Capitolul 36

1.5K 116 85
                                    

Isa

-Am exagerat?

Mă uit la cele două persoane din fața mea și încerc să-mi focusez imaginea. La naiba,cine a mai inventat și alcoolul?

-Eu cred c-ai exagerat, îmi zice Betha, după ce ia o înghițitură de vin.

-Eu zic că n-ai exagerat deloc, dacă eram în locul tău chiar îi trageam și-o palmă. Dacă tot ți-a cerut să-l lovești de ce n-ai făcut-o? Cine știe dacă mai prinzi ocazia asta vr-odată. Zice Carmen rostogolindu-se cu fața-n sus pe patul imens.

Da, ați înțeles bine, suntem toate trei în dormitorul verișoarei lui Adam, tolănite pe patul acesteia cu cate un pahar de vin la îndemână.

Farufuriile în care s-au aflat cu câteva minute în urmă pizza sunt acum goale puse cine știe pe unde,de fapt Carmen sigur știe, fiindcă le-a strâns ea din calea noastră.

Off, altă obsedată! Cred că este în genă obsesia asta a lor. Eu voiam să mănânc pizza direct din carton,dar domnișoara poate o fi băut ea putin vin însă nici n-a vrut să audă,pff, cică ea are farfurii și nu suntem la cămin. Fata asta ar trebui să se mai și distreze, să mănânce ca la cămin, să bea un pic, să facă lucruri ce țin de vârsta ei,la naiba că repede mai trec anii și ea este prea.. calculată.

În fine..

Cumințenia pământului, crede c-am exagerat. Logic că ea gandeste așa, nici nu știu de ce-am mai întrebat-o!

Îmi îndrept atenția iar spre verișoara ce stă întinsă ca un înger ce vrea să fie luat în brațe.

-Tu sigur ești rudă cu Adam? Cum să-l lovesc? O întreb încercând să-mi asez o pernă în spatele meu.

-Si dacă mi-e rudă ce? E bărbat înainte de toate ! Pufăie exasperată.

-Tu decizi ce e mai bine,dar eu zic să-l asculți înainte de a lua decizii pripite. Îmi zice prietena mea întinzandu-și picioarele subțiri, îmbrăcate de o pereche de blugi deschiși la culoare cu talia înaltă. Arată sexy cu topul acela, dând impresia că are sânii mult mai mari.

-Bertha,am să te întreb ceva,dar să nu te superi.

Se uită surprinsă la mine ducându-și o șuviță de păr după ureche.

-Sunt ochi si urechi!

-Tu ai avut vreodată o relație ?

Aceasta scuipă înapoi în pahar vinul ce abia îl luase în gură,apoi își șterge cu degetele firave o picătură ce se prelinse pe barbie.

-Da. Am avut! De ce mă întrebi așa ceva?

-Nu mi-ai povestit niciodată și nici nu te-am văzut cu cineva. Deci nu ești..

-Nu sunt ce? Mă întreabă încruntă.

-Dacă nu cumva ești pe invers,asta te întrebă! Zice Carmen chicotind.

-O Doamne,nu! Îmi plac bărbații!

-Dacă te răzgândești poate o fac și eu că la câte pahare de vin am băut te văd tare sexy cu topul asta ce-ți scoate sânii în evidență.

Fața ei devine mai roșie decât vinul din paharele noastre.

-Dios mio, ești atât de timidă !

-Nimeni nu-i perfect! Zice ducându-și stingheră paharul spre buze, deși mai mult se preface că bea din lichidul de dezleagă limbile,a mea în special.

-Dar tu ești perfectă așa,nici nu mi-aș putea imagina o Berthany în ipostaze mai deochiate, ești frumoasă foc când te rușinezi.

-Totuși cred că ai băut mai mult decât trebuie! Replică Carmen ridicându-se sprintenă de pe pat și începe să strângă sticlele goale.

Doar Al Tau 🔞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum