Uyandığımda Five geri çekilmiş kaşları çatık bir şekilde bana bakıyordu.
Five: Sen...ne işin var burada?
Alice: Uyuyordun üstüne battaniye örtmek için geldim elimi tuttun,bırakmayınca yanına uzanmak zorunda kaldım.
Five: Ayağa kalkmaman gerekiyor.
Hiçbirşey demedim,yavaşça ayağa kalktı ve saate baktı.
Five: Akşam olmuş...
Alice: Diego gelmemiş mi?
Five: Hayır. Elektriklerde gelmemiş.
Alice: Fırtına daha da şiddetlenmiş baksana.
Five: O yüzden gelememiştir. Telefonunun şarjı var mı?
Alice: %30 neden?
Five: Mutfağa mum almaya gideceğim,benimkinin şarjı yok.
Alice: Tamam.
Fivea telefonumu verdim,telefonun fenerini açıp mutfağa gitti. Birkaç saniye sonra elinde mumlarla döndü. İki mumu yaktı ve masaya bıraktı. Gelip yanıma oturdu ve kolumdaki sargıya bakmaya başladı.
Five: Canın acıyor mu?
Alice: Hayır.
Five: Yaptığın şey çok-
Alice: Salakçaydı evet.
Derin bir nefes aldı ve yanan mumu izlemeye başladı,yanımda duran diğer battaniyeyi aldım ve üstüne örttüm. Şaşkınlıkla bana bakıyordu.
Five: Neden yaptın bunu?
Alice: Dışarıda kar yağıyor,elektrik olmadığı için kaloriferler çalışmıyor. Sence neden yapmış olabilirim?
Birşey demeden yüzüme baktı,birkaç saniye boyunca öylece birbirimize baktık. Yanımdan kalktı ve diğer koltuğa gidip uzandı.
Five: Biraz uyuyalım,zaman çabuk geçer.
Alice: Sen uyu,ben dışarıyı izleyeceğim.
Five: Kaçmayı-
Alice: Kaçmayacağım,yaralıyım ne yapabilirim bu haldeyken?
Five: Bilemem,ben uyurken yanıma gelmişsin. Yanıma kadar gelebildiysen kaçabilirsin de.
Alice: Üşümüştün,ne yapsaydım? Amacım yanına yatmak değildi,sen benim elimi tuttun.
Five: Tamam kapat konuyu.
Alice: Elimi tuttun bırakmanı bekledim,bırakmayınca da mecbur yanına yattım. Bana sarılan da sensin elimi tutan da,ben sadece üstünü örtmeye gelmiştim.
Five: Kapa çeneni artık!
Doğruları duymak onu sinirlendirmişti,daha fazla konuşmadım. Telefonuma baktığımda şarjımın %15 olduğunu gördüm. Umursamadan instagrama girdim,Fiveda uyuyamamıştı. Ayağa kalktı ve mumlardan birini alıp mutfağa gitti. Birkaç dakika sonra elinde iki sandviçle yanıma geldi. Sandviçlerden birini bana uzattı,hiçbirşey demeden elindeki sandviçi aldım,yanıma oturdu. Onu umursamadan instagramda gezmeye devam ettim. Birden telefonumu elimden aldı.
Five: Bu çocuk kim?
Alice: Ne bileyim ben,versene telefonumu.
Five: Engelle onu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umbrella Academy Number 8
Fanfic8 Numara olarak Şemsiye Akademisine katıldın,özel gücün ateşi kontrol edebilmek,bakalım bizi neler bekliyor.