Isa
-Buna ziua,sunt Isabel Reyes,am întâlnire cu domnul Smith! Secretara tastează în continuare la calculator și după ce termină își ridică privirea cu tot cu zâmbet spre mine.
-Domnul este acum într-o ședință,va rog să luați loc și cum termină vă primește!
-Multumesc! Este tot ce zic și mă îndrept spre una din canapele.
Macar nu trebuie sa mai stau în cărdura insuportabila.
Am mers doar două zeci de minute pana sa ajung aici.Nu credeam că poate fi atât de sufocant.Fusta costumul negru sta lipita de coapse,bluza alba s-a îmbinat de transpirație.Bine că mi-am prins parul că de nu era mai rău.
Clădirea în care sunt este una destul de eleganta.Stiam că tatăl meu face afaceri cu oameni importanți însă nu credeam că cel care trebuie să semneze documentele este atât de ocupat.
A trecut mai bine de jumătate de oră și deja îmi pierd răbdarea.Sigur am știut ora exacta când trebuie sa mă prezint.
Una din cele trei uși de pe acest palier se deschide și coridorul devine neîncăpător.
Cred că sunt peste douăzeci de persoane.Unde au încăput cu toții?Și de ce sunt atât de triști,doar nu vin de la o înmormântare?!Unii așteaptă lifturile,alții văd că se intreapta spre scări.Cred că sunt tare grăbiți.
-Domnisoara Reyes,domnul Smith va poate primi acum.Puteti merge acum.Este prima ușa pe stânga.
-Multumesc!Încerc să-i zambesc blondei. De ce toți directorii trebuie să aibă secretare blonde? In fine,nu-i treaba mea..
Bat politicos la ușă și se aude un "Intra!"cam răstit.
Mmmm,sau poate m-i sa părut mie?Intru,închid ușa în urma mea și când întorc privirea rămân stană de piatra.Nici nu pot sa-mi mișc picioarele.
Nu se poate! Nu poate soarta sa fie chiar atât de cruda cu mine!
Chiar el este cel care trebuie să semneze?
Oh,o sa fie tare greu,deja m-i se umezește lenjeria intima.Nu credeam că-l voi mai vedea vreodată.
Soarta rade de mine!
CITEȘTI
Doar Al Tau 🔞
RomanceCand fantomele trecutului nu ne lasă să mergem mai departe,incercam sa le eliminam cu orice pret.Iar iubirea ne va ajuta sa trecem peste toate sau ne v-a dezbina complet? Isabel Reyes femeie rebela,cu un tata protector,încearcă să-și croiască propr...