Capitolul 8

2K 148 6
                                    

Isa

-O sa i-au eu dosarul și ți-l voi înapoia la intoarcere.Masina ne așteaptă în fața.

Eu doar incuvintez și mă îndrept spre ieșire.Imi pune mana dreapta pe spate și simt furnicături pe șira spinarii. Daca va continua așa nu știu cum se va încheia seara aceasta.

Mă conduce spre un Mercedes,de culoare neagra,iar în dreptul portierei sta un bărbat tanar,din postura lui îmi pot da seama c-a fost militar,cu ochii săi negri ageri mă analizeaza,însă nu-mi trezește aceleași senzații ca și înfumuratul de lângă mine,deși nu arata rau deloc.

-Frumoasa mașină,ii zic cand tipul îmi deschide portiera .

-Este un Mercedes-Benz S-Class facelift,începe acesta să zică când m-i se alătură pe bancheta.

-Te rog cu începe cu motorul are nustiu câți cilindrii și prinde nustiu cat la ora,îl intrerup eu zambind.

Își dă capul pe spate și începe să râdă.
WAWWW,și ce ras placut,gutural,de raman cu gura căscată la el.Se întoarce spre mine cu zâmbetul pe buze și cu ochii sclipind.

-Spune-mi că te interesează ce motor are masina,cate apartamente dețin și câți bani am in cont că de nu o sa cred că stai de vorba cu mine doar pentru șarmul și frumusețea mea.

-Imi pierd timpul cu tine in acest moment pentru că o alternativa mai buna n-am găsit,ii zic zic râzând.

Însă el devine serios și nu mai zice nimic se întoarce cu fața la șofer și-i zice acestuia la ce club sa ne duca.

Să înțeleg că s-a supărat? Doar am glumit..
Pff,ce om dificil!

Când ajungem in fata este atât de aglomerat că se întinde marea de oameni peste 20 de metrii.Stiu că este vineri seara dar chiar așa de important este pentru unii sa intre aici încât să aștepte atât de mult?
Mai ies și eu în cluburi dar nu atât de des,mai ales în ultimii doi ani.

-Esti destul de aglomerat,mai bine mergem în alta parte?

-Hai,Isabel,noi nu vom astepta!

-Cum ziceți dumneavoastră și ies din mașină înainte să ajungă șoferul să-mi deschidă.

-Si vreau să-mi zici Adam,deși îmi place foarte mult cum suna din gura ta domnule..as prefera sa ne tutuim. Suntem de vârste apropiate,nu? Ai douăzeci și șapte?

-Da,atât am,dar dumneavoastră? Adică..tu?

-Pe acolo.. Zice in timp de ce îndreptăm spre usa clubului.

In fața usilor sunt doi bărbați imenși și când îl văd pe Adam il salut cu o înclinare a capului,tipic masculin,și ne ureaza o seara placuta in timp ce trecem pe langa ei.

Deci este client fidel după cum a fost întâmpinat..la cum arată sigur vine aici singur și pleacă cu cate una in fiecare seara.

Da ce credeai Isa? Că doar nu este călugăr...



Doar Al Tau 🔞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum