IsaToate simțurile mele au intrat în alertă!
Pielea fundului meu mă ustura de la palmele primite însă nu este o durere chiar atât de mare,chiar pot zice ca-mi place ,fiindcă m-am excitat la maxim.Aud foșnet de haine semn ca se dezbraca.
Oare se uită și la mine in acest timp?
Oare ii place ceea ce vede acum?La naiba,tot corpul meu este încordat în așteptarea a ce urmează!
Când mi-a șoptit că voi îndura mai multe fiindcă nu l-am cautat până acum mi-a stat pe limba să-i zic că l-am căutat și-am dat peste iubita lui,însă sunt atât de excitata încât nu-mi mai pasa de urmări! Daca-l voi avea doar pentru o singura noapte,in aceasta camera,ceea ce mă ingrozeste însă mă și excita, așa să fie!
Sunt atât de excitata încât chiar și efectul respirație mele ce face ca sânii mei sa se frece de materialul din satin negru sa fie o tortura.
Am rămas așa cum a zis,nu-mi întorc privirea,nu de teama , ci fiindcă suspansul asta mă face să mocnesc pe dinăuntru.
Mi-a fost dor de el,de mirosul lui,de vocea lui groasă și puternică ,de dominatorul din el. Nu că eu m-aș putea considera un fel de sclava însă îmi place la nebunie când îmi dă ordine,in pat..doar in pat! Orice mi-ar cere acum sunt sigură că aș face fara sa stau prea mult pe gânduri,poate este de vina și locul acesta ce mă duce cu gândul la o poveste din cărțile citite ,cele despre sclave și dominatori. Insă sunt sigură că nu mi-ar face rau,cred că și-a dat singur seama că nu m-ar excita daca m-ar lega de crucea aia ciudată,fara acordul meu.
Nu mai apuc sa mai meditez prea mult situație fiindca-l aud cum se urca in spatele meu,salteaua lasadu-se sub greutatea lui.
Ii simt respirația fierbinte pe spatele meu și mii de curenți electrici îmi străbat coloana ajungând să-mi producă încălzirea feminității mele și din instinct îmi strâng fesele și pulpele de parca așa aș mai estompa focul. Urca încet spre ceafa mea cu respirația lui greoaie și fierbinte până ce ajunge la urechea mea dreapa. Tot corpul meu se încordează în așteptarea lui,in așteptarea atingerii lui.
Încet , chiar ciudat de încet începe să-mi dea parul de la ureche ,îmi sărută lobul,îl mușcă ,îl linge iar eu incep sa tremur sub asediul limbii lui,vreau mai mult și dau sa mă întorc.
-Isa,încă nu! Vreau sa ramai așa și vreau să știu dacă poți rezista la mai mult. Îmi dai voi sa incerc mai mult?
Mai mult? Mi-a pălmuit deja fundul și sunt ca un arc, de excitata ce sunt. O să-mi dau drumul doar daca mă sărută. Ce poate fi mai mult?
Maldita sea, doar nu vrea să mă lege de crucea aia! Oo,Nuuu! Nu vreau așa ceva!
-Nu include crucea de la intrare,nu te mai gândi acolo! Eu vreau să-ți dai drumul in seara asta de atât de multe ori încât să leșini la sfârșit, de plăcere! Nu vreau să-ți fie frica de mine! Ai încredere în mine?
Simt cum inima vrea sa evadeze din pieptul meu,nici eu nu știu de ce! Fiindcă vrea sa mă ducă pe culmile extazului încât sa ma ia cu leșin sau fiindca îmi cere să am încredere în el ?
Auzi la el să mă facă să leșin de placere,ha!
Bine că nu m-am pufnit râsul că iar îmi luam palme,cred.Am încredere în el?
La naiba,nu cred că am încredere fiindcă el este aici și acasă îl așteaptă iubita?Dar asta nu înseamnă că-mi v-a face rău!
In privința asta am încredere!-Isa,daca nu vrei eu nu te oblig dar știi asta!
CITEȘTI
Doar Al Tau 🔞
DragosteCand fantomele trecutului nu ne lasă să mergem mai departe,incercam sa le eliminam cu orice pret.Iar iubirea ne va ajuta sa trecem peste toate sau ne v-a dezbina complet? Isabel Reyes femeie rebela,cu un tata protector,încearcă să-și croiască propr...