Isa,
Cum naiba să-mi placă faptul că mă lovește peste fese? Ahhh,cred c-o să-mi dau drumul daca mai continua să mă plesnească.Fiecare palmă primită ustura al dracului de mult însă durerea se transforma in plăcere în puțin timp și naiba să mă ia,că eu mai vreau sa simt usturimea. Dupa a doua palmă mă aud cum ii zic că vreau mai mult și atunci se dezlănțuie. Îmi mai da încă două pe fiecare fesa in parte și apoi mă alinta cu mana și-mi sărută locul unde palmele lui au înroșit pielea. Trupul meu se îndoiește și simt că sunt pe marginea prăpastie,când îi simt limba între picioarele mele,trag aer in piept și încerc sa-mi limpezesc mintea. Il aud cum murmură între picioarele mele ceva insa nu mai aud nimic.
În următorul moment mă penetrează puternic dintr-o singură mișcare și rămân fără aer. Totul în jurul meu dispare și vad doar stele. Mă penetrează iar și iar,nu se oprește nici când tremurul picioarelor mele încetează. Un așa orgasm n-am avut niciodată cred c-ar durat o veșnicie.
-Asa,frumoasa mea,așa te vreau!
Mă întoarce cu fața spre el asezandu-ma pe marginea blatului,îmi depărtează picioarele și eu mă prind de bicepșii lui. Mă ustura fundul in continuare însă imaginea din fata mea mă face să uit de tot și de toate.
Waw,arata superb! Doar mușchi și vene ușor proieminente,iar madularul lui este..o Doamne! Este imens!
Și-l ia în mână și trece ușor cu mana pe el.
-Iti place ce vezi?
Cu greu îmi i-au ochii de la superbitatea ce-o are intre picioare și mă uit în ochii lui ce acum au o nuanță de nedescris.
Se apropie de buzele mele și-i simt respirația rapidă și fierbinte pe buze,cu una din mâini mă ține de spate și cealaltă își conduce mădularul in mine,apoi mă prinde de ceafa.Intra încet și mă țintuiește cu privirea.
-Esti foarte frumoasa,iar când îți dai drumul ești mirifica! As asculta sunetele scoase de tine in fiecare minut al zilei ca pe un cântec,atât de mult îmi place.
Apoi mă sărută încet de parca as fi de porțelan.Daca atunci cat am fost cu spatele m-a penetrat adânc și dur,acum intra și iese inebunitor de incet,iar săruturile lui mă topesc.Il trag cu mâinile de solduri sa intre mai adânc însă el nu-si schimba ritmul și intră doar pe jumătate chinuindu-ma.
A musca de buza de jos și gem in gura lui.
-Te rog,Adam!
-Ce mă rogi? Mă întreabă cu un început de zâmbet.
-Vreau..te vreau. Si-mi incolatacesc picioarele în jurul soldurilor lui și-mi bag adanc unghiile in spatele lui.
-La naiba,femeie,ai să mă nenorocești!
Isi pierde controlul penetrandu-ma din ce in ce mai adânc și mai dur până îmi pierd și ultima fărâmă de conștiință. Țip si-l strig pe nume până toate se transforma in gâfâieli necontrolate,iar picioarele mele devin gelatina.Il simt cum se mărește mai mult în interiorul meu și ajungem împreună pe alte tărâmuri.
Suntem uzi de la atâta transpirație și corpurile noastre sunt incolotacite într-o mare de brațe și picioare,doar respirațiile noastre sacadate se mai aud.
Nici nu știu cât timp trece până ce simt cum brațele lui puternice mă iau pe sus și mă pune pe pat. Mă așează încet, mă învelește,apoi nu mai simt nimic,cad într-un somn adânc.
*
Îmi este atât de cald. Vreau să mă mișc însă două brațe puternice mă țin strâns de talie.Deschi ochii și tot ce văd sunt ochii lui albaștrii ce mă privesc intens.
CITEȘTI
Doar Al Tau 🔞
RomanceCand fantomele trecutului nu ne lasă să mergem mai departe,incercam sa le eliminam cu orice pret.Iar iubirea ne va ajuta sa trecem peste toate sau ne v-a dezbina complet? Isabel Reyes femeie rebela,cu un tata protector,încearcă să-și croiască propr...