85.Bölüm

1.6K 129 206
                                    

~Five Hargreeves~

Sabah uyandığımda Alice hâlâ uyuyordu,onu uyandırmadan yavaşça kalktım. Babam dahil herkes aşağıda kahvaltı yapıyordu,bu demek oluyor ki işim kolaylaşacak. Hemen babamın odasına ışınlandım ve dosyaları karıştırmaya başladım,sonunda Alicein dosyasını bulmuştum. Masanın altına saklandım ve okumaya başladım.

~Alice Hargreeves~

Uyandığımda Five yoktu,üstümü değiştirip aşağı indim. Birsüre sonra Five geldi,garip davranıyordu.

Diego: Ee kimse konuşmayacak mı?

Klaus: Konuşmaya korkuyorum dostum,her an kavga çıkabilir.

Five birden ışınlanıp gitti,bu davranışları beni korkutuyordu. Fiveın neyi olduğunu düşünürken Felix ile göz göze geldik,hemen gözlerimi kaçırdım ve yemeğimi yemeye devam ettim. Yemeğim bitince oturma odasına gittim,Five odada volta atıyordu. Beni görünce hızla yanıma geldi ve kolumdan tutup bizi odaya ışınladı,birden bana sarıldı.

Alice: H-hey,ne oluyor?

Five: Hiçbirşey.

Alice: Five sen iyi misin?

Five: İyiyim,sadece sarılmak istedim.

Alice: Peki.

Daha fazla sorgulamadım ve bende ona sarıldım. Birsüre sonra Five beni bıraktı.

Alice: Birşey olmadı değil mi sevgilim?

Five: Olmadı güzelim.

Five beni öptü ve ışınlanıp gitti,Tanrı aşkına bu da neydi şimdi? Neler olduğunu anlamak için aşağı indim. Five orada değildi.

Alice: Fivea ne olduğunu bilen var mı?

Allison: Ne olmuş?

Luther: Bilmiyoruz.

Alice: Garip davranıyor.

Felix: Belki de gerçeği öğrenmiştir ha?

Felix sırıtarak odasına çıktı,ah hadi ama!

Diego: Ne demek istedi o?

Alice: Yine saçmalıyor işte. Herneyse ben gitsem iyi olacak.

Hızlıca Felixin odasına gittim ve kapıyı çalmadan içeri daldım.

Felix: Kapıyı çalsaydın keşke.

Alice: Ne demek istedin?

Felix: Sevgilin babamızın dosyalarını karıştırıyordu.

Alice: Ne,neden böyle birşey yapsın?

Felix:*sırıtarak*  Bilmem,belki de yalanın ortaya çıkmıştır ha?

Alice: Sen...sen eskiden böyle birisi değildin.

Felix: İnsanlar değişebilir.

Sinirle kapıyı çarpıp çıktım,heryerde Fiveı aradım fakat bulamadım. Ah Tanrım hayır! Yine mi? Hemen odasına gittim ve beklemeye başladım. Birkaç dakika sonra odaya geldi.

Alice: Neredeydin?

Five: Hey! Burada ne yapıyorsun?

Alice: Sorumu cevapla.

Umbrella Academy Number 8Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin