Sabah kahvaltı için aşağı inerken bağırış sesleri duydum,bu Fiveın sesiydi. Birisiyle kavga ediyordu,kapıyı çaldım ve içeri girdim. Hannah oradaydı ve kavga ediyorlardı.
Alice: Bu kızıl kafa yine mi burada?
Hannah: Ne o beğenemedin mi? Defol git hadi,işine bak.
Alice: Benimle uğraşmasan iyi edersin.
Five: Alice git sen hadi.
Alice: Neden bağırıyordun?
Five: Gider misin lütfen?
Hannah: Dur Five gitmesin. Bana baksana sen,Five ile neden bu kadar yakınsın!?
Alice: Bunu benim sana sormam lazım tatlım,ama ben iyi bir şekilde sormam o yüzden sabrımı zorlama.
Five: Uzatmayın,ikinizde defolup gidin buradan!
Hannah: Hadi ama bebeğim,gitmesi gereken o.
Sinirden çıldırmak üzereydim,Hannahın üstüne yürümeye başladığımda Five beni durdurdu.
Five: Hey! Alice sakin ol.
Hannah: Ruh hastası!
Alice: Defol git buradan yoksa seni öldürürüm!
Five: Alice!
Hannah: Sevgilimi elimden alamayacaksın!
Birden Fiveı ittim ve Hannahın yakasına yapıştım,Hannaha bir yumruk attım ve Five beni geri çekti. Hannah dudağını tutarak odadan çıktı.
Hannah: Bunu sana ödeteceğim!
Alice:*sırıtarak* Zevkle bekliyorum!
Hannah gidince Five iki kolumdan tutup beni kendine çevirdi,sinirli bir şekilde konuşmaya başladı.
Five: Ne yaptığını sanıyorsun sen!?
Alice: Ne? Ciddi misin.
Five: Aptal! Senin yüzünden başım belaya girecek!
Gözlerim dolmuş bir şekilde sinirle odadan çıktım,odama gittim ve sakinleşmeyi çalıştım. Böyle bir tepki vermesini beklemiyordum,sanırım artık Hannahı seviyordu. Sakinleştiğimde odamdan çıkıp aşağı indim,diğer herkes mutfaktaydı.
Allison: Günaydın canım.
Klaus: Günaydın kanka.
Alice: Günaydın.
Vanya: Sen iyi misin?
Alice: Evet.
Yanlarına oturdum ve yemek yemeye başladım.
Luther: O kızıl kafa neden sinirliydi?
Alice: Dövdüm.
Diego: Ne!?
Allison: Alice sen ciddi misin?
Klaus: İşte benim kankam! Sonsuza dek arkandayım bebeğim.
Diego: Neden dövdün?
Alice: Boşverin.
Masadan kalktım ve salona gittim,Five oradaydı. Beni görünce sinirle yüzüme baktı,ona bakmamayı çalışarak televizyon izledim. Yanımıza Reginald geldi,herkes oturma odasına toplandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umbrella Academy Number 8
Fiksi Penggemar8 Numara olarak Şemsiye Akademisine katıldın,özel gücün ateşi kontrol edebilmek,bakalım bizi neler bekliyor.