Capitolul 25

1.9K 138 16
                                    

Adam,

La naiba,parfumul ei mă înnebunește !

Încerc pe cat posibil sa fiu stăpân pe ganduile mele pentru a n-o patrunde acum,aici,in aceasta camera. I-am zis c-am adus-o aici pentru a vorbi cu ea. Însă tare-as vrea să-i dau o lecție.

S-a excitat maxim cand a văzut patul,trupul ei a dat-o de gol,insa crucea a cam facut-o să tremure un pic de frica.

Stai liniștită frumoasa mea că oricum o sa te fut de-o să-ți iasă ochii.

Bine..pe pat, deocamdată.

Vreau sa te fut pana îți intră mintile-n cap și nu mai pui piciorul în asemenea loc.

Ii sărut gatul și cobor spre sânii ce mai au un pic și se revarsă din decolteul rochiei.

Futui,o să-i rup rochia asta rosie sa n-o mai îmbrace niciodată.

Cine dracu a mai făcut o asemenea rochie? E de decoltata și cu umerii goi,bine că nu-i și scurtă că luam foc de draci,e trecuta de genunchi,însă la înălțimea ei îi vine că turnata. E eleganta,însă cum dracu sa umble cu sânii mai mult pe afara?

Ii sărut și musc ușor partea de sus a sânilor și mâinile mi le plimb pe talia ei de viespe. Când o aud cum geme simt cum scula mea pulseaza și la naiba e atât de tare de pot sa sparg pietre cu el.

Simt cum încearcă să se împotrivească la ceea ce-i fac însă n-o las prea mult sa se gândească fiindcă îmi duc mainile la spatele rochiei și-i desfac repede fermoarul .

-Adam..Adam.. nu..nu este..bine!

-Ba este,fiindcă știu că mă vrei! Vrei sa-ti sărut fiecare centimetru din piele,vrei să mă simți adânc înfipte în tine.

-Stiu că mă vrei iubito.

Și cu aceste cuvinte ii i-au buzele cărnoase sub asaltul gurii mele flamande.

Când simt cum se lasă moale in brațele mele o i-au în brațe și o duc spre pat sarutand-o neîncetat.

O așez la marginea patului și mă pun in genunchi in fata ei.

Da da,stiu..marele Adam Smith in genunchi in fata unei femei. Este pentru prima dată când fac asta insa îmi doresc să rămână cu aceasta imagine in mintea ei. Vreau să știe cât de importantă este pentru mine.

Ochii i se măresc și buzele rozalii i se intredeschid.

-Respira,iubito!

Ii i-au în mână piciorul drept și-i desfac încet bareta de la sandalele negre cu toc.

-Vom vorbi mai târziu acum trebuie să-ți sărut fiecare centimetru de piele și să te fut pana îți intră bine mințile în cap și nu mai pui un picior in acest club.

Ii zic in timp ce-i sărut gamba piciorului. Același lucru fac și la stângul. Depun săruturi până în dreptul rochiei apoi mă ridic și în același timp o ridic și pe ea,rochia mișcarea făcând ca rochia să-i alunece de pa sanii ei superbi,apoi pe coapse și se oprește jos la picioarele ei,iar respirația mea se opreste și ea.

Să-mi bag pula intre ale ei picioare că tare sexy mai arata! Iar hainele de pe mine mă încep să mă incomodeze.

Sfârcurile ce stau semețe in fata mea mă îndeamnă sa-i gust nectarul. O prind de soduri și îmi aplec capul inspirandu-i parfumul începând de la gat până în dreptul sânilor,ii depun un sărut umed in scobitura lor si-apoi încep sa-i ling mugurele întărit a unuia.

Un geamăt ii scapă printre buze și trupul ei se cambrează venind înaintea buzelor mele,cerând mai mult.

Încep să-i sug și să-i musc pe rand sfârcurile întărite și ea tremura frenetic in brațele mele. Cu mana stânga o țin incontinuare de șold și pe celalta o duc spre lenjeria minuscula din dantela rosie,o ating încet doar cu arătătorul până ajung între picioarele ei.

-Futui. Iubito esti atât de uda.

E atât de fleașcă încât și chiloții sunt murați.

Respiratia ei fierbinte o simt înainte că buzele noastre sa se înlănțuie într-un dans frenetic.

Îmi dau sacoul de pe umeri și-l arunc pe jos .

Mâinile ei parcă au prins viață și trage frenetic de nasturii cămășii mele însa-i tremura prea tare pentru a reuși să facă ceva. Dau sa duc eu o mana spre cămașă însă următorul lucru care-i realizez este sunetul scos de nasturii cămășii mele ce aterizează in diferite locuri din aproprierea noastră iar mădularul meu reacționează și vrea să iasă din stransoare pantalonilor.

La dracu ce excitant este,iar femeia asta mă uimește. Își duce mâinile pe pieptul meu și atingerea ei îmi face sângele sa galopeze frenetic și încerc să trag cat mai mult aer în plămânii pentru a-mi liniști pornirile sălbatice.

-Nu te abține! Te vreau fără rețineri!

Și cu aceste cuvinte mă dezlantui. Injur printre dinții încleștați și-o trântesc pe pat eu urcandu-ma pe ea și luând în primire buzele ei catifelate.

-Tu ai cerut ceea ce urmează! Dar promit sa fiu mai blând data viitoare. Însă la dracu daca n-o și meriti!

O întorc cu spatele la mine și când îi văd fundul bombat un geamăt îmi părăsește gatul uscat.

-Acum vei primi ceea ce meriti și sa daca brodata te mai prind in acest loc următoarea gaura pe care am s-o fut la tine va fi asta. Zic in timp se cu un deget trasez despicătura feselor ei. Și vad cum își strânge coapsele și geme.

-Deci ,să înțeleg că te excita acest gând domnișoara?

Și nu mai stau să-i ascult răspunsul fiindcă palma mea intra in contact cu pielea moale fundului ei.

-Aaaaa.

-Asta este pentru c-ai intrat in asemenea loc.

Ii mai aplic o palma pe cealaltă fesa și ea geme și strânge lenjeria in pumnii ce-i are deasupra capului. La dracu că-i place și sculă mea se zvâcnește.

-Asta-i pentru că erai la masa cu acel nenorocit.

Ii mai aplic încă două palme apoi masez locurile iar când văd cum geme știu că vreau să-i dau mai mult de atât.

Mă aplec peste ea și-i dau parul ce sta răsfirat pe spatele ei.

-Iar ce urmează este pentru că n-ai dat nici-un semn și m-ai lăsat să te aștept atâta timp. Așa că rămâi exact asa! Nu te misca!

Mă dau jos din pat și încep să mă dezbrac încet uitandu-ma la ea,după ce-mi dau și boxerii jos simt cum scula mea tresaltă de bucurie. Dar la dracu trebuie sa mai aștepte un pic fiindcă ceea ce vreau eu să-i fac in noaptea asta o sa necesite toată răbdarea mea.

Mă îndrept agale spre peretele plin de jucării și ochii m-i se opresc pe ceea ce mă interesează în acest moment.

Doar Al Tau 🔞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum