Capitolul 10

2K 137 4
                                    

   Adam,

   Simt că mă sufoc daca n-o sărut acum,însă știu prea bine că dacă fac asta nu mă mai pot opri și-o s-o vreau in ghenunchi,însă ea nu este pentru mine. Este o rebela și eu n-o pot domoli.

   Se ridică încet spre mine și știu că vrea s-o sărut însă nu-i pot face asta.Eu nu pot oferi nimic mai mult decât sex și nu vreau sa am complicații,mai ales c-o sa fac afaceri cu tatăl ei.
 
    -Ne-au adus băuturile,ar trebui sa ne așezăm!

   Clipește des și vad in ochii ei confuzia.Imi pare rău dulceata,ti-as fi tras-o chiar acum daca n-ar fi fost consecințe.

   -Sigur,hai sa ne așezăm!

   O indrum spre canapea și soarbe încet din bautura ei.Ochii ei verzi mă privesc intens și-mi feresc privirea știu că vrea să mă întrebe ce anume s-a întâmplat adineauri însă nu-i pot explica. Nici eu nu mă pot intelege,știu că n-ar fi trebui s-o zăpăcesc însă nu puteam să mă uit cum se mișcă și să nu o ating.

    Iar când i-am simtit fesele pe scula mea..ohhh,îmi venea sa-i rup rochia de pe ea.Are un corp de felina iar ea știe cum să și-l pună în valuare,însă nu este doar corpul ei ..totul la ea mă atrage.

    -S-a întâmplat ceva? Am făcut ceva sa te supere? Mă intreaba ea.

   - Poftim ? Nu m-ai suparat.

   - Dar stai încruntat și nici nu te-ai atins de bautura..îmi face cu capul spre pahar.

    -Aaa,nu doar mă gândeam. 

 
    La naiba,dar repede mă mai citește.Si-mi suna telefonul când vrea să mă mai întrebe ceva. Se întoarce la băutură ei și din câteva înghițituri o termină. Carmen? De ce mă sună la ora asta?
   
       -Scuza-ma,dar trebuie să răspund și merg într-un loc mai retras .

Doar Al Tau 🔞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum