~Five Hargreeves~
Bütün gece Alicei aradık,hiçbir yerde yoktu. Artık umudum tükenmeye başlamıştı.
Diego: Sakin ol,o geri dönecektir.
Five: Lanet olsun,hiçbir yerde yok işte!
Luther: Onunda güçleri var unutma.
Allison: Luther haklı,eve dönecektir.
Five: Ya o şerefsiz ona zarar verdiyse!?
Vanya: Bak Alice sandığımızdan daha güçlü,ona hiçbirşey yapamaz.
Klaus: Ona birşey olursa sizi asla affetmeyeceğim.
~Alice Hargreeves~
Kapının sertçe kapanış sesiyle uyandım,saat çok geç olmuştu. Felix ve Olivia kavga ederek odaya geldiler. Felix Oliviayı umursamadan gelip yanıma oturdu,ben hâlâ uyuyormuş numarası yapıyordum. Olivia odadan gitmiş olmalı ki sesler kesildi,Felixin koltuktan kalktı. Üstüme bir battaniye örttü ve kendisi de yanımdaki koltuğa yattı. Uyuduğumu sanarak sessizce konuşmaya başladı.
Felix: Biliyor musun,seni 5 yaşından beri seviyorum. Ama sen beni hep arkadaş olarak gördün,hiçbir zaman bana şans vermedin. Sana deli gibi aşıktım ve sen hiç farketmedin. Bu beni çok üzüyordu,ama artık benimsin. Bundan sonra sadece ikimiz varız.
Tanrım! Ben ne yapacağım? Diğerlerine bir şekilde haber vermem lazımdı ama nasıl?
~3 gün sonra~
Olivia: Benimle dalga mı geçiyorsun sen!? Anlaşma yapmıştık!
Felix: Bak normal birşey istemiyorsun,onu kaçırmamız çok zor.
Olivia: Sence bu umrumda mı!?
Felix: Çocuk ışınlanabiliyor! Nasıl kaçırmayı planlıyorsun!?
Olivia: Orası beni ilgilendirmez,eğer Fiveı kaçırmama yardım etmezsen o sürtüğünü öldürürüm.
Felix: Onun hakkında düzgün konuş!
Olivia:*dalga geçerek* Ya öyle mi? Konuşmazsam ne olur?
Felix: Sabrımı zorluyorsun.
Olivia üstüme yürümeye başladı,o bana yaklaştıkça ben geri kaçıyordum. Birden gözlerimin içine baktı,acı içinde kıvranmaya başladım. Aniden acı durdu,Olivia yere yığıldı. Felix hemen yanıma geldi.
Felix: İyi misin!?
Alice: O-ona ne oldu?
Felix: Biryerin acıyor mu?
Alice: Ona ne yaptın!?
Felix: Öldürdüm.
Alice: N-ne?
Felix: Bana başka öare bırakmadı,şimdi hızlı ol hemen hazırlan.
Alice: Neden?
Felix: Burayı terketmeliyiz.
Felix kolumdan tutup beni ayağa kaldırdı,hızlıca eşyalarımızı topladı ve beni kendine kelepçeleyip dışarı çıkardı. Arabaya bindik ve bir eve geldik. Ev fazla büyük değildi,tek katlıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umbrella Academy Number 8
Fanfic8 Numara olarak Şemsiye Akademisine katıldın,özel gücün ateşi kontrol edebilmek,bakalım bizi neler bekliyor.