Adam-Si eu vreau! Vreau tot ceea ce vrei și tu !
Inima mea a încetat să mai pompeze sângele ce-mi curge prin vene la auzul răspunsului ei.
Un sentiment ciudat îmi încălzește sufletul meu amorțit,iar căldura aceasta o simt in toate măruntaiele.
Vrea și ea tot ce vreau eu!
Mă simt eliberat,mă simt ..cum mă simt?
Fericit !
Zâmbesc cu gura până la urechi de atâta fericire !Îmi vine s-o iau în brațe și să mă învart cu ea prin tot restaurantul, însă nu trebuie sa uit unde ne aflăm și iubitei mele trebuie să-i reamintesc ce i-am promis ultima data,așa că îmi închid cu un lacăt sentimentele ce dau sa se reverse și-mi aștern pe chip seriozitatea ce mă caracterizeaza.
-Am zis ceva greșit? Mă întreabă când vede c-am devenit serios și zâmbetul ei i se estompează.
O,frumoasa mea, chiar n-ai zis nimic greșit,doar că ceea ce te așteaptă nu știu dacă v-a fi întocmai pe placul tau!
Ochii ei verzi, ca iarba sărutată de roua dimineții,mă analizează în căutarea unui răspuns.
-Iubito,de acum știi că ești a mea,nu-i așa? iar ea se încruntă nedumerită de întrebarea mea.
-Esti a mea, iar eu ți-am făcut o promisiune!
-O promisiune? mă întreabă căzând pe gânduri.
-Iubito,ce ți-am zis eu că vei păți daca vei mai calca într-un asemenea loc? ia ea face ochii mari și isi musca buza inferioară dandu-si seama probabil unde vreau sa ajung.
-Dar..eu sunt in restaurant,n-am fost la subsol și nici n-avem de gând să merg acolo,încearcă ea sa se scape.
Hm,deși daca o iei așa are dreptate , este in restaurant..dar eu de ce sa nu profit de situație,nu?
-Iubito,ai fi tu in restaurant însă este același imobil și de unde să știu eu că tu nu aveai de gând să cobori in Club? Eu unu ți-am promis ceva și mă țin de promisiune,sa știi. Iar pe langa toate astea știi bine că meriți sa fii pedepsita ! Dimineața te-am avertizat să nu pui nici-un picior in afara apartamentului,insa tu ce ai făcut? Hm?
Sta cu ochii plecați,cu manile in poala iar coapsele ei se freacă una de alta în căutarea eliberării tensiunii emanate de corpul ei. Știu și eu că-i place s-o ațâț!
Ridic o mână și chelnerul vine imediat la masa noastră,ii dau cardul și acesta se face nevăzut preț de câteva clipe. Îmi place fiindcă aici totul se mișcă așa cum trebuie,cel puțin la partea de restaurant și bar totul merge struna, din cate am observat eu. Mă ridic de la masa și-mi strecor portofelul in buzunarul sacoului ea analizandu-mi fiecare gest.
Ii întind mâna și aceasta se ridică fara să-mi pună întrebări,ii i-au gaca și poseta,fiindcă n-aș vrea să-și uite iar ceva pe aici,și ne îndreptăm spre lift.
Focoasei mele chiar nu-i este frica de mine și de ce i-aș putea face,deci are încredere în mine,iar acest gând îmi aduce un mic zâmbet.
-De unde ai știut unde să mă găsești? mă întreabă când intrăm în lift.
-Am și eu mici trucuri,important este că te-am găsit și-am vorbit ce era esențial.
Nu trebuie sa știe ea că sunt un pic sărit de pe fix încât mi-am sunat detectivul și acesta a da de ea,noroc cu telefoanele din ziua de astăzi,doar numărul de telefon și nu durează mult până te găsește. În privința asta chiar s-a mișcat destul de bine,detectivul,deși cealaltă problema ce tot mă obsedează de câțiva ani este în același stadiu,cică timpul acoperă urmele criminalilor,însă eu n-am să mă opresc până n-am să le aflu numele iar atunci ei sunt cei ce vor regreta amarnic ceea ce mi-au făcut!
CITEȘTI
Doar Al Tau 🔞
Roman d'amourCand fantomele trecutului nu ne lasă să mergem mai departe,incercam sa le eliminam cu orice pret.Iar iubirea ne va ajuta sa trecem peste toate sau ne v-a dezbina complet? Isabel Reyes femeie rebela,cu un tata protector,încearcă să-și croiască propr...