Adam,
Ah,futu-i da ce sexy e! N-are idee ce-mi face doar când o aud cum mârâie. Toata seara am fost excitat,de cum am văzut-o la hotel până s-o las în acel club doar drept mi-a stat. Nu credeam c-o voi avea in seara asta,nu credeam că voi tânji după ea toată noaptea,iar cand am văzut-o la balcon,in acea vila am crezut că am halucinații. Ce șanse ar fi fost că ea sa vina acolo?Știu că am fost un dobitoc lasand-o singura in club,însă când m-a sunat Carmen și m-a rugat s-o duc acasă n-am avut cum s-o refuz și nu arata bine deloc când am luat-o de la acea petrecere. Of,mă simt ca un tata al cărei fiice nu vrea să-i povestească nimic. Sper sa fie bine și să-și facă curaj pentru a vorbi cu mine.
Cine știe ce scenarii și-a făcut Isabel,lasand-o asa,însă ea nu știe că am pus pe cineva să aibă grijă de ea.. Sunt eu bătut în cap însă n-aș fi lăsat-o fără protecție,la cum se uitau la ea când dansa.
Acum o am aici în brațele mele până dimineața,doar până dimineața!
As tine-o legata de pat pentru totdeauna la cat de bine arata asa. Și când mă gândesc pentru ce a mers la Vesper ma i-a durerea de cap,știu că am ațațat-o total seara insa nu credeam că este chiar atât de doritoare încât să apeleze la așa ceva.Știu ca n-ar trebui s-o judec,mai ales fiindcă eram și eu în acel loc,însă nu mai rezistam încă o noapte cu ea sculata. Rey îmi dăduse mesaj zicandu-mi că mă așteaptă la Vesper să discutam,iar toate au mers mana in mana,însă ce nu știam este că ea v-a veni acolo.
Sper sa ca după seara asta sa nu mai apeleze la așa ceva.Am văzut cât de speriata era când i-am pus cătușele,iar ce se întâmplă acolo nu se rezuma doar la așa ceva. Îmi fierbe sângele doar cat gândesc ca-n seara asta altul i-ar fi făcut ceea ce îi fac eu acum. O vreau atât de mult încât mă sperie și pe mine acest sentiment. Când mă culcam cu femei deobicei nici nu le sarutam,doar le futeam și plecam. Însă buzele ei sunt atât de dulci și nu mă mai satur s-o sărut.
Ii sarut sânii și după ce o văd că se zvârcolește sub atingerile mele cobor încet sper clitorisul ei. O ling de jos în sus și începe să tremure necontrolat,știu că nu mai are mult. Când încep să-i ling și să-i sug mugurele ei, trage cu putere de legături și tipa.O penetreze cu limba,este uda și fierbinte,țipa și-mi striga numele.simt cum pereții vaginului se stâng și dulceața ei curge pe limba mea.
Când spasmele se raresc îmi scot din buzunar un prezervativ,îmi dau repede pantalonii jos cu tot cu boxeri. Ii aud respirația sacadata,sau e a mea,nici nu mai știu. Întredeschide ochii și când mă vede trage adânc aer în piept,încerc sa concentrez și mă uit în ochii ei,fiindcă vreau sa vad cum mă implora din priviei,mult nu durează și vad cum își linge buzele.
-E atât de...
-Cum? Mare ? Tare ?Bun ? Cum sunt Afrodita mea?
-Oh,ce înfumurat ești,voiam să zic că ești atât de sexy!
-Deci îți place ce vezi?
-Bineinteles că-mi place. Cui nu i-ar placea? Zice dandu-si ochii peste cap.
-Ia sa vedem cum îți mai dat tu ochii peste cap după ce intru in tine. Mă urc încât pe ea incet privind-o in ochii ei verzi și vad cum respirația i se accelereaza.
-Vreau sa ne oprim aici,este prea mult?
-Oh,nu! Te vreau,doar că n-am mai fost cu cineva de ceva timp și..am emoții.
Încerc să nu-i arat cat de surprins sunt,știu ca nu are un logodnic sau un iubit ceva mai serios,că l-am întrebat pe tatăl ei,bine pe departe ..am incercat sa nu fiu prea direct.
CITEȘTI
Doar Al Tau 🔞
RomanceCand fantomele trecutului nu ne lasă să mergem mai departe,incercam sa le eliminam cu orice pret.Iar iubirea ne va ajuta sa trecem peste toate sau ne v-a dezbina complet? Isabel Reyes femeie rebela,cu un tata protector,încearcă să-și croiască propr...