IsaÎmi este atat de sete încât aș ucide pentru un pahar cu apa. Deschid incet ochii și dau de un Adam ce doarme profund tinandu-ma în brațele lui. Mrejele somnului spulberanduse încet iar amintirile își fac prezenta.
Corpul mă doare,trebuie neapărat să mai merg la sala,altfel n-am să-i pot face fata acestui nesatul.
Hmm,eu zic că el este nesalul,dar mie îmi place prea mult pentru a mă plânge.
As închide ochii înapoi să mai dorm un pic insa corzile mele vocale sunt in suferință prea mare pentru a nu le da importanta. Doar de asta m-am și trezit,că de nu dormeam mult și bine!
Mă sustrag încet din strânsoarea brațelor lui și pun o perna in locul meu,mă ridic în picioare și ochii mei flamanzi se răsfață cu toate trăsăturile chipului său.
Uau,acest specimen unic este al meu!!!
Îmi vine să țopăi prin camera asta ciudată și să tip de fericire, însă mă limitez la un zâmbet enorm,fiindcă n-aș vrea să-l trezesc. Deocamdată! Oare-o fi ceva de băut pe aici?
Analizez rapid și dau de un minibar ce este într-un colț al încăperii,bineînțeles că nu l-am văzut înainte să adorm,am văzut doar ce era mai important.
Merg pe vârfuri pana în dreptul minibarului și constat că sunt goala,știu că mai aveam cizmele,înainte să mă pierd în Galaxie,se pare că s-a ocupat el de toate. Scot o sticla mica de apa și din câteva înghițituri o beau pe toată. Oh,ce bine-i acum!
Traversez camera și merg pe vârfuri spre cealaltă ușa,ce zic eu că este baia și este..o baie la fel de alba ca și încăperea de alaturi,nici prea mare nici prea mica insa este tare cocheta și are multe lumânări parfumate în încăpere . Romantic,n-am ce zice,contrastul dintre camera și baie este imens. Camera aceea numai romantica n-o poți numi!
După ce-mi fac și eu nevoile,că na..dupa atâtea ore era și cazul sa fac și eu pipi. Îmi strâng parul într-o parte căutând din priviri ce-aș putea folosi pentru al prinde,nu vreau să mă ud pe par cat fac dus. Găsesc un burete mic de baie ce are atașată de el câteva fâșii de satin alb,ridic din umeri și mă mulțumesc și cu atât,deși arăt ciudat cu el in par n-am ce face,intru repede in duș lăsând apa calda să-mi oblojească mușchii dureroși. Locul unde am am fost lovită cu a lui curea mă ustura nițel ,însă nu-i grav. Gândul că și alta gaura a corpului mi-a fost invadată mă face să mă înfior. N-am nici-o problema cu asta,adevărul este că m-a excitat maxim,însă n-aș zice că mă dau în vânt după așa ceva,deci trebuie sa-l atenționez pe al meu armăsar sa nu se avânte in viitor..
Termin relativ repede îmbăierea,folosind produsele frumos ambalate ce le-am găsit pe etajera,sunt recipiente mici și miros într-un mare fel,trandafirii fiind preferații mei,deci să-mi aduc aminte s-o felicit pentru asta pe Berth.
Îmi șterg surprusul de apa și las prosopul in baie,merg pe vârfuri sper pat și vad că Adam doarme la fel de profund doar că acum este întins pe tot patul,de parca ar fi răstignit. Știind că nu se mai afla nimic pe sub acel cearșaf ce sta incolotacit in talia lui îmi face ca mușchii abdominali sa m-i se contracte și căldura dintre picioare sa-si facă simțită prezența.
La naiba că apetisant mai arata cu parul ăla răvășit și cu buzele lui intredeschise ce mă atrag ca un magnet! Merita pedepsit la cat de frumos arata!
Hmm..îmi musc buzele,îmi prin cu mana dreapta cotul stâng și strang bărbia între degete mâinii stangi,începând sa analizez ce obținuți am,iar ideea nu întârzie să apară!
Sper doar sa nu fac mai mult rău decât bine,însă îmi asum! Zâmbesc cu gura până la urechi și m-apuc să-mi pun a mea pedeapsa în aplicare,sau poate n-o fi chiar o pedeapsa..poate o sa-i placa.
CITEȘTI
Doar Al Tau 🔞
RomantizmCand fantomele trecutului nu ne lasă să mergem mai departe,incercam sa le eliminam cu orice pret.Iar iubirea ne va ajuta sa trecem peste toate sau ne v-a dezbina complet? Isabel Reyes femeie rebela,cu un tata protector,încearcă să-și croiască propr...