64.Bölüm

1.7K 141 138
                                    

Odamdan çıktım ve Fiveın odasına doğru ilerledim,daha fazla düşünmek istemiyordum,gidip kendisine soracaktım. Odanın önüne geldiğimde derin bir nefes aldım ve kapıyı tıklatıp içeri daldım. Gördüğüm manzara karşısında sinirlerim en üst seviyeye ulaştı,Olivia Fivea sarılmıştı ve Five hiçbirşey yapmıyordu. Sinirle kapıyı çarpıp aşağı indim,Five birden önüme ışınlandı ve kolumdan tuttu.

Five: Alice dur lütfen yanlış anladın-

Alice: Bırak kolumu,ben herşeyi gayet iyi anladım.

Five: Alice saçmalama-

Alice: Bırak kolumu!

Bağırış seslerimize bütün herkes toplandı.

Klaus: Ne oluyor burada? Neden bağırıyorsun kanka.

Five: Hadi gel biz gidelim Alice.

Alice: Ben seninle hiçbir yere gelmiyorum! Kolumu bırakmazsan canını yakarım.

Five sonunda kolumu bıraktı,sertçe kapıyı açıp dışarı çıktım. Sokakta öylece yürüyordum,ne telefonum ne de hırkam yanımdaydı. Sinirden gözüm dönmüştü neredeyse. Bana çarpan çocuğu bile umursamadan çekip gittim. Tanrı aşkına bunu bana nasıl yapardı!? Beni hiç mi sevmemişti?  Sinirden ağladığımı bile farketmedim,bir parka gittim ve çimlere oturdum. Hava soğuk olduğundan pek fazla kimse yoktu. Birden üstüme bir hırka örtüldü,yanıma Klaus oturdu.

Klaus: İyi misin?

Alice: Beni nasıl buldun.

Klaus: Öyle birden gidince bende seni takip ettim. Ne oldu neden kavga ettiniz?

Alice: Birşey olmadı,alt tarafı aldatıldığımı gördüm.

Klaus: Ne? Gördüm mü dedin?

Alice: Evet.

Klaus bana sarıldı ve daha çok ağlamaya başladım.

Klaus: Şşt tamam geçti,üzme kendini. Belki yanlış anlamışsındır.

Alice: Kız resmen Fiveın göğsünde yatıyordu!

Klaus: Ovv,anladım. Peki kim bu kız?

Alice: Olivia.

Klaus: Sanki ismi tanıdık geliyor.

Alice: Çünkü o 9 numara,babam size onu unutturmuş. Evin altında bir geçit bulduk,içeri girdiğimizde bir kapsül oda vardı,içinde de Olivia.

Klaus: Ne!? Şaka yapıyorsun değil mi?

Alice: Hayır,hatırlamayı çalış Klaus.

Klaus bir süre düşündükten sonra bana döndü.

Klaus: Hatırladım,onunla pek konuşmazdım. Garip bir kızdı.

Alice: Klaus,Five ile o kızın arasında ne var?

Klaus: Hiçbir fikrim yok,garip bir ilişkileri vardı. Babam onu bizden neden saklasın ki?

Alice: Tehlikeliymiş,dosyada öyle yazıyordu.

Klaus: Herneyse, üşümüşsündür hadi eve gidelim.

Alice: Ben gitmek istiyorum,yüzünü dahi görürsem ona zarar veririm.

Klaus: Onlarla konuşmazsın,benim odama gideriz direkt tamam mı? Hadi kalk.

Umbrella Academy Number 8Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin