Capitolul 14

2.1K 137 2
                                    

    Isa,

  -Deci repeta ce ai spus mai înainte! Ai venit aici acum fiindcă vrei sa te relaxezi pentru o noapte? Mă întreabă îngustandu-si ochii și analizandu-mi chipul.
Deci vrei doar o noapte și nimic mai mult? Fără complicații de viitor?

   Ce tot zice el? Normal că nu vreau o relație.

  -Daca voiam mai mult nu mă aflam acum aici!

   Ochii i se măresc și pupilele i se dilata,strânsoarea degetelor lui se relaxează până ajunge o mângâiere,buzele i se intredeschid și respira sacadat.

- Nu trebuia sa vii aici pentru așa ceva,fiindcă eu îți pot oferi asta!

    Se apleacă încet cu privirea ațintită spre gura mea și buzele le ating încet pe ale mele. Închid ochii și mă las purtata de val. Limba lui moale,dar în același timp ferma se strecoară în gura mea și eu o primesc cu un geamat. Oh,da ce bine e! In sfârșit mă sărută.

  Ah,și ce  fel sărută de mă topesc pe picioare. Din sărutul calm și dulce nu mai rămâne nimic și începe să mă devoreze.Imi suge limba,buzele m-i le linge că pe ciocolată și mă alaturi și eu în dansul frenetic al gurilor noastre. Când îi musc și eu buza de jos mârâie gutural și ma lipește cu toată forța de el și-i simt mădularul gros prin materialul rochiei. Începe să se frece încet de trupul meu.Mana lui stânga îmi cuprind fesele și le strânge tare iar mana dreaptă  mă prinde dur de ceafă și mă trage mai mult spre gura lui.Eu ii cuprind bicepșii si-mi bag unghiile in mușchii lui.

  Ne desprindem din sărut când simțim că nu mai putem respira.In întuneric nu se aude nimic altceva decât respirațiile noastre sacadate.

  -Hai sa mergem! Acum! Îmi poruncește el și mă prinde de talie și mă îndreaptă spre ușile balconului.

    Când ajungem in mașina lui realizez că nici nu mi-am luat la revedere de la Bertha iar plicul cu telefonul meu sunt rămase la ea.

  -Oh,stai,mi-am uitat telefonul la masa unde am stat!

-Tu nu mai intrii acolo.Sun eu pe cineva să ți le aduca mâine. Sa mergem la apartament,Ben! Scoate telefonul și tastează un mesaj,cred.

  -Cu aproximație,la ce masa ai stat sau mai bine zi-mi cu cine ai stat la masa,ma străfulgera el cu privirea.

-Pai cu o prietena.Acum mă gândesc dacă sa-i zic că e proprietara..dar mai bine nu. Este blonda cu ochii albastrii,îmbrăcată cu rochie roșie și cu un tip îmbrăcat la costum cu parul dat cu gel,cu ochii negrii.

   Acesta se uită șocat la mine.

  -Ramirez. Spune-mi că nu te-a atins nenorocitul ăla ca-i dărâm clubul.

-Nu este el patronul. Și apoi îmi dau seama de gafă. Nu m-a atins,ii zic încruntată,abia ajunsesem când te-am întâlnit.

-Nenorocitul ăla este patronul. Sper ca prietena ta este o fată deșteaptă și n-o sa-i permită prea multe tipului.

-Este deșteaptă și nu v-a face nimic cu el,ea era acolo doar pentru mine.

-Adica tu ai vrut să intrii într-un asemenea club și ea doar te însoțea,fara să facă nimic? Bine că ne-am întâlnit. Iar cat despre de prietena ta stai sa dau un mesaj,as vrea totuși să iasă și ea de acolo cu bine. Asta doar daca tu ești sigură că nu vrea mai mult,fiindca nu vreau să mă bag daca e altfel.

-Hei termină odată ți-am zis că nu are nevoie de ajutor,știe ce se petrece acolo și nu v-a face nimic.Cum își va da seama că am plecat v-a pleca și ea fara probleme.

-Da sigur,zice cu neincredere și începe a tasta la telefon câteva minute.

   Ajungem într-un cartier rezidential cu  blocuri frumos îngrijite.Intram pe o alee pavata și porțile unui garaj se deschid.

   Coboram la subsol și acolo peste 10 mașini diferite stau frumos parcate.

-Cate persoane locuiesc în acest bloc?

-Doar eu locuiesc în acest bloc.

-Barbatii și mașinile lor..N-am să-i înțeleg niciodată.

-Nici noi nu vom înțelege femeile și pantofii lor,îmi zice acesta cu un zâmbet in colțul gurii.

  Șoferul care până acum a urcat cu noi până la etaj a dispărut.

  -Unde a dispărut șoferul tau?Mă uit la ușile închise de pe culoar.

  Imi indica o ușă.
- Acela este apartamentul lui.Sigur este in sala de jocuri până dimineața..

  Sunt 4 uși pe culoar,el se îndreaptă spre una din ele și-o descuie.Intru și mă întâmpină un miros de curat,lămâie și pin.Se vede ca-i face cineva curățenie.

  -Apartamentele au trei etaje.Jos după cum observi este livingul,bucătăria în dreapta ta,o baie și biroul,sus dormitoarele și la ultimul etaj sala de sport,piscina,sauna și..tot ce mai vrei. Mă privește intens. Acum că ți-am prezentat casa vrei ceva de băut?

   Waw,mi se pare mie sau are emoții?

-De fapt sigur vrei ceva,nu? Merg sa văd ce am la bar si-ti zic din ce poți alege. E bine așa?

   Mă uit lung la el și vad ca-si tot strânge pumnii in buzunarele pantalonilor.Asta da priveliste,Adam emoționat.Isi trece mana dreapta prin părul lui buclat și se încruntă.

-Esti bine?

-Sunt bine și nu vreau nimic de baut,îmi dreg glasul și mă apropii încet de el.Vad cum ochii i se maresc,nu se aștepta să fiu îndrăzneață? Hmmm,domnule dominator pot sa te iau prin surprindere? Asta e bine!

-Stai!  îmi poruncește si mă blochez.Inainte de asta sa stabilim ceva,bine?

-Ok.

-Eu te vreau,tu mă vrei,pentru o noapte și nimic mai mult,corect? Fără dramatisme!

-Corect! Maine ne vom comporta ca și când nimic nu s-a intamplat.

-Bine,asta voiam sa aud! Acum vino după mine!

Se întoarce și urcă treptele scarilor spre etaj.Intra intr-unul din dormitoare și un pat imens cu baldachini tronează in mijlocul încăperii,cu lenjerie alba ca laptele,din satin,iar langa pat de-o parte și de alta sunt doua noptiere frumos sculptate.

  Aprinde o veioza și-i dă intensitatea cat mai mica,așa că nu se vede prea multe în jur.
  
   Se întoarce spre mine își scoate încet portofelul din buzunar.Isi da jos sacoul și-l aruncă pe un fotoliu își desface butonii,ii așează frumos langa portofel,in tot acest timp cu ochii la mine.

Doar Al Tau 🔞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum