Birkaç saat sonra uyandım,bir sandalyede kollarım ve bacaklarım bağlı bir şekilde oturuyordum. Şaşkınlıkla etrafa baktım.
Alice: Five!?
Felix: Boşa bağırma,o burada değil.
Sesin geldiği yöne döndüğümde Felixi gördüm,çok korkmuştum. Güçlerimi kullanmayı çalıştım fakat hiçbirşey yapamadım. Felix yavaşça yanıma geldi.
Alice: U-uzak dur benden!
Felix: Hey,sakin ol.
Alice: Ne yaptın bana!?
Birden tanıdık bir kız sesi duyuldu,arkama baktığımda duvara yaslanmış Oliviayı gördüm. Tanrım! Bu kız ölmemiş miydi!?
Olivia: Şu aptalı sustur,canımı sıkıyor.
Felix: Kapa çeneni!
Olivia: Bana bağırma,yoksa hiç iyi şeyler olmaz.
Olivia çekip gitti,şaşkınlıkla Felixe döndüm. Önümde diz çöktü ve bana bakmaya başladı.
Alice: Ne yaptın bana?
Felix: Hiçbirşey,herşey senin iyiliğin için.
Alice: Sen...sen kafayı yemişsin!
Felix yanağımı okşamayı çalıştığında yüzümü sertçe cama çevirdim. Gücümü tekrar kullanmayı denedim ama hiçbirşey olmadı. Tek bir kıvılcım bile çıkaramadım.
Felix: Boşa deneme,hiçbirşey yapamazsın.
Alice: Senden nefret ediyorum!
Felix: Zamanla sende beni seveceksin.
Alice: Ben seni sevmiyorum ve sevmeyeceğim! Şimdi beni çöz hemen!
Felix: Yapamam.
Olivia: Felix,konuşmamız gerek.
Felix: Tamam. Beş dakikaya geliyorum bebeğim.
İkisi benden biraz uzaklaştı ve konuşmaya başladılar,birsüre sonra Olivia Felixe bağırmaya başladı.
Olivia: Fiveı istiyorum! Eğer bana yardım etmez o aptal sürtüğü öldürürüm,anladın mı!?
Felix: Onun hakkında düzgün konuş! Sana yardım edeceğim dedim,sadece biraz daha bekle. Fiveı yakalamak daha zor,ışınlanabiliyor.
Olivia: Umrumda değil! O benim olacak.
Olivia çekip gitti,Felixe gülümseyerek yanıma geldi.
Felix: Acıktın mı bitanem?
Alice: Felix,konuşmalıyız.
Felix: Ben sana yiyecek birşeyler hazırlayayım.
Alice: Konuşmamız gerek dedim!
Felix beni umursamadan mutfağa gitti,Tanrım! Burada ne yapacağı ben!? Güçlerim çalışmıyordu,ufacık bir kıvılcım bile çıkaramıyordum. Birsüre sonra Felix elinde tepsiyle geldi.
Alice: Aç değilim,konuşmak istiyorum.
Felix: Pekâlâ,dinliyorum?
Alice: Bak,bu yaptığın çok yanlış. Ben seni değil Fiveı seviyorum. Lütfen beni bırak,eve gitmek istiyorum.
Felix: Olmaz,artık benimle yaşayacaksın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umbrella Academy Number 8
أدب الهواة8 Numara olarak Şemsiye Akademisine katıldın,özel gücün ateşi kontrol edebilmek,bakalım bizi neler bekliyor.