Sabah Five beni erkenden uyandırmayı çalıştı,o kadar çok uykum vardı ki onu umursamadan yorganı kafama kadar çektim ve arkamı dönüp uyumaya devam ettim.
Five: Hadi ama güzelim! Çalışmamız lazım.
Alice: Lütfen biraz daha uyuyayım.
Five: Bunu yapma işte,kıyamıyorum. Sadece 10 dakika ama tamam mı?
Alice: Hıhım.
Five yanıma uzandı ve bana sarıldı.
Five: Uyanman için kafandan aşağı su dökmek istiyorum ama kıyamıyorum.
Five yanağımdan öptü ve ayağa kalktı.
Five: Hadi bu kadar yeter,hazırlan artık.
Alice: Tamam.
Daha kendime gelememiştim,yarı uykulu bir şekilde dolabı açtım ve üniformalarımı giydim. Aşağı indiğimde herkes dikkatlice bana bakıyordu.
Alice: Ne?
Diego: Kravatın sanki fazla uzun,sizce de öyle değil mi çocuklar?
Klaus: Uuuu.
Allison: Evet sanki biraz fazla uzun.
Hepsi gülmeye başladı,bende kravatı çıkarıp incelemeye başladım,dedikleri gibi fazla uzundu. Five gülerek yanıma ışınlandı ve kravatı elimden aldı.
Five: Kravatımı alayım ben.
Alice: Ama gülmeyin ya!
Five: Hadi git kendi kravatını al,geç kalacağız.
Fiveın elindeki kravatı aldım ve odaya çıkıp kendi kravatımla değiştirdim,aşağı indiğimde Five beni bekliyordu.
Alice: Nereye gidiyoruz?
Five: İlk gittiğimiz ormana tabiki.
Fiveın elini tuttum ve bizi ormana ışınladı,biraz çalıştıktan sonra öğlen olmuştu. Odaya gittiğimde annemin temizlik yaptığını gördüm.
Alice: Anne?
Grace: Ah! Hoş geldin tatlım,bende odanızı temizliyordum.
Alice: Ne güzel,bende yardım edebilir miyim?
Grace: Gerek yok bitti,sadece camları silmedim onları da yarın yaparım.
Alice: Yok sen uğraşma ben hallederim.
Grace: Peki canım,dikkatli ol sakın düşme.
Alice: Sen merak etme git hadi.
Annem gülümsedi ve gitti,bende bıraktığı bezlerden birini alıp camları silmeye başladım. Birden odaya Klaus daldı.
Klaus: Napıyorsun kanka?
Alice: Klaus! Korkuttun beni,camları siliyordum.
Klaus: Neden?
Alice: Anneme yardım etmek için.
Klaus: Ah! Ne kadar iyisin,benimde canım sıkıldı biraz sohbet ederiz diye geldim.
Alice: İyi yapmışsın.
Bir yandan camı siliyor bir yandan da Klaus ile konuşuyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umbrella Academy Number 8
Fanfic8 Numara olarak Şemsiye Akademisine katıldın,özel gücün ateşi kontrol edebilmek,bakalım bizi neler bekliyor.