândeam că n-ai să mai vrei sa fii prietena mea dacă îți dezvăluiam ce fel de afacere am.
-Doamne,cum poți să crezi așa ceva?Bine,e adevărat că am citit doar in cărți ce anume se poate petrece în asemenea club,dar sincer cum adică tu n-ai participat niciodată? Deții așa ceva și nu te-ai înfruptat? Pai de ce nu?
-Nu cred că știu nici eu de ce nu..doar n-am simtit nevoia de așa ceva. Dar când te-am auzit pe tine in seara asta de ce anume îți dorești și erai atât de sigură pe tine.Am zis că mai bine sa mergi într-un loc unde exista limite și când zici că vrei doar o noapte..acolo este doar pentru o noapte,nimeni nu întreabă numele și nici nu este permis să se folosească numele adevărate.deobicei se limitează la doamna și domnule.nimic mai mult,iar toți cei care intra acolo sunt luat la puricat,de la fisa medicala in principiu,deși se folosește obligatoriu protecție,până la trecutul clientului,chiar și starea financiară. Îți dai seama că nu oricine este acceptat. Deci..prin urmare daca cu adevărat tu îți dorești asta te invit sa incerci și eu voi fi langa tine și nu te voi condamna.
-Stai,stai așa..tu mă inviți să-mi îndeplinesc eu fanteziile și nimeni niciodată nu v-a știi că eu am fost acolo?
-Nu,nu v-a ști. O să-ți trimit și un contract sa vezi despre ce e vorba,deși tu nu vei plati nimic,insist. Daca cu adevărat îți dorești.
-Pai,pai,acum sunt trează bine de tot. Uau,sunt trează și acum că mi-ai zis parca sunt și mai excitata. Deci,trebuie sa fac ceva..însă dacă las pe mâine sunt sigură că mă voi răzgândi... Sunt sigură c-o să dau bir cu fugiții până mâine seară.
-Pai de ce s-o lăsăm pe mâine seara?Putem merge acum!
Și mă i-au cu transpirații instant și vaginul meu se contracta.Trebuie s-o fac,doar este o singura noapte. Nu mă cunoaște nimeni acolo. Doar o data și gata. Și așa poate uit de ochii lui albaștrii,de buzele lui,de mâinile lui puternice cum mă strâng de solduri...
Ohh,trebuie sa fac asta!-Bine!Hai s-o facem! Ea bufnește in râs dar nu mai zice nimic și se șterge cu mâinile de rochia ei rosie,scurta și fără mâneci.
-Dar stai așa,ai zis că tu n-ai mers niciodata la așa ceva. De ce ai merge acum?
-Pai nu te pot lăsa singura și oricum nimeni nu te oblihlga sa faci ceva ce nu vrei,deci eu merg doar până la un punct cu tine.Apoi o sa te aștept într-un birou. Până ajungem acolo îți voi explica detaliat. Vreau sa vezi și contractul și să știi tot ce trebuie să știi,nu intrii acolo fără să-ți specific anumite lucruri.
-Ok,deci hai sa mergem și-mi zici totul pe drum! Chemăm un taxi?
-Nu,ne duce șoferul meu!
-Oh,super! Tati tot mă bate la cap cu un șofer sau cu un bodyguard dar mă simt mai liberă așa...
-Stiu ce zici și tare mi-e dor de acele vremuri...îmi zice aceasta cu o mină tristă de parcă-i pierduta în amintiri.
CITEȘTI
Doar Al Tau 🔞
RomanceCand fantomele trecutului nu ne lasă să mergem mai departe,incercam sa le eliminam cu orice pret.Iar iubirea ne va ajuta sa trecem peste toate sau ne v-a dezbina complet? Isabel Reyes femeie rebela,cu un tata protector,încearcă să-și croiască propr...