102.Bölüm

1.5K 123 222
                                    

Kapı açıldı ve içeri Five girdi,kaşlarım çatık bir şekilde ona baktım.

Alice: Niye geldin?

Hiçbirşey demedi gelip yanıma uzandı,geri çekildiğimde yataktan düşecektim. Birden beni belimden tuttu ve kendine çekti.

Alice: Bırak beni!

Five: Şşt,bağırma.

Alice: Git yanımdan.

Five: Gidemiyorum.

Alice: Niye,ayakların mı yok? Ayaklarına da ihtiyacın yok bak ışınlanabiliyorsun.

Five: Sarhoşken çok sinir bozucusun.

Alice: Sende hertürlü sinir bozucusun. En azından ben sadece sarhoşken sinir bozucuyum. Anne! Odamda sapık var!

Five birden ağzımı kapattı,elini ağzımdan çekmeyi çalıştığımda diğer eliyle de bileklerimi tuttu.

Five: Bağırma,birşey yapmayacağım. Sadece yanında kalmak istiyorum. Şimdi elimi çekeceğim ve bağırmayacaksın tamam mı?

Tamam anlamında başımı salladım,Five bileklerimi bıraktığı an tokat attım ona. Şok içinde bana bakıyordu. Sinirlendiği çok belliydi.

Five: Tamam! Bu kadar yeter,uyu.

Alice: Sana ne! Uyumayacağım,anne!

Five: Ne saçmalıyorsun sen?

Ayağa kalkmayı çalıştığımda üstüme doğru eğildi ve sinirli bir şekilde bakmaya başladı.

Alice: Çekil üstümden!

Five: Çekilmiyorum. Napacaksın,yakacak mısın beni?

Alice: Çok isterdim ama yapamam malesef.

Five: Neden?

Alice: Anne-

Five: Abartmayı kes,sadece yanında yatacağım.

Alice: İstemiyorum! Sen git o kızıla söyle.

Five: Neden böyle yapıyorsun?

Alice: Napıyormuşum?

Five: Seni unutmayı çalışıyorum ama sen her seferinde başını belaya sokuyorsun.

Alice: Sana ne benden,git kız arkadaşınla takıl.

Five: Bak Alice,ikimiz içinde en iyisi unutmak. Unutalım birbirimizi.

Alice: Bunu yanımda uyumak isteyen birisi mi söylüyor?

Five: Senin suçun.

Alice: Ben ne yapmışım?

Five: Seni bu halde görünce dayanamıyorum.

Alice: Üzüldüğümü falan mı sanıyorsun? Sarhoşum işte,canım istedi içmeye gittim.

Five: Yani üzülmüyorsun?

Alice: Evet,çekil üstümden.

Five sonunda üstümden çekildi,yanımda yatmaya devam ediyordu. Sinirle yüzümü ona çevirdim.

Alice: Defol git,istemiyorum seni.

Five daha fazla uzatmadı ve çekip gitti. Bende hâlâ sarhoş olduğum için hemen uyudum.

Umbrella Academy Number 8Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin