Capitolul 35

1.4K 109 31
                                    

Isa

-Am semnat ce???

Simt cum mă ia durerea de cap instant.
Nu cred că mi-a făcut asta.
Sunt în stare de șoc și încerc să-mi regrez respirația ce mi-o ia razna.

-Nu vorbești serios!

-Iubito,de ce te-ai supărat atât de tare?

-De ce m-am suparat? Tu nu gândești ce zici?

Își trece ambele mâini prin părul des și văd cum încearcă să-și găsească cuvintele.

-Am facut asta crezând că-ți voi face o surpriză.

-Ay Dios mío!! Tu esti incredibil! Nu pot sa cred că m-ai pus să semnez acele acte în timp ce noi faceam dragoste,sex sau ce naiba faceam. Ai făcut asta știind că eu nu voi semna în veci așa ceva dacă aș fi știu ce este,nu?

Îmi întoarce spatele si se îndreaptă spre peretele din sticlă,bagandu-și mâinile în buzunare iar această mișcare face ca aripile îngerului tatulat să se miște ca și cum ar încerca să zboare. Însă nu v-a putea niciodată fiindcă aripile lui frânte nu-l vor ajuta.

Mă încrunt la imaginea din fața mea realizând abia acum că nu l-am întrebat niciodată ce semnificație are tatuajul.

Îmi îmbrac cu mâinile tremurânde hainele ce stateau aruncate ca dovadă a nesăbuinței mele.

De ce am semnat fără să citesc nici eu nu știu.N-am pățit niciodată așa ceva, să semnez fără a ști ce anume scrie pe foile alea blestemate.

Cred că m-am îmbrăcat în timp recor fiindcă atunci când el își întoarce privirea spre mine se încruntă când mă vede pe picior de plecare.

-Isa, termină cu supararea asta. Știi și tu că a venit vremea să te ocupi tu de afacerile tatalui tau. De ce n-ai vrea să te ocupi de firma ce are sediul în New York?! Nu te înțeleg.

-Tu te-ai gândit să discuți cu mine când ai luat hotărârea ca eu să mă ocup de firma de aici? Și când naiba ai reușit să vorbești cu tatăl meu despre așa ceva? Voi știți ce este mai bine pentru mine și uneltiți pe la spatele meu?

-Tatăl tau are probleme de sănătate și tu știi prea bine asta. De ce tot fugi de responsabilități? Îți înțeleg pasiunea pentru fotografie însă ai putea să le îmbini pe ambele fără probleme. Rey,care este si asociatul meu face asta de ani buni. Dacă vrei discută cu el si-ai să vezi că nu este așa de greu.

Mă țin cu brațele de spatarul scaunului atât de strâns încât nu-mi mai circulă sângele prin articulații.

-Este fix problema mea de ce nu-mi doresc să conduc afacerile tatalui meu și ceea ce ai făcut tu acum m-a dezamăgit enorm, fiindcă așa ai făcut și acum o săptămână în urmă,ai luat decizii fără a mă consulta și pe mine.

-Da înțeleg că-ți pare rău ! Mă întreabă apropiindu-se de mine.

-Îmi pare rau că nu iei în considerare și ceea ce vreau eu sau mai bine zis ceea ce gandesc eu nu te interesează,de parcă ai fi tot singur,nu într-o relație. Iei decizii de unul singur, fără a te consulta și cu mine și... Și pune naibii cămașa aia pe tine!

Văd cum îi răsare un început de zâmbet și se poziționează cu mâinile în șolduri în dreapta mea.

-Nu poți purta o discuție cu mine dacă sunt fără cămașă? Întrebă ridicând o sprânceană iar degetele mele mai au un pic și se frâng în spătarul scaunului.

-Adam,nu încerca să mă seduci, în acest moment îmi vine sa te plesnesc.

-Fa-o!

-Ce?

Doar Al Tau 🔞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum