Isa,
Încep să respir tot mai greu. Felul în care se mișcă îmi face sângele să-mi gonească prin vene.Dupa ce își suflica mânecile cămășii,își dă jos pantofii și șosetele,le așează frumos langa pat și apoi îmi zice cu un glas răgușit.
-Intoarce-te!
Oh,la naiba îmi ia foc vulva și de ce mi se pare atât de sexy desculț?
Ii aud pașii apăsați pe podea și când se opreste in spatele meu curenții de aer dintre noi se transforma in electricitate. Îmi strânge încet parul și degetele lui îmi ating pielea de la baza gatului,mi-l da încet în partea stângă și apoi se apropie cu buzele de ceafa mea.
-Ah!
-Vreau sa fac asta de când te-am văzut prima data cu rochia asta,la gala din Italia.Cand ai plecat parul tau fâlfâia și ți-am văzut spatele tau perfect,dezgolit.
Îmi zice in timp ce cu ambele palme îmi mângâie încet spatele și-mi trasează fiecare fâșie din pielea dezgolita.Buzele lui își croiesc drum spre umărul meu și trage încet de breteaua lata a rochiei,aceasta cade și-mi dezgolește umărul.Mi-l sărută centimetru cu centimetru și apoi face același lucru și pentru celalalt. Se apleacă și începe să-mi sarute spatele până ajunge la scobitura spatelui și-mi desface fermoarul minuscul ce-mi mai tine rochia pe fundul meu,se ridică și mă întoarce cu fața spre el.Ridic privirea și ochii lui pe jumătate închiși sunt tulburi.Respiratia lui fierbinte se împreunează cu a mea și mă saruta încet suav.
Mâinile lui mângâie clavicula și încet se îndreaptă spre sânii mei.Cand ajunge in dreptul loc se desprinde din sărut și abia mai pot respira.
Se uita in ochii mei și-mi trage încet mainile ce-mi ținea rochia pe sâni.Oh,nici nu știam că fac asta.Doamne sfinte! Îmi trage de bretelele rochiei incet pe brațe și aceasta aluneca pe trupul meu rămânând doar in chiloții mei roșii și cu tocuri în picioare.
-Futu-i,da ce frumoasă ești!Ești perfecta! Știi asta,da?
Nu mai așteaptă un răspuns și-mi cuprinde încet sânii în palmele lui se apleacă si-mi saruta gatul.Ma ia în brațe și mă duce pe pat.
-Stai,dar tu ești îmbrăcat.
- Acum este vorba doar despre tine..
Începe să mă sărute și-mi strecor degetele în parul mei mătăsos.Cu cat adâncește sărutul cu atât mai tare mă zvârcolesc in pat.
-Te vreau!
-Stiu că mă vrei! O să mă ai! Acum relaxeaza-te și dă-mi voie sa-ti sărut fiecare milimetru din pielea ta fina.
Se lasă în mâini și începe să mă sărute pe maxilar,pe gat până ajunge la sânii mei.Cand îmi i-a un sfârc in gura simt cum explozia de artificii se apropie.
-Ah,da! Mai tare !
-Ah,deci vrei mai tare?
-Ah,da,te rog! Vreu! Te vreau !
Și începe sai sugă un sfârc și să mi-l lîngă apoi să-l muște și pe celălalt să-l frece între degetele mâinii.
-Ahhhhh,da!!!
Și mă mișc frenetic și-l trag de par îmi lasă sânii și coboară încet încet,uitandu-se in ochii mei,spre vulva mea.Oh,da!
Îmi trage de lenjerie încet și din gatul lui se aude un hârâit placut.
- Ce frumoasa ești! Mă atinge încet cu degetul mare al mâinii drepte,pe stânga o tine pe coapsă mea.
-Ahh,futu-i ce uda ești!
Imi desface coapsele,se poziționează și când îmi atinge cu limba clitorisul mă cutremur.Focul din mine atinge cote maxime și încep a tipa și a geme necontrolat.El mă linge și mă pătrunde brusc cu limba între labiile mele. Totul în jur se năruie și simt cum cad în abis.vad stele de toate culorile și nu mai aud nimic în jur.
Muschii picioarelor mi se relaxează treptat și respirația mi se domolește,el mă linge incontinuare încet că și cum n-ar vrea sa lase nici-o picătură din mine.Când mă uit la el îi văd zâmbetul înfumurat și se ridică pe mine lingandu-si buzele,cu ochii sclipind.
-Esti atât de frumoasă când îți dai drumul,nici n-ai idee și ai o pizda atât de dulce încât te-as linge incontinuu.
-Oh,da?
Waw,ce bine a sunat!
-Ihmmmm,chiar așa! Și-si baga limba lui in gura mea cu forța și simt gustul lui și gustul meu pe limba lui.Si când încep să-i sug cu forța buzele și limba începe a mârâi.
Îl împing si se ridică în genunchi Cu sprâncenele ridicate.ma astez și eu în genunchi in fata lui și încep să-i desfac nasturii camasei,incet,și în același timp parcurg cu buzele pieptul lui musculos. Ii desfac și ultimul nasture și apoi mă prinde încet de mâini.
Mă împinge la loc pe pat mă întoarce pe burta și începe sa-mi sărute spatele,fesele și apoi il aud cum scotocește pe undeva și apoi ii simt mâinile pe gamba piciorului meu drept.
-Pai zis că este doar o noapte și vrei sa te relaxezi. In clubul unde ai fost tu în noaptea asta..știi ce se petrece acolo,da?
-Da știu,îi răspund cu capul în pernă.
-Deci,ai fi fost dispusă să faci ceva ieșit din comun,da?
-Da!
Oh,Doamne ce vrea să-mi facă?
Sunt tot pe burta și cand dau sa mă întorc mă plesnește ușor cu palma peste fesa dreapta.-Ah!
-Stai cuminte! Deci ai fi dispusă să încerci și acum,da?
-Ăăă,da?
-E doar da și nu! Fara semne de întrebare,domnișoara!
-Da,as fi dispusă să încerc!
-Daca crezi că e prea mult îmi zici stop și mă opresc! E bine asa?
-Da e bine și încep să simt furnicături pe șira spinării.
-Deci tii minte? Cum zici daca nu mai vrei?
-Zic stop!
-Bravo,domnișoara,asa te vreau!
Mâinile lui încep să mângâie piciorul si începe să mi-l sărute.imi depune un rand de săruturi până ajunge in dreptul fesei apoi o ia de la capăt cu celalalt,când termină și cu el mă întoarce brusc cu fata la el. Văd că și-a dat jos cămașă însă pantalonii ii mai are pe el. Waw și ce pectorali frumoși,talia mai îngustă și mușchii abdominali bine definiți,o linie fina de păr i se pierde în josul pantalonilor. Iar acel mușchi glorios ce formează acel V frumos conturat,mmm arata divin!
- Cred c-am ajuns într-o poveste cu zei greci !
- Atunci tu ești Afrodita mea în noaptea asta! Zice aplecandu-se deasupra mea,îmi prinde mâinile deasupra capului și începe să mă sarute. Simt metalul rece la încheieturi și încerc să mă retrag din stransoare,însă el îmi prinde și mana cealalta.
-Poti oricând să zici stop!
-Da,bine,am inteles! Și respirația mi se accelereaza,simt metalul rece și mă uit în sus la ele,sunt prinsa de pat.
-Ai mai fost legată până acum? Ma întrebă uitandu-se atent la fața mea,cred că vede că sunt speriata.
-Nu!
-Iti este frica? Știi că nu-ți voi face nici-un rau,da?
-Stiu,doar că sunt un pic speriata,cred,dar și excitata în același timp.
-Vad că-ți place după cum îți freci coapsele,imi zice cu zâmbetul pe buze.
Începe să mă sărute pe gat si-apoi in zona din spatele urechii.Mmmm,e posibil sa fi mârâit cu voce tare. Coboară.cu săruturile și mângâierile până în dreptul sânilor și începe să mă tachineze,suge și linge când pe unul când pe altul și iar mă pierd.
CITEȘTI
Doar Al Tau 🔞
RomansaCand fantomele trecutului nu ne lasă să mergem mai departe,incercam sa le eliminam cu orice pret.Iar iubirea ne va ajuta sa trecem peste toate sau ne v-a dezbina complet? Isabel Reyes femeie rebela,cu un tata protector,încearcă să-și croiască propr...