57.Bölüm

1.8K 151 59
                                    

Five kapıyı sertçe kapattı ve gitti,bende kendi odama gittim. Tanrım çıldıracağım! Five mı yoksa Blake mi doğruyu söylüyordu bilmiyordum ve bu yetmezmiş gibi bir de özel gücüm olduğunu öğrendim. Birden aklıma Five geldi,acaba nereye gitmişti? Düşüncelerden uzaklaşmak için aşağı indim. Herkes salonda oturmuş birşeyler yapıyordu.

Alice: Selam.

Klaus: Selam,gelsene kanka.

Diğerleri beni duymamıştı bile,Klausun yanına gittim ve biraz sohbet ettik.

Klaus: Ee,hafızan nasıl?

Alice: Hâlâ hiçbirşeyi hatırlamıyorum,bu çok sinir bozucu.

Klaus: Moralini bozma,içki ister misin?

Alice: Hayır teşekkürler.

Klaus: Peki sen bilirsin,ee Five ile aranız nasıl?

Alice: Kim doğru söylüyor bilmiyorum,Five mı yoksa Blake mi gerçek sevgilim bilmiyorum. Çıldırmak üzereyim.

Klaus: Ben araya girmek istemiyorum,ama Five senin gerçek sevgilin kanka. Blake ile Fiveı kıskandırmak için çıkıyordun.

Alice: Tanrım! Delireceğim.

Evin kapısı açıldı ve içeri Five girdi,beni gördüğünde hemen ışınlanıp gitti.

Alice: Benim biraz işim var.

Klaus: Tamam kanka,görüşürüz.

Hemen Fiveın odasına gittim ve birden odasına daldım, şaşırmıştı.

Five: Hey! Kapıyı çalsana.

Alice: Neden kaçtın?

Five: Kaçmadım,çıkar mısın odamdan?

Alice: Nerdeydin?

Five: Çık odamdan.

Alice: Birşey mi oldu?

Five: Sana çık odamdan dedim!

Böyle bir tepki beklemiyordum,sinirle odadan çıktım ve kendi odama gittim. Akşam yemeği saati geldiğinde aşağı indim,Five geldiğinde karşımdaki sandalyeye oturdu. Dudağının patladığını farkettim,ne işler çeviriyordu bu? Reginald geldi ve hiç konuşmadan yemeğimizi yedik. Yemekten sonra Fiveın odasına tekrar gittim,bu sefer kapıyı çaldım.

Five: Yine ne var?

Alice: Ne işler karıştırıyorsun?

Five: Hiçbirşey,ne oldu.

Alice: Dudağın patlamış,kiminle kavga ettin?

Five: Kimseyle,odana git.

Alice: Söyleyene kadar gitmiyorum!

Five: Telefonunu versene.

Alice: Neden?

Five: Benimkinin şarjı bitmiş.

Alice: İyi al.

Fivea telefonumu verdim ve işini halletmesini bekledim,birden telefonu sert bir şekilde odanın öbür ucuna fırlattı.

Alice: Telefonum! Neden yaptın bunu!?

Five: O herifle görüşmemen için!

Umbrella Academy Number 8Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin