Isa,
Intram în club și ne îndreptăm spre o scară ce urca la nivelul următor.Lumina difuza nu-mi da ocazia sa vad prea multe în jur.Dar îmi dau seama că în partea stângă se întinde pe tot peretele opus barul și este destul de aglomerat încât nu pot vedea decât deasupra capetelor sticlele,și nu-s puține.La asemenea întindere sigur lucrează peste 5 barmani..In fața barului este amenajat o mica insula pentru dansat și în jurul acesteia sunt mese joase și canapele,bineînțeles sunt toate ocupate iar ringul de dans este asaltat de trupuri înfierbântate.
Când ajungem la etaj suntem întâmpinați de un bărbat de la paza și acesta îl salută cu același salut specific celor doi de la intrare și se ferește să putem trece.
De aici se poate vedea foarte bine toată partea de jos stand la lângă balustrada,iar basul muzicii este mai estompat deci nu trebuie sa tipi pentru a fi auzit.
-Ce anume dorești să bei? Ma întreabă acesta când ne astezam pe o canapea roșie confortabilă.
-Un martini,zic și se uită lung la mine. Ce nu știe el este că eu beau întotdeauna un singur pahar toată noaptea. Crede c-o să mă ducă în spate înapoi la hotel?
Își îndreaptă atenția către o domnișoară blonda cu un fel de uniformă,deși frusta asta scurta putea sa n-o mai poate fiindcă îi acoperă exact doar fundul daca se apleacă așa cum face acum,cei din spatele ei ar avea o frumoasa priveliște.
El comanda un whisky și martini pentru mine,apoi nu-i mai acorda deloc atenție domnișoarei deși aceasta sta mai mult decât este cazul pentru a-și scrie comanda.-Pana vin băuturile mă voi ridica sa privesc daca nu te superi,ii zic și mă ridic.
-Sigur că nu mă supăr.Mă prind cu mâinile de balustradă și privesc feeria de jos,trupurile pe jumătate goale ale femeilor,bărbații care stau mai mult lipiți de ele se unduiesc pe trupurile lor și muzica te îmbie să te alături lor.
Închid ochii ascultand ritmul muzicii și încep să mă mișc încet. Când simt doua mâini puternice cum mi se așează pe solduri deschi ochii și trag brusc aer in piept.-Nu te speria,eu sunt,nu te opri din ce făceai. Îmi șoptește la urechea stângă și simt cum sângele năvălește puternic prin venele mele.Mi se accelereaza pulsul și sunt sigură că el vede cum încep să respir întretăiat. Se apropie mai mult de mine și-i simt mușchii pieptului lipindu-se de mine și este atât de tare iar mie îmi vine să mă las cu toată greutatea pe el. Încep mișc încet din solduri pe melodia sexy si-i aud respirația in urechea mea,închid ochii și mă las în brațele lui. Se mișcă și el încet și se apropie tot mai mult de mine până ce coapsele lui le ating pe ale mele și fundul meu îi atinge proieminenta dintre picioare.
Oh,oh,oh,Doamne da ce bine îl simt și ce mare și tare e!Incep să mă mișc tot mai mult iar strânsoarea mâinilor lui se amplifica,respira sacadat în urechea mea și strâng mai tare bara din fata mea. Simt umezeala dintre picioarele mele cum îmi uda lenjeria și tot trupul meu cere mai mult.Aud un mârâit și apoi mă întoarce brusc cu fata spre el.
Ochii lui sunt întunecați,stralucitori și pleoapele sunt pe jumătate închise,sprâncenele sunt acoperite de parul lui întunecat și ondulat iar când cobor privirea spre buzele lui sunt umflate,de la cat le-a muscat și umede,sta cu ele întredeschise ca o invitație.
CITEȘTI
Doar Al Tau 🔞
RomanceCand fantomele trecutului nu ne lasă să mergem mai departe,incercam sa le eliminam cu orice pret.Iar iubirea ne va ajuta sa trecem peste toate sau ne v-a dezbina complet? Isabel Reyes femeie rebela,cu un tata protector,încearcă să-și croiască propr...