Kapının önünde durmuş ne yapacağımı düşünüyordum,tanımadığım hatta sadece sesini duyduğum birine güvenemezdim.
???: Alice bana güvenmek zorundasın.
Alice: Fiveı arayacağım.
???: Ona gerek yok,ikimiz halledebiliriz.
Alice: Seni tanımıyorum bile!
???: Birazdan tanışırız.
Alice: Ya şuan bana gözükürsün ya da Fiveı çağırırım.
???: Oh,pekala tamam.
Sağ tarafımda mavi ışıklar yanıp sönmeye başladı,korkuyla geri çekildim. Yanımda hayalet bir çocuk vardı. Şoke olmuştum,açıkcası bir canavar falan bekliyordum.
???: Tamam artık gidip bakmalıyız,içeride birisi olabilir.
Alice: T-tamam.
Hayalet çocuk ile beraber salona girdik,hızlıca ışıkları açtım. Annem koltukta elleri kolları bağlı bir şekilde oturuyordu,yanında da Joe vardı. Beni gördüklerinde ikisi de çok korktu. Sanırım hayaleti onlarda görüyordu.
Joe: Aman Tanrım! Bu da ne böyle!?
Alice: Evimde ne işin var ve anneme naptın!?
Joe: B-ben sadece-
Alice: Sen sadece ne!?
???:*sırıtarak* Bence onu öldürmeliyiz.
Joe: Ne!? Hayır ben birşey yapmadım lütfen!
Alice: Birşey yapmadın mı? Evime izinsiz girdin ve annem koltukta bağlı bir şekilde yatıyor!
Joe: B-ben çok ö-özür dilerim.
???: Korktu yazık,emir ver ve işini bitireyim.
Alice: Öldürme sadece acı çeksin.
???: Pekâlâ.
Hayaletin elinde bir sopa belirdi,koşarak annemin yanına gittim ve ağzındaki bandı çıkardım.
Emma: Dokunma bana!
Alice: A-anne?
Emma: Uzak dur benden! Nesin sen!?
Alice: Anne ben senin kızınım!
Emma: Sen bir canavarsın!
Hayalet Joenin işini bitirdiğinde onu evine ışınladı,bana dönüp baktığında ağlıyordum.
???: Hadi ama! Yine ne oldu?
Alice: A-annem benden korkuyor,herşey mahfoldu.
Hızlıca telefonumu elime aldım ve Fiveı aradım,Five bir dakika içerisinde salonumuzda belirdi.
Five: Neler oluyor- Bu kim!?
???: Selam,ben Noah. Herneyse kız arkadaşınla ilgilensen iyi olur.
Five hemen yanıma geldi ve neler olup bittiğini anlamayı çalıştı.
Five: Neler oldu burada!?
Alice: E-eve geldiğimde annemi göremedim,aradığımda telefonu içeriden çalıyordu. Noah ile birlikte salona geldik ve onlar Noahı gördü,annem artık benden nefret ediyor!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umbrella Academy Number 8
Fanfiction8 Numara olarak Şemsiye Akademisine katıldın,özel gücün ateşi kontrol edebilmek,bakalım bizi neler bekliyor.