Adam,
Futui! Simt ca explodez de nervi!
Cum dracu' se face de iar am scapat-o printre degete pe femeia asta?
Doar nu mi-a luat mult timp până să-mi pun un tricou pe mine,iar la telefon nici nu-am raspuns,doar am trimis mesaj secretarei că întârzii la birou și să-mi amâne ședințele pe mai târziu. Iar când am coborât am gasit-o doar pe Carmen în living butonând telefonul iar Isa se evaporase.
-Calmeaza-te,îmi zice Carmen cu durere in ochi. Vede și ea că mă interesează o femeie după atâta timp și-si da seama că e serioasa treaba.
-Cum dracu sa mă calmez ? Mi-a închis telefonul in nas fara să mă asculte iar acum la și închis! Uite de asta n-am vrut eu să mai am relații! Știam că așa voi păți !
-Adam,dar și tu ești de vina! Ea s-a uitat ciudat la mine,poate crede că avem o relație. Cah,nici nu pot sa cred că scot pe gura așa ceva..dar aata cred. Iar zilele trecute când a sunat la ușa mea..
-Stai! Repetă! Când a sunat ea la ușa ta?
-Pai te sunasem să-ți zic că venise o tipă ce-a sunat la ușa mea ,cred că încurcase apartamentele,însă mă trezise din somn și n-am schimbat multe vorbe..s-a făcut imediat nevăzută . Tipa era chiar cea de azi.
-Rahat! Și de ce nu mi-ai zis până acum? Tip că descreieratul la ea ,deși n-are nici-o vina.
-Adam! Te-am sunat doar că mi-ai dat ocupat și n-am mai insistat. Știi bine că nu sun de două ori,doar daca este ceva urgent,mai ales fiindcă știu pe unde umbli tu.
-Bine bine!
Și-mi amintesc că sunase însă atunci intram cu Rey in club,iar ea nu sunase și a doua oară.
Acum sa te vad cu o rezolvi Adam!
Însă important este s-o gasesc,dar are telefonul inchis,oricum nu mi-ar raspunde daca l-ar deschide.Drace,ea și azi noapte a crezut că eu am pe alta și tot m-a lăsat să-mi fac de cap cu ea! De asta era atât de gânditoare înainte s-o duc în pat,iar de vorbit n-am apucat sa mai vorbim,fiind prea ocupat s-o duc pe culmile placerii am omis un lucru mult mai important și anume să clarificam sentimentele. Deși acum nici nu mai cred că are sentimente pentru mine,doar unul singur si anume: ură . Îmi vine să-mi dau palme singur!
-Adam,văd că ai de rezolvat aceasta problema așa că eu una îți țin pumnii și vom vorbi când se calmează spiritele. Eu voi pleca acum.
-Da, bine. Vorbim după c-o găsesc pe Isa și-i explic cum sta treaba. Tu ești bine?
-Sunt bine. Merg sa mă pregătesc pentru cursuri. Ne mai auzim.
-Bine,daca este ceva urgent mă suni!
-Asa voi face!
-Ai grija de tine puștoaico!
Aceasta zâmbește iar eu ii dau un pupic pe creștetul capului in timp ce o îmbrățișez.
Știe că așa îi transmit ca o iubesc,deși nu i-am zis asta niciodată! Este tot ce mi-a mai rămas din toată familia mea. După ce au murit părinții mei am fost crescut de unchiul meu,apoi după ce au murit și ei a fost rândul meu s-o cresc pe ea,deși ea era deja destul de mare. Suntem ca un stâlp unul pentru celălalt. Deși în ultimul timp o vad cam rar,iar când o văd este mai tot timpul tristă sper să-și de-a seama că voi fi langa ea orice s-ar întâmpla.
-Hei,Carmen! Ai ceva important să-mi spui de m-ai căutat? O întreb ca nu cumva sa creadă c-o las așa,a nimănui..fiindcă n-aș vrea sa patească ceva rău iar eu in timpul asta sa alerg după fundul sexi al Isei.
CITEȘTI
Doar Al Tau 🔞
RomanceCand fantomele trecutului nu ne lasă să mergem mai departe,incercam sa le eliminam cu orice pret.Iar iubirea ne va ajuta sa trecem peste toate sau ne v-a dezbina complet? Isabel Reyes femeie rebela,cu un tata protector,încearcă să-și croiască propr...