Isa-Iubito,totul v-a fi bine,nu te panica! Tu ești puternică. Ai uitat? Ajung și eu cât pot de repede, îmi pare rău că a intervenit pe nepusă masă întâlnirea asta,dar nu puteam amâna.
-Ok. Încerc să-mi astâmpăr tremurul picioarelor și te aștept aici, deja lumea începe să apară și nu mai pot vorbi la telefon.
-Te sărut și ne vedem imediat.
-Te astept!
Închid apelul și strecor telefonul în poșeta mică ,iar în tot acest timp sunt cu ochii pe intrarea galerie. M-a adus Ben, șoferul, după ce l-am așteptat pe Adam, din păcate trebuie să mai rezolve câte ceva.
Off, sunt atât de emoționată încât îmi simt palmele umede mereu!
-Ești pregătită?
Mă întorc pe tocurile pantofilor negrii stiletto spre glasul cald și calm al noii mele prietene, Feith.
-Dacă zic nu,sunt sigură că nu se mai poate face nimic pentru a amâna, așa că, să începem!
-Pentru tine și visul tău împlinit, îmi zice întinzându-mi o cupă de șampanie.
Îl iau cu degetele tremurânde și după ce sunetul cristalului de alt cristal se diminuează duc licoarea înțepătoare spre buzele mele roșiatice.
-Mulțumesc,Feith ! Fără tine nu reușeam!
-Pentru puțin! Acum,mergi și întâmpină-ți musafirii și bucură-te de această noapte! Apropo, arăți ca scoasă din revistele de modă!
-Mulțumesc,nici tu ești mai prejos! Îi zic cuprinzând-o rapid într-o îmbrățișare scurtă apoi cu piciarele tremurânde merg spre intrare unde Bertha mă așteaptă cu brațele deschise.
Waw și ce sexy mai arată fata asta!
N-am primit un răspuns la întrebarea mea: dacă are pe cineva sau nu ?!-Felicitări, zuzulino!
-Mulțumesc,cumintenia Pământului !
Râsul nostru reverberează în pereții galeriei îmbrăcați cu ale mele lucrări,iar inima m-i se umple de fericire.
-Mersi că ai venit și scuze că n-am prea vorbit în ultimul timp,de la acea seară.
-Stai liniștită,ne vedem noi într-o zi, însă tare aș vrea să fie o întâlnire fără băuturi alcoolice. Râde și mă prinde în brațele ei firave.
Închid ochii și-mi las bărbia pe umărul ei.
Ea este cea care a crezut de la început în visul meu, amândouă am plecat pe acest drum cu ani în urmă, astăzi este lângă mine si se bucură pentru reușita mea,sper ca-ntr-o bună zi să fiu eu cea care o felicită și rolurile să se schimbe.Cineva își drege glasul în spatele ei iar noi ne despărțim din îmbrățișare, uitându-mă peste umarul blondei rămân hipnotizată de persoana ce ne atragea atenția.
-Oh,scuze! O aud pe Bertha în dreapta mea și automat îmi mut privirea spre aceasta. Isa,el este ..
-Dați-mi voie sa ma prezint domnișoară Reyes. Nikolai Ivanov la dispoziția d-voastră.
Îmi ia mâna galant si mi-o sărută barba îngrijită a acestuia gadilindu-mi pielea.
-Sunt un prieten al acestei frumoase domnișoare, mă bucur să vă cunosc.
-Deasemenea, plăcerea este a mea.
Statura impunătoare și accentul din vocea sa îmi face pielea de găină.E frumos, n-am ce zice,dar puterea ce-o emană mă face să-mi doresc să stau cât mai departe de el.
Asta, plus tatuajele ce i se întrevăd la mansetele costumului ce-i vine ca turnat. Totul la el te duce cu gandul la un singur cuvânt: badboy .-Noi mergem să ne delectam privirea cu ale tale opere iar tu ar cam trebui să te ocupi de restul invitaților. Îmi zice Bertha strângându-mă încet de braț văzând cum mă benoclez la partenerul ei din această seară. Fata asta mă surprinde, dacă până acum n-am văzut-o cu nici-un barbat acum se afișează cu unul ce-mi face pielea de găină.
-Mulțumesc că ai venit! O strang în brațe și-i șoptesc la ureche :
Neapărat trebuie să-mi povestești!Doar acceptă printr-un gest făcut din cap și un zâmbet timid apoi se îndepartează spre interiorul galeriei.
Un zâmbet m-i se întinde în coltul gurii la vederea corpului ce se unduiește pe tocurile ei rosii. Acum este clar că prietena mea nu este pe invers însă nici prin cap nu mi-ar fi trecut că i-ar place bărbații bine făcuți , la cât de firavă este ea.
***
Timp de trei ore mă învârt printre oamenii ce au binevoit să piardă seara de ajunul într-o galerie,iar eu mai am un pic și mă sfârșesc pe picioare,iar maxilarul începe să mă doară la cât de mult am vorbit.
Este a nu știu câta oară când privirea mea tot se îndreaptă spre intrarea încăperii.
Încet, încet emoțiile de fericire de la început m-i se transformă în dezamăgire,Adam al meu nu mai apare iar telefonul ce-l țin în mâna stângă nici că vrea să sune.
Hai, iubitule, vino sau sună-mă! Doar zi ceva!
Două brate mă cuprind pe la spate și mă întorc repede cu inima bătând-mi puternic în cochilia ei.
-Felicitări!
-Oh, mulțumesc!
-Îmi pare rău că am întârziat însă Adam n-a mai ajuns să mă ia și pe mine.
-Nu-i nimic, Carmen, mă bucur că ai ajuns!
A uitat si de ea?
-Ai venit singură?
-Nuu,am venit cu ingerul meu păzitor!
-Amm, cu cine?
Încep să scutez încăperea din priviri căutând ..un înger?!
-Asa-i zic eu lui.. Se întoarce încercând să prindă pe cineva de mână însă în spatele ei nu este nimeni. Unde a dispărut? Era aici, îmi zice întorcandu-se cu fața la mine.
-Sigur n-ai venit singură? O întreb analizand-i privirea.
Sper că nu te-am pierdut printre îngeri!
-Sigur,Isa! Stai doar să-l caut și ți-l voi prezenta.
-Ok.
Face stânga împrejur și o pierd prin multimea ce analizează fotografiile sau unii din ei doar discută între ei,iar din cauza coloanelor din beton o pierd din privire.
Uff,nici la baie n-am fost stand de strajă la intrare,asteptandu-l pe cel ce se pare că nu mai vine!
Este posibil să se fi răzgândit și să nu mai fie interesat de mine, de visul meu?
A zis că v-a fi langa mine.
A zis că mă v-a tine de mână pe acest drum.Ce l-a făcut să se răzgândească?
***
Bună!
Un capitol scurt însă încerc să mai postez următorul până duminică!
Zi frumoasă vă doresc!La mulți ani Elenelor si Constantinilor din viața voastră!!!
Va îmbrățișez cu drag
CITEȘTI
Doar Al Tau 🔞
RomanceCand fantomele trecutului nu ne lasă să mergem mai departe,incercam sa le eliminam cu orice pret.Iar iubirea ne va ajuta sa trecem peste toate sau ne v-a dezbina complet? Isabel Reyes femeie rebela,cu un tata protector,încearcă să-și croiască propr...