Capitolul 21

1.8K 131 3
                                    

Isa
După 5luni,

Perioada cea mai frumoasa din an pentru mine este începutul lunii Decembrie.Nici nu vă puteți imagina cate poze extraordinare reușesc să fac in aceasta perioada.

Totul în jur este feeric iar asta se vede și pe chipul oamenilor!

In ultimile luni m-am dedicat doar fotografiei.Am mers in Italia mea draga,apoi în Paris,Londra,Irlanda iar acum sunt in New York.

Iar în acest oraș superb,aglomerat,neîmblânzit..am trăit cele mai frumoase zile cu cel mai neîmblânzit bărbat.

Un bărbat superb ce nu reușesc să-l uit.
In fiecare noapte îl visez,in fiecare noapte visez cum mădularul lui gros intra in mine,iar dimineața mă trezesc excitata și nesatisfacuta.

La naiba si-au trecut 5luni iar eu tot cu gândul la el sunt.
Oare el ce face?
Cu siguranță m-a uitat la cate femei superbe roiesc in jurul lui.

După ce m-am întors acasă am tot trăit cu speranța că mă va căuta însă nu s-a întâmplat așa.

După o lună de așteptări n-am mai rezistat și-am plecat în diferite locuri,pentru a-mi ocupa mintea cu orice altceva.

Tati deja începea să mă exaspereze cu grija lui,bineînțeles că a simțit că ceva nu este in regula cu mine.
Deveneam pe zi ce trecea mai apatică.

Chiar daca am plecat nu trec mai mult de două zile si mă sună,de fiecare data rugandu-ma sa merg acasă pentru a prelua atribuțiile firmei,însă răspunsul meu este același de fiecare data. Sper din suflet sa înțeleagă într-o zi că nu asta îmi doresc eu pe viitor. Deja am mai multe contracte cu diferite reviste și mă descurc chiar binisor doar cu banii de fotografie.

Conturile pentru fotografi le tot actualizez și multe din pozele mele se regăsesc acum pe coperțile cărților.

Chiar în ajun de Crăciun voi avea câteva din cele mai bune fotografii expuse in cea mai prestigioasa galerie de arta,a acestui oraș și bineînțeles că va trebui sa fiu prezenta și eu.

Este pentru prima dată când voi avea expuse fotografiile cu semnătura mea vizibila iar emoțiile sunt imense.

Mă plimb de ceva timp printre pietonii grăbiți și frigul începe să-mi îndrume pașii spre cafeneaua unde am stabilit să mă întâlnesc cu Beth.

Intru in cafenea și caut din priviri parul blond al prietenei mele. Îmi face cu mana frenetic dintr-un separeu.

-Heiii,ce faci străino? Nu te-am văzut de luni bune,mi-a fost dor de tine!

Rad si-o strag în brațe într-o îmbrățișare strânsă ce-mi alina și mie sufletul.

-Si mie mi-a fost dor de tine,blondina mea!
Dar stai sa te vad mai bine,ai mai slăbit! Doamnee,daca continui așa o să rămâi numai piele și os.

-Da da,uite cine vorbește ! Tu te-ai uitat în oglindă în ultimul timp? Eu sunt mai mica de înălțime și nu se observă așa tare că am slăbit,insa tu..unde îți sunt soldurile?

-Bine bine..lasă că o să stăm împreună luna aceasta și-o să ne hrănim una pe alta.
Știi cum e când te plimbi prin orașe ..uiți de mâncare . Iar cu expoziția asta am niște emoții de nu pot pune gura pe mâncare.

Îmi scot paltonul roșu,fularul gros și basca roșie achiziționată din Paris,de la un mic butic,deși nu este de firma îmi este atât de dragă încât îmi vine să o port zilnic. Mă așez în fața ei și o chelnerița îmi aduce o porție de clătite și o cafea cu lapte aburindă.

Doar Al Tau 🔞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum